Onko kokemuksia Pärnun golfkentistä? ,minkä kuntoisia, paljonko greenfee maksaa, ymmärtävätkö glubilla suomen kieltä,jne,,,
Golffia Pärnussa
3
542
Vastaukset
- pärnu
Ymmärtävät Suomea ja kenttien kunto vaihtelee. Valgerannan kenttä on parempi ja greefee noin 500 18 reiälle.
- zatzat
Eli Valgerannan kenttä on todella mukava pelattava. Kenttä on ainakin osin suomalaisomisteinen, joten eiköhän suomen kielelläkin pärjää. Olen usein pelannut siellä ja hauskaa on ollut, jos sää suosii. Sateella ja tuulella tuo avoimessa maastossa sijaitseva kenttä muuttuu ehkä vähemmän miellyttäväksi. Ainut varsinainen juttu taas helteillä ovat ötökät, mutta niistä selviää kun on "ohvit" kunnossa. Aiemmin kenttätiedot ja etenkin lisäpalvelut löytyivät osoitteesta www.villaandropoff.fi, mutta tämän päivän tietoja en tiedä. Kenttä tosin oli jossain vaiheessa jopa suomalaisissa varausjärjestelmissä. Varsinaisia klubipalveluja ei ole, oluet ja voileivät etc. kyllä löytyvät. Joka tapauksessa ihan suositeltava kenttä.
- Tosi tyytyväinen
varausjärjestelmään. Siellä on muitakin.
www.supergol.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647