mikä merkki?
Kuva ei ole minun ottama.
http://album.fotosafe.com/altiapp/isc/isc.fcg?p0=uinxxuCSluOMn44u3xuTiBIciBAuny1GkwgS0vzNFM0dMONwdw@ixu4mMMJADW5UT@Y63S&p1=btwewtNVGguhJXuBnM2qw1&p2=100&p5=MQmPwEJVKTvSGnhewT&r=1152684880
tunnistatko?
9
2756
Vastaukset
- vaikea...
..vaikuttais saviem/berliet/renault,mutta mutta
jokin ei klikkaa.Leyland-ashkio kävis kuskista
päätellen.Veikkaan kauko-idän tuotetta,Hino,Izusu
ym.
Kyllä "Kalkutan konepaja" tuosta auton tekee. - tyvin kuski
Olet sitten jostain onnistunut saamaan kuvan tarkoin varjellusta salaisuudesta, eli Sisu professional super Luxury 2006 kuormurista, jolla euroopan markkinat tullaan valtaamaan. Erityisesti huomiota herättää tuo mullistava fresh air coolant-ilmastointi. Talvikäyttöä ei ole vielä testattu.
- mielestä
nää suomalaiset juipit valittaa suotta että työolot on huonot ja autot on huonot.. Tulikohan kuvan kypärä työnantajalta vai pitikö itse ostaa? Menisihän se verotukseen ;)
Kyllä kyseistä merkkiä näkyy suomessakin, yleisesti.
Katso rattia ja koetaulun väriä.- stycke
Oliskos se Mersu, LN2-sarjaa, makuuohjaamolla (peti on varmaan ihan kunnossa kun laittaa lakanat järjestykseen...)
- pikikuski
vanha volvo. Hieman muistuttaa kuormuria, jota lomamatkalla itä-suomessa katselin. Vuodelta 1965-70?
- oisko
iveco?
Kyllä se on minunkin mielestä Iveco.
Ratin keskusta.
Koetaulun väri.
kahva koetaulun reunassa, olen joskus tehnyt putkesta uuden tilalle.- FBI autontunnistus osasto
RK-asentaja kirjoitti:
Kyllä se on minunkin mielestä Iveco.
Ratin keskusta.
Koetaulun väri.
kahva koetaulun reunassa, olen joskus tehnyt putkesta uuden tilalle.Iveco,maskin repaleet näkyy ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144