Nyt kun kerran ollaan sinkkujen palstalla niin otetaan nyt aiheeksi seurustelemattomuus. Siis olen 26v miehenalku, enkä ole koskaan tähän ikään mennessä seurustellut. Asian tekee juuri vaikeaksi se että minun on vaikea löytää ketään koska minun tapauksessa tämä "seurustelemattomuus" näyttää olevan este naisille. Mahdollisuuuksia on tietysti ollut, mutta ne ovat joko kaatuneet ujouteen ja juuri siihen että en ole koskaan sanan varsinaisessa merkityksessä "seurustellut". En varmaan koskaan tule pariutumaan eikä se haittaa koska tähänkin asti on pärjätty hyvin yksin. Kokemuksesta voin sanoa että tässä iässä ei seurustelun aloittaminen enää onnistu ainakaan mulla, koska en tiedä mitä se on. Syitä tähän on monia. Asun paikkakunnalla jossa ei yksinkertaisesti ole naisia, ja harrastuksissa ei ole naisia. Ja niille sanon jotka ovat väittäneet että "se tulee kohdalle sitte kun sitä vähiten odottaa" ei pidä ainakaan minun kohdalla, koska minulla ei ole koskaan ollut niin sanotusti "haku päällä" ja tässä ollaan. Kaverit ovat aktiivisesti etsineet ja tuloksena lähes kaikki ovat kihloissa. No olen onnellinen heidän puolesta. Kaikkia ei vaan oo luotu pariutumaan se on fakta.
Seurustelemattomuus
20
3807
Vastaukset
- Valehtelijoiden klubijäsen
Naisethan ne aina tenttaa sitä yhtä ja samaa: oletko alkoholisti, oletko väkivaltainen, oletko jättänyt perheesi, oletko pettäjä, oletko pelimies, oletko seurustellut ja niin edellen.
Miksi ihmeessä kukaan kertoo toduuden, jos seuraksena on hylkääminen. Valehtelu on ainoa rationaalinen ratkaisu. Valehtele sellaiset asiat, joista et jää kiinni.
Voi aivan hyvin sanoa että olet seurustellut 2-3 kertaa elämässäsi (2-3 kertaa on oikea vastaus naisen kysymykseen), mutta et halua muistella menneitä sen enempää. Voi keksiä nimet ja tarinan valmiiksi, jonka syötät jokaikiselle idiootille joka kyselee idioottimaista kysymystä: näytä sinun seurustelu curriculum vitae.
20 vuotta myöhemmin naimisissa voit yllättää vaimosi sanomalla että oletkin ensimmäinen seurustelukumppani ja olit neitsyt. Tänä 20 vuoden aika nainen on oppinut arvostamaan sinua ihmisenä ja sinun CV:llä ei ole vitunkaan väliä.
Vastaus: valehtele reippaasti, opettele tarinasi, ja oikea vastaus kumppanien lukumäärään ja suhteiden lukumäärään on aina se 2-3!- ,.,.,.,.,
jos ei ole seurustellut ennen vaikka olisikin ujo. No tietysti muutama kerta huorien parissa auttaa hiukan, mikä tietenkin kannattaa tehdä ja tietysti sitä ei kannatta kenellekkään kertoa.
- katto kassinen
,.,.,.,., kirjoitti:
jos ei ole seurustellut ennen vaikka olisikin ujo. No tietysti muutama kerta huorien parissa auttaa hiukan, mikä tietenkin kannattaa tehdä ja tietysti sitä ei kannatta kenellekkään kertoa.
Minnan kanssa seurustelin yläasteelta lukion ensimmäiselle asti. hän petti
Sannan kanssa lukiossa puolitoista vuotta, muutti kauas jatko-opiskeluiden takia
Saaran kanssa viimeiset kaksi vuotta, mutta hän lähti frankfurtiin työn perässä ja päätimme erota Jos naisen joskus saan, niin en ala valehtelemaan millään lailla kumppanien määrää, kun niitä ei ole ollut, parempi sanoa totuus, jos ei miellytä niin ei miellytä. Ja yhdenillan juttuihin en sekaannu, koska se on mielestäni todella halpamaista ja kuvottavaa. Toki haluaisin itsekkin naisen joka ei olisi ollut kenenkään kanssa ennen minua, mutta semmoista ei taida olla.
- -tyttönen-
No ei voi kyllä kuin ihmetellä, että minkälaisiin naisiin sä oikein olet törmännyt, jos ujous ja seurustelemattomuus on ollut esteenä suhteen syntymiselle... :O Jos toiseen oikeasti ihastuu, niin ei tuollaiset asiat mitään haittaa. Eikä kokemattomuus ole mikään häpeä, toisilla seurustelukumppanin löytäminen vaan voi kestää pitempään. Mutta eikös sitä sanota, että hyvää kannattaa odottaa?
