naiset torjuu miehiä?

sinkku-72

ihmettelen mikä naisia vaivaa?
samat naiset pyöri 24 deitissä
vuodesta toiseen, varmaan pelaavat
miesten kustanuksilla.
vastaan ilmoitukseen asialisti ja
kirjoitellaa muutama kertaa, sit
kuulukkaan mitään tai jos kerran näkee
siihen jää.

merkitseekö todellakin naisille, koulutus
ammatti, raha, pinnalisuus, jos on kissoja
tai muita eläimiä,ammatti.

tuntaa pahalta tulla torjutuksi,jatkuvasti.
olen löytänyt netin kautta muutaman hyvän
nais puolisin ystävän.

taitaa tää 24 deitti olla pinnalisten,
pelureiden,varattujen ,ylimielisten
naisten treffipalsta.

33

2524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

on narsististen, pelurinaisten, vanhojenpiikojen
      areena.

• seuransa saa valita

Miksi vastaavasti jotkut miehet kuvittelevat, että netti on joku ihmissuhdeautomaatti, josta pitäisi heti löytää kumppani? Mikä ihme siinä on, että tylsät, ujot, mitättömännäköiset ja kouluja käymättömät miehet kuvittelevat saavansa netin kautta helposti hyvännäköisiä, fiksuja ja koulutettuja naisia? Haloo! Ei se ole netissä yhtään sen helpompaa kuin livenä, päinvastoin.

• kyllä oot typerä!!

Kyllä sun viestistä ainakin paistoi selvä rasismi, siis rasismi ihmisen olemuksen ja muun suhteen. Luokittelet siis tavikset b-ryhmään, ikäänkuin olisivat huonompia ja eivät ansaitsisi mitään hyvää???

Kyllä sulla on vielä paljon opittavaa elämästä!!!

• heh hee

Sinä nimimerkki "seuransa saa valita" jos satut olemaan nainen niin sua en ainakaan ottaisi. Noin pinnallista ja itseään täynnä olevaa akkaa en huolisi vaikka olisit viimeinen nainen planeetallamme! Mielummin yksin kuin nainen jolla keltaista nestettä pää täys.

• varakkaalle

pitkälle kouluttautuneelle pitkälle ja tosi komealle, siis toisten sanoma asia, heitellään vain palstalla kuravettä päälle ja yökkäreissä lumppuarmeijat melkein pöydillä ja lattioilla parittelee niin ei tarvitse sanoa, että mitättömän näköinen ei saa, luulempa, että ei kuitenkaan tällaista ainakaan vaimoksi halua.Uskon, että nykynaikkoset treffipalstalla vain vähän hurvittelee ja yrittää sitä vaivaista egoaan korotella ja naamatauluaan näytellä koko maailmalle.

• seuransa saa valita
        kyllä oot typerä!! kirjoitti:

Kyllä sun viestistä ainakin paistoi selvä rasismi, siis rasismi ihmisen olemuksen ja muun suhteen. Luokittelet siis tavikset b-ryhmään, ikäänkuin olisivat huonompia ja eivät ansaitsisi mitään hyvää???

Kyllä sulla on vielä paljon opittavaa elämästä!!!

En sanonut mitään tuollaista. Pointtini oli se, että moni mies tuntuu etsivän netistä sellaista naista, joka on lähes kaikilta ominaisuuksiltaan mieheen nähden ylivertainen. Ja sitten kun ei löydetä naista eikä päästä edes treffeille, niin itketään täällä sinkkupalstalla.

• seuransa saa valita
        heh hee kirjoitti:

Sinä nimimerkki "seuransa saa valita" jos satut olemaan nainen niin sua en ainakaan ottaisi. Noin pinnallista ja itseään täynnä olevaa akkaa en huolisi vaikka olisit viimeinen nainen planeetallamme! Mielummin yksin kuin nainen jolla keltaista nestettä pää täys.

No voi mikä harmi.

• sun asenne
        seuransa saa valita kirjoitti:

En sanonut mitään tuollaista. Pointtini oli se, että moni mies tuntuu etsivän netistä sellaista naista, joka on lähes kaikilta ominaisuuksiltaan mieheen nähden ylivertainen. Ja sitten kun ei löydetä naista eikä päästä edes treffeille, niin itketään täällä sinkkupalstalla.

"lähes kaikilta ominaisuuksiltaan mieheen nähden ylivertainen."

