En arvannut että noista parista kommentista, joita en tarkoittanut millään pahalla kirjoittaa, tulisin saamaan sellaisen löylytyksen kuin tänään sain. Olen sanonut että sohin kommentteja sinne tänne, välillä hyvinkin suoraan. Mutta ketään en ole tarkoittanut mollata.
Hauskoja hetkiä olen seurassanne saanut kokea, mutta ehkä näin on tarkoitettu, että minun on lopultakin pysyttävä täältä poissa.
Minulla ei ole enää asiaa tänne, kuulema jauhan vain sontaa.
Lisäksi allaolevat kommentit tukevat tuota ajatusta. Älkää enää kommentoiko tähän avaukseen, tulen tämän poistamaan.
Me täällä
Kirjoittanut: Taikis 9.7.2006 klo 22.11
on jo itketty silmät punaisiksi, enää ei tule silmistäkään kuin pölyä :(
En voi ymmärtää edelleenkään sitä muutamien vimmattua intoa aina haukkua vanhoja kirjoittajia. Ja tänään meni kyllä kuppi nurin erään selkäänpuukottajan kanssa. Ollaan olevinaan niin käytöskukkaa ruskean kielen kanssa. Yököttää.
----------------------
hupsis
Kirjoittanut: ex-tähtis 9.7.2006 klo 22.14
sieltähän tuli suoraa puhetta, mitä on ilo kuunnella (silloin kun ei kohdistu minuun). Lurpslärps! Mutta totta puhut. Tämänkertainen oli vain piste iin päälle, sama kaava on toistunut jo aikaisemmin. Oli kyse mistä tahansa, ensimmäinen lause tällä lajitoverillamme on että "vanhat vakkarit on syyllisiä". Yhtään miettimättä mistä asiat ovat lähteneet, mistä johtuvat. Ja entäs sitten tuo että ulos vaan vanhat... joo sanoi rengit humalassa (joopa joo sanoi vilkkaimmat).
-----------------------
aikani minäkin
Kirjoittanut: Taikis 9.7.2006 klo 22.19
olen tuota katsellut ja ihmetellyt, kuvitellut olettavani turhia mutta kyllä se nyt tuli niin karkealla tavalla esille etten voi muutakuin sanoa etten arvosta pätkääkään tuollaista tätiä.
----------------------
Tädillä...
Kirjoittanut: hurlumi 9.7.2006 klo 22.31
...lienee ongelmia oman identiteetin häilyvyyden kanssa. Onneksi mua vaivaa vain F52.7; sen kanssa on niin helppoa elää. Ei tarvitse kameleonttina olla ja omaa egoa pönkittää mututiedoilla rauhaarakastavuudesta ja kaikenhyväksymisestä. Paitsi meidän.
Näin on sitten tarkoitus
18
4353
Vastaukset
- Jermu
Mää olen sitä mieltä, että siellä oli sellainen rivi, jossa sanoit vakkareitten ajaneen uudet pois poikkeen. Minusta olet aika epäreilu, koska mä olen yrittänyt ajaa kaikki pois täältä ja jos en ole onnistunut, niin oonpa ajanut tankilla vaikka nurin. Hah!
- Jermu
Mariet kirjoitti:
Olet loistokaveri. Tykkään sinusta.
Tänne en vaan enää voi tulla noiden kirjoitusten jälkeen.Ja mitäs ne sitten kirjoittivat. Noiko rivit..hah. Toi ei ole mitään sellaista, mitä et olis ennenkin nähnynnä. Ihmettelen vain, miten henkilökohtaista kaikki täällä onkaan. Miksi..tunnetko sinä minut? Tunnenko minä ketään?
Reilu meininki. Teet niinkuin oikealta tuntuu. Eipä ole pitelijöitä jäämään, eikä ole ovea pitämässä kukaan kiinnikkään, jos tänne joku tuleepi.
- milloin kehenkin
kohdistuen on ollut tuon vanhan hakkiskaartin ikuinen harrastus, pari kokelasjäsentä on mukaan päässyt myöhemmin häätämään kimpassa tulokkaita. Fiksumpi väki on hakenut muita foorumeita joilla käytöstapoja kontrolloidaan moderoimalla tehokkaammin.
Ei täällä taida sellainen koskaan tulla muotiin. - Taikis
käsi sydämelle, mistä ajattelet että kyse on sinusta noissa kommenteissa? Olisiko sinulla joku syy ajtella noin?
