Perustelusi kirjoitukseni poistamiselle ovat hyvin huonoja. Täällä on myös retosteltu esimerkiksi sillä, että ei ole maksanut tv-lupaa ja se on vielä itseasiallinen rikos. En millään tavalla retostellut asialla, vaan kerroin vain, mitä tapahtui. Olen itsekin ihmiskauppaa vastaan, mutta normaali prostituoidun ja asiakkaan välinen suhde on tasa-arvoinen, ja siinä ei toki ole välikäsiä. Jos sulhasen valinta on polttaripäivänään harrastaa seksiä kolmen prostituoidun ja kahden "tavallisen" mimmin kanssa, niin mielestäni se on aivan OK. Toinen asia on toimisinko itse niin.
Poistit siis kirjoitukseni vain sen vuoksi, että se ei ole ideologiasi mukainen. Tänään taidan tehdä palautelauselman ylläpidolle, ja ehkä menetät hienon vakanssisi.
Vastine sheriffille (älä poista)
15
1244
Vastaukset
- Queen.
"Jos sulhasen valinta on polttaripäivänään harrastaa seksiä kolmen prostituoidun ja kahden "tavallisen" mimmin kanssa, niin mielestäni se on aivan OK. "
Olisiko sinusta OK jos tuleva vaimosi harrastaisi seksiä polttareissaan kimppaseksiä parin mieshuoran kanssa, yhden mustan miehen kanssa ja jonkun tavallisen jätkän kanssa. Vastaa.- mutta
Tällä asialla ei ole mitään yhteyttä Sheriffin ja Saken väliseen asiaa. Asiasta voinee jatkaa keskustelu Moraali&Etiikka-osastolla. Antakaamme sija diversiteetille.
- Sakke 27v
Ei, se ei todellakaan olisi OK.
Millä tavoin tuleva vaimoni on verrannollinen kaveriini? En voi moralisoida koko ympäröivää todellisuutta - päähän siinä hajoaisi. - Queen.
Sakke 27v kirjoitti:
Ei, se ei todellakaan olisi OK.
Millä tavoin tuleva vaimoni on verrannollinen kaveriini? En voi moralisoida koko ympäröivää todellisuutta - päähän siinä hajoaisi.Vain sinulle on siis oikeus pettää vaimoasi, vaimollasi ei. Miksi vaimollasi ei ole lupaa harrastaa polttareissaan seksiä?
Tekisi mieli sanoa mikä olet tekopyhän lisäksi, mutta jätän sanomatta, näin julkisella palstalla. - Sakke 27v
Queen. kirjoitti:
Vain sinulle on siis oikeus pettää vaimoasi, vaimollasi ei. Miksi vaimollasi ei ole lupaa harrastaa polttareissaan seksiä?
Tekisi mieli sanoa mikä olet tekopyhän lisäksi, mutta jätän sanomatta, näin julkisella palstalla.En kylläkään itse pettänyt. Olin siis kaverini polttareissa. Luetun ymmärrätäminen, hmphh.
- Jihuuu
Sakke 27v kirjoitti:
En kylläkään itse pettänyt. Olin siis kaverini polttareissa. Luetun ymmärrätäminen, hmphh.
Juu, kyllä naiset osaa älähtää ja lukea rivien välistä omiaan :P
Itse en sen keskustelun jatkoa lukenut sen jälkeen, kun pistin oman kommenttini. Mutta se kertomus niistä polttareista ei ollut mitenkään mielestäni asiaton, että jos sen ekan viestin perusteella kävi poistaminen niin huhhuh. Saahan täällä ihmiset muutenkin kertoa seksiasioistaan, niin miksei sitten maksullisista? Ja seriffi osoitti tietämättömyyttään väittämällä ensin, että seksin ostaminen on laissa kiellettyä. Daah..
..sulle linkki palautekaavakkeeseen ole hyvä..ettei tuo valituksesi vaan jää meinaamiseksi.
http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml
Hyvää viikonloppua ;)
Zamio- Sakke 27v
En ole järin reklamaatiohenkinen, jotta tuollaista jaksaisin täyttää. Jospa sinä kuitenkin miettisit hieman linjanvetoasi - mitä poistat mitä et.