Ylivertaisuus on kuule korvien välissä.

On ymmärrettävää jos teitiä häiritsisi jotkut haisevat spurgut mutta kun ihan kunnolliset tavalliset miehet eivät kelpaa. Millä kriteereillä muuten pidätte itseänne niin ylivertaisina? Entä tuoko se korkeakoulutus jotain sydämen sivistystä? Eikö tavalliset vähän matalammin koulutetut osaa käyttäytyä? Jos tuo on asenteesi, niin tyttöparka...opettele ensin elämää.
        Jos katselet mittarissa vain koulutuksen tasoa, sekä ulkonäköä niin tulet jäämään yksin. Toki eihän se meidän muiden ongelma olekaan. :D

• nainen 28v

Mä en nyt välttämättä lähtis tuohon ihmisten tasojen vertailuun mukaan, mutta muuten olen tuosta ajatuksesta samaa mieltä, että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Ei sillä ole mitään merkitystä onko mies perusturvallinen tavismies, komea rikas koulutettu mies vai koulunsa kesken jättänyt duunari. Jos en naisena tunne, että riittävää kipinää jonkun kanssa ei löydy, niin sitä ei löydy. En minä ainakaan enempää aikaa tuhlaisi sellaiseen mieheen, jonka kanssa en vaan tuntisi haluavani lähempää tuttavuutta. Turha siinä miehen on kitistä, että miksi ei kelpaa, vaikka hänellä omasta mielestään olisi kuinka hyviä ominaisuuksia suhdetta ajatellen.

Täältä netistä kun etsii seuraa, niin mielestäni pitäisi hyväksyä se, että niitä toisilleen sopivia (molempien mielestä) kumppaniehdokkaita ei sormia napsauttamalla tule vastaan. Tai voihan se tietenkin joillakin helpostikin käydä, mutta suurimmalla osalla varmaankaan ei. Eikä se ole mistään ulkoisista tai edes sisäisistä ominaisuuksista kiinni vaan kahden ihmisen välisistä kemioista tai miten sen nyt kukakin sitten ilmaisee.

Joskus tuntuu, että kun mies huomaa täyttävänsä kaikki naisen profiilissa esiintyvät kumppaniehdokkaan kriteerit, niin se on varma tae naisen kiinnostuksesta häntä kohtaan. Mutta eihän se niin mene. Profiilissa kerrottu ja vielä kasvoton viestittelykin ovat vasta pintaraapaisu toiseen ihmiseen tutustuttaessa. Ja se on usein monesta pienestä ja usein vielä niistä näkymättömistä asioista kiinni, että onko kahden ihmisen suhteella kehittymisen mahdollisuuksia.

Kyllä me kaikki voimme olla ihan kelvollisia ja ihania ihmisiä, vaikka jokainen vastaantuleva omasta mielestämme potentiaalinen kumppaniehdokas ei meidän kanssamme haluakaan muodostaa lähempää tuttavuutta.

• Kunnon fiksut miehet ei huoli
        nainen 28v kirjoitti:

Mä en nyt välttämättä lähtis tuohon ihmisten tasojen vertailuun mukaan, mutta muuten olen tuosta ajatuksesta samaa mieltä, että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Ei sillä ole mitään merkitystä onko mies perusturvallinen tavismies, komea rikas koulutettu mies vai koulunsa kesken jättänyt duunari. Jos en naisena tunne, että riittävää kipinää jonkun kanssa ei löydy, niin sitä ei löydy. En minä ainakaan enempää aikaa tuhlaisi sellaiseen mieheen, jonka kanssa en vaan tuntisi haluavani lähempää tuttavuutta. Turha siinä miehen on kitistä, että miksi ei kelpaa, vaikka hänellä omasta mielestään olisi kuinka hyviä ominaisuuksia suhdetta ajatellen.

Täältä netistä kun etsii seuraa, niin mielestäni pitäisi hyväksyä se, että niitä toisilleen sopivia (molempien mielestä) kumppaniehdokkaita ei sormia napsauttamalla tule vastaan. Tai voihan se tietenkin joillakin helpostikin käydä, mutta suurimmalla osalla varmaankaan ei. Eikä se ole mistään ulkoisista tai edes sisäisistä ominaisuuksista kiinni vaan kahden ihmisen välisistä kemioista tai miten sen nyt kukakin sitten ilmaisee.

