Voisitko hyvä Zamio-sheriffi lopettaa muiden mielestä täysin asiallisten keskustelunavausten poiston? Uskon, että jos tarpeeksi moni sinusta valittaa, niin olet entinen sheriffi. Sinulla tuntuu olevan aivan erikoinen "hyvä maku", suoraan 1950-luvulta.
Zamio taas vauhdissa
12
1077
Vastaukset
- niin hän poistaa kirjoitukset
Kyllä, kriittistä ja kärjekästä asiallista kirjoittelua hän ei hyväksy, hänen kuninkaallisuutensa. Hän terrorisoi kirjoittajia ja heidän mielipiteiden ilmaisuvapautta vastaan.
- Erkkari
Nyt kaikki muutkin sitä palautetta lähettämään. Itse laitoin jo valituksen Zamiosta.
- Ekokem
Erkkari kirjoitti:
Nyt kaikki muutkin sitä palautetta lähettämään. Itse laitoin jo valituksen Zamiosta.
Sillä tämä saitti puhdistuu.
- Eräs........
Erkkari kirjoitti:
Palautetta on laitettu.
Ole hyvä ja kerro,minkä asiallisen viestin olen poistanut.Tähän asti olen poistanut ainoastaan asiattomat sekä tälle keskustelupalstalle kuulumattomat kirjoitukset.
terveisin Zamio- Erkka -73
Esimerkiksi se viesti,missä joku nimimerkillä nainen* kertoi muutaman totuuden naisesta miehille. Kuten sen, että nainenkin käy kakalla ja röyhtäilee. Se oli ihan asialline viesti yms. Olet poistanut arviolta joka kolmannen viestin, joista ehkä yksi kymmenestä olisi poiston arvoinen. Mene itseesi!
Erkka -73 kirjoitti:
Esimerkiksi se viesti,missä joku nimimerkillä nainen* kertoi muutaman totuuden naisesta miehille. Kuten sen, että nainenkin käy kakalla ja röyhtäilee. Se oli ihan asialline viesti yms. Olet poistanut arviolta joka kolmannen viestin, joista ehkä yksi kymmenestä olisi poiston arvoinen. Mene itseesi!
kaikki täällä kirjoitetut viestit tulee olla fiksuun sävyyn laadittuja..ja rajanvetoja,mitä poistetaan,on myös vaikeaa vetää.Sama viesti toisenlaisessa muodossa olisi mahdollisesti jopa saanut jäädäkin tänne.Pitää muistaa,että aroistakin asioista voi ja pystyy kirjoittamaan myös asiallisesti.
Muista myös se..että myös toiset kirjoittajat ilmoittavat palautteen kautta asiattomista viesteistä..ja myös ylläpito poistaa asiattomia viestejä..joten läheskään kaikki täältä poistetut kirjoitukset eivät ole minun tekemiäni poistoja.
ja sitten vielä loppukaneetiksi...
totta on että nainenkin kyllä tuhnuttelee..myös käy kakalla yms..mutta minulla on jotenkin sellainen kutina,että se saattaa olla tämän palstan lukijoiden tiedossa ;)- Valtava vääryys
Erkka -73 kirjoitti:
Voi voi voi kun ihmisoikeuksia on nyt kyllä loukattu. Ei muuta kuin euroopan komissiolle valitusta sisään...
- hossi
Turha meidän on poistettujen kirjoitusten perään porata ! Zamio tekee omat päätöksensä mitkä hänen mielestään ei tänne sovi ja niiden sääntöjen mukaan on mentävä ! He's the boss !
Aina jos hän jotain poistaa tai siirtää ni kyllä joku aina siitä valittaa ! Hän tekee omat päätöksensä ja sen mukaan kirjoittajien on toimittava, joten turha valittaa asiasta yhtikäs mihinkään ! - muhahahhaa!
Vantaan ääliö luulee nikkiä vaihtamalla välttävänsä paljastumasta Suomi24:n idiooteimmaksi kirjoittajaksi.
- aa.
Muista että porukka myös ilmiantaa viestejä täällä ja ylläpito sitten katsoo poistavatko viestin vai eivät.
Tästä sinun aloituksestasi tuli minulle ilmianto asiattomasta viestistä.
Mutta en kuitenkaan poista tätä,saapi nyt olla kaikkien luettavissa täällä..jos ylläpito päättää poistaa..se onkin sitten jo toinen juttu ;)
terkuin Zamio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947