Sakke 27v kirjoitti:
En ole järin reklamaatiohenkinen, jotta tuollaista jaksaisin täyttää. Jospa sinä kuitenkin miettisit hieman linjanvetoasi - mitä poistat mitä et.
Kirjoituksesi oli kuitenkin siinä määrin naista halventava ja sisälsi alatyylin kieltä..että sen poisto ei oikein perusteluja edes vaadi.jatkossa jos kirjoitat vastaavanlaisia turinoita,mieti kieliasun sopivuus,ennenkuin klikkaat sen tänne palstalle..thanks :)
Zamio- kaupan kassa
Sakke 27v kirjoitti:
Ja sinä hölmö räkänokka et kuin jankutat.
- Tosielämästä kuultuna
Zamio kirjoitti:
Kirjoituksesi oli kuitenkin siinä määrin naista halventava ja sisälsi alatyylin kieltä..että sen poisto ei oikein perusteluja edes vaadi.jatkossa jos kirjoitat vastaavanlaisia turinoita,mieti kieliasun sopivuus,ennenkuin klikkaat sen tänne palstalle..thanks :)
ZamioTässä nyt vaan tuntuu siltä että kieliasuun viittaaminen on pelkkä tekosyy ja tosiasia on että teit moraalisen tuomion mitä sinun sheriffinä ei pitäisi tehdä. Eli ylitit valtuutesi pahemman kerran vain siksi että pinnasi jostain syystä kärähti.
- Moment_After
Tosielämästä kuultuna kirjoitti:
Tässä nyt vaan tuntuu siltä että kieliasuun viittaaminen on pelkkä tekosyy ja tosiasia on että teit moraalisen tuomion mitä sinun sheriffinä ei pitäisi tehdä. Eli ylitit valtuutesi pahemman kerran vain siksi että pinnasi jostain syystä kärähti.
En tiedä mitään poistetuista viesteistä, mutta noissa Suomi24:n käyttöehdoissahan lukee selvästi, että myös hyvän tavan mukaiset viestit ovat kiellettyjä. Onhan moderaattorin tällöin pakko arvioida viestin sisältöä myös moraaliselta kannalta.
- Sakkea!
Zamio kirjoitti > Ensinnäkin seksin osto on kiellettyä..joten jo sillä asialla retostelu ei ole sopivaa millään palstalla!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000017680216
Onko Zamio ruotsissa vai onko zamio demari?
Tuohan on täysi vale! - ww.
Olen valvojan kanssa ihan samalla asialla. Kyllä mäkin olisin sun typerän viestin poistanut. Ja katos tossa on myös toi ilmianna asiaton viesti systeemi, että kuka tahansa on voinut ilmiantaa sun viestin. Se siitä...
- Nimetön
En ole lukenut Saken viestiä, mutta tiedän, että Zamio poistaa mielivaltaisesti viestejä omien arvostustensa mukaisesti.
Oma yhdenlauseen viestini (vastaus) oli kadonnut, eikä siinä kiroiltu, oltu rasistisia tai kehotettu rikokseen. Se oli vitsi ja sisälti pahan sanan : pieru.
Anteeksi, palstalaiset, että näin kovasti loukkasin arvojanne ja hyvää makuanne? Itse olen kyllä usein epäillyt, että pelkkä suomi24:ssa surffailu osoittaa erittäin huonoa makua.
Zamiota voin kiittää siitä, että nyt viimeistään tajuan hankkia elämän. Onhan sentään järjetöntä kinailla jonkun teinin kanssa, jolla on oikeus painaa nappia ja pyyhkiä ihmisten juttuja pois! Tuo seksin oston rikollisuus suorastaan naurattaa. Meitä "ohjaa" sivistymätän ja kapeakatseinen tyyppi, jonka pientä maailmaa chatit ja keskustelut piristävät siinä määrin, että hän ehkä saa jopa pientä vallan tunnetta kustannuksellamme.
Ei kiitos, et enää minun kustannuksellani. Voit pitää palstasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947