Joskus tuntuu, että kun mies huomaa täyttävänsä kaikki naisen profiilissa esiintyvät kumppaniehdokkaan kriteerit, niin se on varma tae naisen kiinnostuksesta häntä kohtaan. Mutta eihän se niin mene. Profiilissa kerrottu ja vielä kasvoton viestittelykin ovat vasta pintaraapaisu toiseen ihmiseen tutustuttaessa. Ja se on usein monesta pienestä ja usein vielä niistä näkymättömistä asioista kiinni, että onko kahden ihmisen suhteella kehittymisen mahdollisuuksia.

Kyllä me kaikki voimme olla ihan kelvollisia ja ihania ihmisiä, vaikka jokainen vastaantuleva omasta mielestämme potentiaalinen kumppaniehdokas ei meidän kanssamme haluakaan muodostaa lähempää tuttavuutta.

itselleen ja tuleville lapsilleen kunnolliset geenit eikä vain ajatella, jos joku tavis nyt vähän aikaa lirkuttelee ja sitten sitä ollaankin yksinhuoltajia. Miten mukavaa nuorena! Nämä fiksut miehet eivät korjaile teidän elämänne jätekuormaa, sehän on selvä se. Voi lapsiparkoja jos niitä on! Miettikää joskus jotain muutakin elämässänne kuin omaa napaanne ja senhetkistä seksisession halua. Sääliksi käy!

• tosta sun tekstistä
        Kunnon fiksut miehet ei huoli kirjoitti:

itselleen ja tuleville lapsilleen kunnolliset geenit eikä vain ajatella, jos joku tavis nyt vähän aikaa lirkuttelee ja sitten sitä ollaankin yksinhuoltajia. Miten mukavaa nuorena! Nämä fiksut miehet eivät korjaile teidän elämänne jätekuormaa, sehän on selvä se. Voi lapsiparkoja jos niitä on! Miettikää joskus jotain muutakin elämässänne kuin omaa napaanne ja senhetkistä seksisession halua. Sääliksi käy!

voi päätellä että sä ajattelet tavisten olevan vain roskasakkia...jessus mitä rasismia. TAVIKSETKIN ON IHAN KUNNOLLISIA IHMISIÄ!!! Tavikset vaan ei kulje niissä kalleimmissa rääsyissä ja ole korkeimmin koulutettuja! Voi vittu että ottaa pannuun noin pinnalliset ja muita alentavat ihmiset!!!

• kärjistetysti tosin.

Luulen vaan, etteivät nämä nettitäydellisyyttä hakevat onnistu solmimaan suhteita naisiin edes livessä. Jotain vikaa siis on. Jos kumppanin haluaa, niin saahan sellaisen. Täydellistä naista tai miestä ei vaan ole! (Paitsi mulla on ;) *härn* mutta eipäs olekaan netistä löytynyt!)

"Timo tahtoo"- kappale on yksi mun tämän hetkistä suosikeistani. Aina tulee jotenkin tämä s24 mieleen... ;)

Ja aloittajalle, ilmeisesti sinäkin olet täällä vuosia roikkunut, kun kerran tiedät niin muidenkin tehneen.

• Nimetön
        kärjistetysti tosin. kirjoitti:

Luulen vaan, etteivät nämä nettitäydellisyyttä hakevat onnistu solmimaan suhteita naisiin edes livessä. Jotain vikaa siis on. Jos kumppanin haluaa, niin saahan sellaisen. Täydellistä naista tai miestä ei vaan ole! (Paitsi mulla on ;) *härn* mutta eipäs olekaan netistä löytynyt!)

"Timo tahtoo"- kappale on yksi mun tämän hetkistä suosikeistani. Aina tulee jotenkin tämä s24 mieleen... ;)

Ja aloittajalle, ilmeisesti sinäkin olet täällä vuosia roikkunut, kun kerran tiedät niin muidenkin tehneen.

vasta elämän ehtoopuolella. Nykyliitot ja muut
        suhdekiemurat eivät ole yleensä ikuisia,vaikka olisi netin ulkopuolelta haettuja. Hurraahuuto sitten vasta, kun on 50 vuoden kokemus ja yhdessä ollaan ja rallatellaan vanhainkodissa.

• Man85_21_hki

Niin on muakin kehuttu lähes aina hyvännäköiseksi ja silti ei nappaa? Luonteessakaan ei ole vikaa, vaikka alankin ajoittain huomaa pientä katkeruutta itsessäni.