Kerrot laukovasi totuuksiasi palstalla vaikkeivät kaikki siitä tykkää. Annathan myös kanssakulkijoille samat oikeudet. Tuo sinun perätön väitteesi eilen sai kyllä minulla todella ikävät fiilikset aikaan, ja tavallista ikävämmät senvuoksi kun jouduin tarkistamaan niin voimakkaasti käsityksiäni kirjoittajasta jota olen pitänyt reiluna.
¨
Et ehkä tarkoittanut mitään sen kummempia epätodella komenteillasi, mutta juuri nuo tuontyyppiset kommentit ovat edesauttamassa kahtiajakoa uusien ja vanhojen välillä. Olethan nyt sitten reilu myös niinpäin että näytät missä vanhat ovat nostaneet älämölön uusia vastaan ja (jos ovat, niin aiheetta?) ja yksilöi vielä nikit jotka ovat sen tehneet mielestäsi, niin voidaan puida asia pois kummittelemasta.
En todellakaan osaa arvostaa noita eilisiä lausumiasi edelleenkään, kuten en yleensäkään ilmaan heitettyjä joukkoherjoja, mutta en toivo sinun lähtevän palstalta tiedä se. - välttämättä valhetta?
Yhtä hyvin ne saattoivat olla Marietin näkemys kyseisestä asiasta.
Ja se tässä eniten ihmetyttää, mikä Marietin sanoissa oli niin maata mullistavaa, että kyseisten vakkarinaisten (ex-tähtis, Mil-lan, BonnieBonBon ja Taikkis) piti nousta noinkin voimallisesti takajaloillensa.
Jos nämä kyseiset naiset olisivat oikeasti huumorintajuisia, kuten he itse väittävät, tuskin he olisivat hypänneet päätänsä kattoon Marietin sanoista.
Nyt nämä vakkarinaiset peräänkuuluttavat, että heidän pitää saada sanoa mielipiteensä.
No mitäs Marietin sanat olivat muuta kuin hänen mielipidettään?
Jokainen joka hiemankaan lukee ajatuksella mitä alunalkujaan Mariet kirjoitti pitäisi kyetä huomioida myös se, että hän kohdisti myös kritiikin itseensä sanoillaan "Minäkin tungen tänne koko ajan. Minut vois ihan hyvin bannata pois herjailemasta täältä vähäksi aikaa.".
Myös seuraavat Marietin sanat ” Jos oikein tarkkoja ollaan. Vakkarit nosti älämölön uusia vastaan.”, näyttävät minun silmissäni mielipiteeltä.
Se miten Marietin mielipiteisiin vakkarinaiset reagoivat näyttäisi olevan kaukana pelkästä mielipiteenilmaisusta.
Lähinnä se näytti olevan kuin syyllistyneiden ihmisten puolusteluja hyökkäyksellä.
Jermukin on käsittääkseni vakkari kuten myös kuunkulkija, mutta miksi nämä miehet eivät reagoineet kuten naiset?
Sillä Mariethan kirjoittaa tarkalleen näin :” Meidät vanhat vakikirjoittajat vois laittaa jäähylle, vaikka pariksi kuukaudeksi banniin.”, eli hänhän ei erittele tarkoittaako hän miehiä vai naisia.
Kadunmieskin reagoi lähinnä minun kirjoituksiin, miksiköhän?
Voisiko tässä tehdä päätelmän, että ehkä me miehet kestämme paremmin kritiikin kuin naiset?
*kumartaa arvoisille naisille*- Taikis
nikkini kirjoitetaan yhdellä kolla :)
Henkilökohtaisesti minuun sattuivat Marietin sanat että vakkarit nostivat älämölön uusia vstaan. Eihän se pidä paikkaansa, mutta Mariet ei käynyt näyttämään mitä hän sanoillaan tarkemmin tarkoitti. Tottakait se oli hänen mielipiteensä, mutta kun mielipide oli tuollainen että se suoraan syyllisti joukkoa kirjoittajia niin fiksua olisi myös perustella syytöksensä. Ei Marietin sanat mitenkään maata mullistavat olleet, mutta jatkumona samojen aiheettomien syytösten lukeminen katkaisee joskus kamelin selän. Tälläkertaa niin kävi illalla. Sitä en ymmärrä miksi pitäisi sietää panettelua, miksi ei saisi olla niin heikko että ilkeät sanat satuttavat? Miksi ei saisi ilmaista loukkantumistaan? Miksi pitäisi olla kovis ja kestää kaikki päälle kaadettava. Miksi vakkari ei saisi kirjoitella palstalla? loputon sarja kyskymyksiä, kuka antaa vastauksen??