Ja ei nyt ainakaan valehtelemaan kannata alkaa, siitä kun jää kiinni niin suhde todennäköisesti päättyy siihen.- DeAngelo
Kyllä se on niin, että jos nainen tietää että miehellä on seurustelutaustaa, se on ehdottomasti plussaa miehelle, koska mies on kelvannut muillekin, ja on siten vähemmän todennäköistä että mies olisi joku outo otus.
Ehdottomasti naisseura nostaa sekä lyhyt että pitkäaikaista markkina-arvoa miehellä. - ihan noin
DeAngelo kirjoitti:
Kyllä se on niin, että jos nainen tietää että miehellä on seurustelutaustaa, se on ehdottomasti plussaa miehelle, koska mies on kelvannut muillekin, ja on siten vähemmän todennäköistä että mies olisi joku outo otus.
Ehdottomasti naisseura nostaa sekä lyhyt että pitkäaikaista markkina-arvoa miehellä.Mies, joka ei ole aiemmin seurustellut ei ole mielestäni outo. Eikä muiden naisten kiinnostus miestä kohtaan ole tärkeää. Mutta häiritsevää on se tosi asia, että kun mies on pitkän ajan jälkeen viimein löytänyt naisen jonka kanssa seurustella, hän todennäköisesti jonkin ajan kuluttua alkaa olla sitä mieltä että paremmankin voisin ehkä saada ja sitä pitää päästä kokeilemaan.
Eli kun tää hankala asia, "ensimmäinen naisystävä", on koettu, siirrytään eteenpäin ja mitä jää naiselle? Eipä juuri mitään... Eli pidempiaikaiseen seurustelusuhteeseen aikovat eivät ehkä ole kovin kiinnostuneita aiemmin seurustelemattomista miehistä. - jaa-aa
ihan noin kirjoitti:
Mies, joka ei ole aiemmin seurustellut ei ole mielestäni outo. Eikä muiden naisten kiinnostus miestä kohtaan ole tärkeää. Mutta häiritsevää on se tosi asia, että kun mies on pitkän ajan jälkeen viimein löytänyt naisen jonka kanssa seurustella, hän todennäköisesti jonkin ajan kuluttua alkaa olla sitä mieltä että paremmankin voisin ehkä saada ja sitä pitää päästä kokeilemaan.
Eli kun tää hankala asia, "ensimmäinen naisystävä", on koettu, siirrytään eteenpäin ja mitä jää naiselle? Eipä juuri mitään... Eli pidempiaikaiseen seurustelusuhteeseen aikovat eivät ehkä ole kovin kiinnostuneita aiemmin seurustelemattomista miehistä.Tosiasia on, että ketkä noin väittävät puhuvat yleensä omista kokemuksistaan. Eli oma tai kumppanin veri on virrannut aidan taakse, ensimmäisessä suhteessa. Tosiasiahan on, että suuri osa avioliitoista ja muistakin liitoista päättyy joskus, eikä sillä kerta numerolla ole merkitsevää merkitystä. Avioliitoissa uusio liitot päätyvät jopa useammin kuin ensi liitot.
- hämärää puuhaa
jaa-aa kirjoitti:
Tosiasia on, että ketkä noin väittävät puhuvat yleensä omista kokemuksistaan. Eli oma tai kumppanin veri on virrannut aidan taakse, ensimmäisessä suhteessa. Tosiasiahan on, että suuri osa avioliitoista ja muistakin liitoista päättyy joskus, eikä sillä kerta numerolla ole merkitsevää merkitystä. Avioliitoissa uusio liitot päätyvät jopa useammin kuin ensi liitot.
että mies on monien muijien vittuja junnannut.
Kysyn vaan. Fiksu mies ei sellaiseen sekaannu.
Eläimellistä touhua. Voisi sanoa näin, että se on tosi fiksu mies, joka ei huoria havittele eikä
pätkäsuhteiden perään juoksentele, vaan keskittyy korkealentoisiin asioihin ja odottaa, jos sinkkuudesta raaskii luopua sitä omaa eli rypeämätöntä omaansa. Jos ei tule eteen, niin se on aivan sama siinä tapauksessa. On todella että seurustelemattomuus ei haittaa, niin olet kyllä ensimmäinen nainen jolta sen kuulen. Nimittäin ne muutama nainen joiden kanssa on ollut "kipinää" silloin joskus, niin heillä oli ollut useita suhteita takana, ja ongelmana oli se että he eivät olleet päässeet entisistä eroon vieläkään, vaikka sanoivat olevansa sinkkuja, no tottakai se ahdistaa tommonen juttu tällaiseltä kokemattomalta, ja kun ei tiedä miten suhtautua tommoseen, kun toisella useita suhteita takana. Ja kuten sanoin en tiedä mitä seurustelu on, koska en ole sellaista koskaan kokenut.
