tässä suomen parhaimmat pelaajat
1 JARI LITMANEN
2 ARTO TOLSA
3 AULIS RYTKÖNEN
4 JUHANI PELTONEN
5 MIXU PAATELAINEN
6 ALEKSEI EREMENKO JR
7 KAI PAHLMAN
8 SAMI HYYPIÄ
9 HERMANNI VUORINEN
10 JOONAS KOLKKA
MIKLU FORSSELL SUOMEN KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIN PELAAJA
suomen pelaajat
2
309
Vastaukset
- perusteluja?
Miksi Miklu on Suomen kaikkien aikojen huonoin pelaaja?Taitaapi vain olla paras suomalaisista tällä hetkellä.Ei millään pahalla,sillä onhan jokaisella omat mielipiteensä,mutten voi olla tuossa Miklu jutussa samaa mieltä.
- atikismael
Miklu huonoin??? Jep jep, olisi mukava nähdä listaltasi "Herkku" Vuorinen tekemässä samanlaista jälkeä bundes- ja valioliigassa kuin Forssel.... Itse nostaisin kyllä Atik Ismaelin vaikkapa laiskan ja yliarvostetun Eremenko Jr:n tilalle... Pasi Rautiainen on kyllä myöskin pelannut komean uran euroopan kentillä aikakaudella jolloin se oli suomalaispelaajille melko harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605