Onko kukaan kuullut WTn 'Say My Name' nimistä kappaletta, joka löytyy muistaakseni Angels sinkun bonus kappaleista? Rauhallinen ja kaunis, vaikka miespuolinen olenkin ja silti tykkään! Vähän vaihtelua 'perus-settiin'. WT on paras!
Onko
kukaan kuullut?
3
682
Vastaukset
- Sharon rules
Tässä laulussa nähdään Sharonin vahvuus laulajana. Biisi on itse asiassa aika vaatimaton, mutta toisaalta tämä vaatimattomuus tukee Sharonin vahvaa ja kaunista tulkintaa uskomattoman hienosti. Yksi WT:n hienoimmista kappaleista ehdottomasti.
- pumhanna
tosi kaunis kappale todellakin :)
- Kinezumi
olen kuullut montakin kertaa ja se todellakin on aivan upea kappale niinkuin monet muutkin WT:n kappaleet. :D Upeaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820