Elikkäs meidän pikkumiehet syntyivät rv 39 2, maanantaina 3.7.06. A-herra klo 12.39 mitat 2960g ja 50 cm. B-herra klo 12.44 mitat 2660g ja 49 cm.
Synnytys sujui erittäin nopeasti alateitse eikä mitään komplikaatioita tullut. Eilen päästiin kotiin viikon sairaalassa olon jälkeen ja pojat alkavat saamaan painoa pikkuhiljaa lisää. Ovat oikein kilttejä (ainakin vielä) ja nukkuvat hyvin, imetys hiukan hankalaa vielä mutta toivotaan että maitoa alkaa tulemaan kunnolla eikä tarvitsisi lisäksi antaa korviketta.
Tästä tämä perhe-elämä sitten alkaa urakalla :)
Kaksospojat syntyneet:)
9
641
Vastaukset
- koko..
porukalle.
mä viel oottelen jokusen viikon. - Scorpy700
Paljon Onnea! Todella mahtavaa! Onko nimiä tiedossa? :-)))
Nimet on ollut jo kauan tiedossa ja tuskinpa enään mennään muuttamaan niitä :) Oli kyllä miettimistä kun piti pojille ja tytöille keksiä nimiä sairaalantietoihin. Ja kiitokset onnitteluista:)
- tuplaäippä myös
Hurjan paljon onnea pienistä pojista, sekä voimia kaksosarkeen!
itsellä 6/06 syntyneet kaksospojat, eli vähän reilu kuukausi on tässä "harjoteltu" vauva arkea... ja kyllä tämä ihanaa (ja välillä rankkaakin) on:) - mötleycrue
Tuplasti onnea!!
- Kolmen yksösen äitimamma
Hienoa, että kaikki on noin hyvin!! Hyvän kokoisenakin syntyivät.
Paljon Onnea teille koko perheelle:) Siitä se lähtee -rankkaa tulee tietenkin välillä kahden pikkuisen kanssa olemaan, mutta kunhan alkavat leikkiä keskenään on tuo pojat-tiimi tosi hyvä juttu. - Jadekettu
Onneksi olkoon äärettömän paljon:)
- henki
Tupla halit teille.
voih, vauvakuume täällä iskee..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134