Tuli muuten mieleen että kun toi uskonnollinen hörhöilijä pistää noita saamarin uskontotekstejänsä tänne, niin mä pistän sitten sille vähän vastavoimaa - tää on muuten todella hyvä yhdistys, käykää kattoon ja imekäää virikkeita:
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/
Voi Jeesus!
6
434
Vastaukset
- scale
toi tyyppi on takuulla joku henkisesti sairas, näyttää häiriköivän muillakin palstoilla.
Liekö keräämässä taivaspisteitä?- Hyppyri
Eikös sitä voi mitenkään ohiittaa ? Tuntuu oudolle, ettei viestejä voi olla avaamatta. Miks niin polttaa pinnaanasa, kun tänne virtuaalimaailmaan kyllä mahtuu
Toi linkki saa jäädä tänne..mutta jos sinäkin alat massapostailemaan noita linkkejäsi ja kirjoituksiasi ympäriämpäri keskustelupalstoja,silloin ne lentää roskikseen kaikki ;)
Zamio- Vapaa mies
Jahas, eksä voi siivota noita hörhön viestejä pois? Varmaan helppoa dellata kaikki MUN vapaa-ajattelijat ry linkit jollain serch toiminnolla... Jos sulla on search niin poista viestit joissa esiintyy sana LAILLINEN (isoilla) niin sen hörhön kaikki viestit häipyy... sillä on aina tietyt sanat isoilla... vitun menttaali kun on...
No en ala noita mun vapaa-ajattelia juttuja massapostittaan, mielummin haen vaikka ammattiauttajan apuja! - jeesusviestit ...
tulee, miksei puututa asiaan? Sellainen parin vuoden sulku ensi alkuun ...
- mutta kun
jeesusviestit ... kirjoitti:
tulee, miksei puututa asiaan? Sellainen parin vuoden sulku ensi alkuun ...
sefu näkee ip:n mistä viesti on lähetetty poistaessaan viestiä, mutta pelkkä IP ei vielä kerro mitään- sen voi aina väärentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947