Onko olemassa ketään joka olisi tehnyt kaksi aborttia? Olen itse tehnyt seitsemän vuotta sitten 2 aborttia saman vuoden aikana. Olin alle 20-v. Olen aina halunnut lapsia ja näihin keskeytyksiin päädyin koska lapsen isä ei kummassakaan tapauksessa halunnut lasta. Ensimmäisellä kerralla oli suhde juuri päättynyt ja toisella uusi alkanut joka sitten heti tähän päättyikin.
Olen saanut ihanan miehen kanssa sen jälkeen lapsia ja haluiaisimme vielä yhden. Nyt vasta (!) minua on alkanut mielettömästi ahdistaa. Pelkään että luojamme kostaa minulle vielä tekoni ja saan vaikka vammaisen lapsen. Tunnen syvää ahdistusta ja mietin mitä ne minusta neuvolassakin ja sairaalassa ajattelee. Neuvolaan meno ahdistaa kun mietin mitä siellä sanoisi ja mitä koneella jo kenties lukee. Tunnen että koko maailma tuomitsisi minut jos saisi tietää. Ei ole ketään kenen kanssa tästä puhua! Olisin ikionnellinen jos saisin vielä lapsen ja voisin nauttia raskausajastani täysin rinnoin ilman tätä kalvavaa syyllisyyttä...
Syyllisyys
3
528
Vastaukset
- Lottis
"Olisin ikionnellinen jos saisin vielä lapsen ja voisin nauttia raskausajastani täysin rinnoin ilman tätä kalvavaa syyllisyyttä..."
Eikö sullakaan oo muuta mietittävää ku omat nautintos? Tee se kakara äläkä inise. - oma paatos
Naissa asioissa ei ikina saa miettia mita muut ajattelee. Kyse on vain SINUN elamastasi! Kukaan muu ei kanna lasta 9kk ajan eika elamassa kukaan ikina tieda mita ratkaisut tuo tullessaan. Jos olisit pitanyt ne 2 edellista lasta, voi olla ettei nykyinen miehesi olisi sinua halunnut etka olisi nyt onnellinen, hyvassa parisuhteessa elava 2 lapsen aiti.
Kun nainen tulee raskaaksi, on mielestani luonnon omaa suojeluvaistoa tulla itsekkaaksi. Aidin paras on lapsen paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144