Ja kyllä kalikka kalahti, ei siten kuin yrität antaa ymmärtää vaan siten että se oli osoitettu vakkareille joihin katson kuuluvani eli siis osaltaan minulle. - voisi
Taikis kirjoitti:
Henkilökohtaisesti minuun sattuivat Marietin sanat että vakkarit nostivat älämölön uusia vstaan. Eihän se pidä paikkaansa, mutta Mariet ei käynyt näyttämään mitä hän sanoillaan tarkemmin tarkoitti. Tottakait se oli hänen mielipiteensä, mutta kun mielipide oli tuollainen että se suoraan syyllisti joukkoa kirjoittajia niin fiksua olisi myös perustella syytöksensä. Ei Marietin sanat mitenkään maata mullistavat olleet, mutta jatkumona samojen aiheettomien syytösten lukeminen katkaisee joskus kamelin selän. Tälläkertaa niin kävi illalla. Sitä en ymmärrä miksi pitäisi sietää panettelua, miksi ei saisi olla niin heikko että ilkeät sanat satuttavat? Miksi ei saisi ilmaista loukkantumistaan? Miksi pitäisi olla kovis ja kestää kaikki päälle kaadettava. Miksi vakkari ei saisi kirjoitella palstalla? loputon sarja kyskymyksiä, kuka antaa vastauksen??
Ja kyllä kalikka kalahti, ei siten kuin yrität antaa ymmärtää vaan siten että se oli osoitettu vakkareille joihin katson kuuluvani eli siis osaltaan minulle.pitää omaa persoonasi erossa massasta, sillä jos noinkin tarkasti samaistat itsesi vakkareihin, vääjäämättä häivytät omaa persoonasi!
Etkö ole aivan liian omaehtoinen tehdäksesi niin?
*tekee hovikumarruksen palstakuningattarelle* - Taikis
voisi kirjoitti:
pitää omaa persoonasi erossa massasta, sillä jos noinkin tarkasti samaistat itsesi vakkareihin, vääjäämättä häivytät omaa persoonasi!
Etkö ole aivan liian omaehtoinen tehdäksesi niin?
*tekee hovikumarruksen palstakuningattarelle*taas tämä sama riekkuja. Anna olla jo. Olen vakituinen kirjoittaja palstalla, vääjäämättä.
- entinen vanha 50+palstalainen
Taikis kirjoitti:
Ja kyllä kalikka kalahti, ei siten kuin yrität antaa ymmärtää vaan siten että se oli osoitettu vakkareille joihin katson kuuluvani eli siis osaltaan minulle.ensimmäisenä arvostelemassa tyhmiksi niitä joita aikoinaan kiusattiin ja ajettiin pois 50 palstalta.
Pois ajettuja oli useita.
Silloin vastauksenne heille kuului, herjoihin ja haukkumisiin vastaaminen on tyhmää, eikä ilkeisiin kirjoituksiin saa reagoida mitenkää.
On kirjoittajan oma syy jos joutuu kiusattavaksi koska on vastannut herjaan.
Silloin ne herjat olivat paljon näitä teidän naurettavia vakkari-ei vakkari juttujanne suurempia ja ilkeämpiä.
Hyvin henkilökohtaisia, hulluksi ja huoraksi haukkumista sekä muuta ilkeilyä.
Kun kalikka kalahtaa omaan polveen niin jo reagoidaan nopeasti ja koko lauma kerralla.
Kuka puolusti aikoinaan niitä joita kiusattiin 50 palstalla?
Ei kukaan, Taikanainen oli ensimmäinen joka neuvoi olemaan huomaamatta ja Tähtitoimittaja haukkui sen joka vastasi herjoihin.
Eli herjaaja ei ollut syyllinen riitelyyn, vaan se joka vastasi. Mitenkä asiat nyt ovat toisinpäin kun on omasta itsestä kyse?
Minut ajettiin aikoinaan pois 50 palstalta ilkeydellä ja jatkuvalla haukkumisella.
En ole täälläkään kirjoitellut, koska en uskalla ilkeilyn pelossa kirjoittaa enää millekään palstalle.
Nyt oli pakko kirjoittaa tämä pelkästä ihmetyksestä koska olen seurannut tämän palstan ja myös 50 palstan kirjoituksia säännöllisesti.
Entistä nimimerkkiäni en laita, olen sen verran arka puskastahuutelija.
Enkä toista kertaa kirjoita, tämän mielipiteeni vain laitoin. - Taikis
entinen vanha 50+palstalainen kirjoitti:
ensimmäisenä arvostelemassa tyhmiksi niitä joita aikoinaan kiusattiin ja ajettiin pois 50 palstalta.