- Huh, hellettä
kohdalla ei kenenkään miehen kannata todellakaan olla UJO. Jos olisi kunnon naisia, olisi tilanne toinen, mutta nykynaiset kannattaa pistää
seinää vasten ja antaa takaisin ns. paskat paskana. - huorapukkiko?
Se, että on puhdas mieleltään ja sielultaan ja myös fyysisesti suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen on sellainen etu ettei sitä tavallinen tallaaja edes tajua. Sellainen mahdollinen avioliitto on todella pysyvä ja kestävällä pohjalla ja siinä jos missä, arvostaa ja kunnioittaa toista osapuolta.
Siis seurustelemattomuus todella tekee myös miehestä halvan. Naisesta huoran.- vahingonlaukaus
seurustelemattomuuden tilalle tulee tietysti
rypeminen seksimarkkinoilla.
- tulevaisuudessa tuntuu
mutta liika seurustelu, se se vasta näkyykin ja pilaa elämän ja aina seuraava suhde on entistä vaikeampi ja minkäänlaista oikeaa kiintymystä ei enää voi syntyä ja rakkaus-nykykäsitteenä on aivan korni-ilmaus, koska nykytypykät ja panomiehet ei siitä asiasta mitään tiedä. Ei ole kotona sitä saanut lapsena tuntea ja nyt yritetään kaikenmaailman tempuilla saada vain pyydystettyä jotain naarasta tai renttukamaa, Sitä se on siis NYKYAIKA näillä naimamarkkinoilla!
- Mies 26v
Kohtalokaverinasi voin samaa sanoa. Olen samanikäinen, en koskaan seurustellut. Elämässäni on ollut vain yksipuolisia ihastumisia jne. Kaikki minun puolelta. Mutta ei voi mitään, kaikkia ei ole luotu parisuhteisiin.
Vinkkinä annan, että kannattaa lopettaa kaikenlainen kumppaninhaku. Jos yhdenillanjutut kiinnostaa niin pane minkä kerkeät. Minua yhdenillanjutut on aina kuvottanu, enkä tän takia ole yhtään yhdenillanpanoa kokenutkaan.
Kannattaa elää vaan omaa elämää sellaisenaan, minkäs sille voi jos ei kaveria elämään löydy. Mutta olen kyllä onnellinen yksin ja onnellinen siitä, etten ole kokenut rakkautta koskaan.
ps. Tunteet ovat vain aistiharhoja.- Upea ajatus
että tunteet ovat vain aistiharhoja!
Jotain upeaa näilläkin palstoilla.
Olen sinua kymmenen vuotta vanhempi, mutta komea ja erittäin nuorekkaana pysynyt hoikka mies, koska harrastan urheilua ja nuorekkuuden salaisuus on se, että en siedä mitään pintaliitoa ja minua oksettaa kaikki panohommat vaikka olen hetero, mutta jos rakkaus puuttuu, en koske pitkällä tikullakaan. tässä sitten. Niin kuten jo alussa sanoin niin en todellakaan ole koskaan etsinyt kumppania millään lailla aktiivisesti. Ja kun näillä palstoilla väitetään että "se tulee vastaan silloin kun sitä ei etsi" niin tässä se ristiriita juuri onkin, kun en ole etsinyt ketään koskaan
- alussa,
koska et osaa, enkä minäkään osaa, oikeaa etikettiä esim. treffeillä. Niinpä nainen joutuu ohjailemaan meitä oikeaan suuntaan. Tästä nainen ei tietenkään pidä, koska hän haluaa tuntea itsensä naiseksi. Kun nainen lakkaa kerran pitämästä sinua miehenä, hän menettää kiinnostuksensa, etkä saa enää häntä takaisin. Pian hän sanoo suhteenne kuoleman sanat, olet kyllä ihan mukava, mutta...
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Hyvin sanottu. Olen kuullut nuo mainitsemasi tuomion sanat niiltä naisilta joiden kanssa on ollut silloin joskus "kipinää" mutta niistä ei mitään tullut. Eli olet kyllä ihan mukava mutta... juu näin se menee. Kyllä se niin on että kokemattomuus on este, eli ikisinkkuna elelen.
- on todellakin sellainen nainen
joka kokemattomuuden vuoksi lausuu jotain kuolemattomia sanoja on täyttä potaskaa eikä ole paskankaan arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154