Silloin vastauksenne heille kuului, herjoihin ja haukkumisiin vastaaminen on tyhmää, eikä ilkeisiin kirjoituksiin saa reagoida mitenkää.
Silloin ne herjat olivat paljon näitä teidän naurettavia vakkari-ei vakkari juttujanne suurempia ja ilkeämpiä.
Kun kalikka kalahtaa omaan polveen niin jo reagoidaan nopeasti ja koko lauma kerralla.
Ei kukaan, Taikanainen oli ensimmäinen joka neuvoi olemaan huomaamatta ja Tähtitoimittaja haukkui sen joka vastasi herjoihin.
Eli herjaaja ei ollut syyllinen riitelyyn, vaan se joka vastasi. Mitenkä asiat nyt ovat toisinpäin kun on omasta itsestä kyse?
Minut ajettiin aikoinaan pois 50 palstalta ilkeydellä ja jatkuvalla haukkumisella.
En ole täälläkään kirjoitellut, koska en uskalla ilkeilyn pelossa kirjoittaa enää millekään palstalle.
Nyt oli pakko kirjoittaa tämä pelkästä ihmetyksestä koska olen seurannut tämän palstan ja myös 50 palstan kirjoituksia säännöllisesti.
Enkä toista kertaa kirjoita, tämän mielipiteeni vain laitoin.itsehän sitä itseään joko puolustaa tai ei. aikanaan 50 palstalla kirjoittanut taikanainen oli aika uusi ja arka kirjoittaja joka ajatteli että hiljaisuus on paras tapa vaikuttaa. Kovin kauaa hän ei palstalla kirjoittanutkaan, ei viihtynyt siellä. Aikaa myöten on kokemusta kasvanut ja rohkeuttakin tullut lisää. Enää ei ihan pienistä säikähdä. En ole nähnyt puolustuspuhettasi täällä joten taidetaan olla tasoissa.
- ex-koltis
ensimmäisenä arvostelemassa tyhmiksi niitä joita aikoinaan kiusattiin ja ajettiin pois 50 palstalta.
Enkä toista kertaa kirjoita, tämän mielipiteeni vain laitoin.Tyylisi huomioiden et voi millään olla puskailematta jatkossakin, mutta ei se mitään, tämä on tätä elämää. Kuinka palstan elämän ottaa, riippuu lukijasta. Rutinoituneet lukijat osaavat onneksi jo aika kivasti suhtautua kaikenlaisiin rutinoihin.
- Jermu
Enkä toista kertaa kirjoita, tämän mielipiteeni vain laitoin.Jos tuo sanavarasto on olluna käytössä, niin en ole tainnut olla mukana riekkumassa....hmm.. Olenkos jättänyt puolustamattakin...Ihmetyttää..
- Taikis
Jermu kirjoitti:
Jos tuo sanavarasto on olluna käytössä, niin en ole tainnut olla mukana riekkumassa....hmm.. Olenkos jättänyt puolustamattakin...Ihmetyttää..
ei tuo ole minustakaan tutun kuuloista, mutta jos jollakin oli kova tarve purkautua noin, niin se hänelle suotakoon.
- tuo viesti
Taikis kirjoitti:
ei tuo ole minustakaan tutun kuuloista, mutta jos jollakin oli kova tarve purkautua noin, niin se hänelle suotakoon.
kun luin noista 50 palstan huoritteluista ja kyllä allekirjoitan että sellaista sanavarastoa siellä eräät käyttivät.
MOT. - Jermu
tuo viesti kirjoitti:
kun luin noista 50 palstan huoritteluista ja kyllä allekirjoitan että sellaista sanavarastoa siellä eräät käyttivät.
MOT.Itse en sellaisia käytä täällä, enkä muuallakaan.
Olen muutaman kerran siellä joutunut sanailuun, koska olen nikistä viisveisaten pistänyt sinne sanasen väliin. Tappelushan siitäkin yleensä on seurannut, mutta siinä mä olenkin omalla paikallani aikaslailla suvereeni. En allekirjoita, että olisin jättänyt noteeraamatta, jos olen tuollaista nähnyt. - Taikis
tuo viesti kirjoitti:
MOT.omalle kohdalleni ei ole sattunut onneksi, vähemmän tietenkin tulee seurattua muitten välisiä keskusteluita.
- Asiallinen-tyyppi
voi vain liittää pahoittelunsa. Kovin töykeältä vaikuttaa kielenkäyttö palstatuttavilta. Minkäänlaisia perusteluja en näissä kommenteissa nähnyt.
Ketjusta on poistettu 128 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864