No elämä on. Kai ne naiset sitten paskaa puhuu? Itselle kelpaisi lähes kuka vaan, kunhan arvot on kunnossa ja luotettava. Tietty pieni ulkonäkökriteeri, mutta todella pieni! Lähes kaiken kokoiset ja näköiset kelpaisi, voi olla että olen liian epätoivoinen.

• näin on

" Kai ne naiset sitten paskaa puhuu?"

Naiset puhuu AINA paskaa.

• Man85_21_hki
        näin on kirjoitti:

" Kai ne naiset sitten paskaa puhuu?"

Naiset puhuu AINA paskaa.

että kaikki puhuu. olen sentään saanut kehuja 16-30 vuosien väliltä. Mutta kaipa se noin on, en muutakaan selitystä löydä miksi en kelpaa. Toinen vaihtoehto on se, että olen tylsä kun en käy huorissa tai riehu kännissä tai hakkaa naista.

Ehkä kunnon mies on tylsä, who knows?

• Aurinkoinen"
        Man85_21_hki kirjoitti:

että kaikki puhuu. olen sentään saanut kehuja 16-30 vuosien väliltä. Mutta kaipa se noin on, en muutakaan selitystä löydä miksi en kelpaa. Toinen vaihtoehto on se, että olen tylsä kun en käy huorissa tai riehu kännissä tai hakkaa naista.

Ehkä kunnon mies on tylsä, who knows?

Älä menetä toivoasi. Sinun kaltaisiasi etsii suurin osa naisista. Itsekin jostain syystä aina törmää näihin edellä mainittuihin ongelmiin miehissä.Tavallisen miehen ottaisin,mutta eipä ole kohdalle tullut ja yritystä ollut jo puoli vuotta tosissaan, kun tuosta exästäkin on jo hyvin toipunut.Laskin tässä, että olen tavannut kerran kuukaudessa potentiaalisen seurustelukumppanin, joka on osoittaunut heti alkumetreillä joko alkoholiongelmaiseksi, syömishäiriöiseksi, seksiaddiktiksi tai psyykkeeltään epävakaaksi.Ei mee siis hyvin täälläkään, mutta toivo elää!

• utelias
        Aurinkoinen" kirjoitti:

Älä menetä toivoasi. Sinun kaltaisiasi etsii suurin osa naisista. Itsekin jostain syystä aina törmää näihin edellä mainittuihin ongelmiin miehissä.Tavallisen miehen ottaisin,mutta eipä ole kohdalle tullut ja yritystä ollut jo puoli vuotta tosissaan, kun tuosta exästäkin on jo hyvin toipunut.Laskin tässä, että olen tavannut kerran kuukaudessa potentiaalisen seurustelukumppanin, joka on osoittaunut heti alkumetreillä joko alkoholiongelmaiseksi, syömishäiriöiseksi, seksiaddiktiksi tai psyykkeeltään epävakaaksi.Ei mee siis hyvin täälläkään, mutta toivo elää!

meneekö tää maailma sitten niin, että ne rentut korkkaavat ja katkeroittavat kaikki viattomat naisenalut, ja jokin käsittämätön voima pitää kunnolliset miehet erossa naisista vähintään 25-vuotiaaksi asti?

Sun tekstiäsi eivät nimittäin kovin monet alle 25:t naiset tunnu kirjoittelevan... mitä ikäluokkaa itse edustat?

• Aurinkoinen"
        utelias kirjoitti:

meneekö tää maailma sitten niin, että ne rentut korkkaavat ja katkeroittavat kaikki viattomat naisenalut, ja jokin käsittämätön voima pitää kunnolliset miehet erossa naisista vähintään 25-vuotiaaksi asti?

Sun tekstiäsi eivät nimittäin kovin monet alle 25:t naiset tunnu kirjoittelevan... mitä ikäluokkaa itse edustat?

33v. On jo oppinut antamaan leppäkeihästä alkumetreillä näille rentuille. Sinisilmäisyys mukavasti hävinnyt vuosien varrella ja pelimiehet tunnistaa kyllä hyvin. Kyllä se on tämäkin tyttö 18-20 ikävuosina läksynsä oppinut pelimiesten ja renttujen käsittelyssä, ei vaan onnistu enää. Joten tavismiehet kohteliain käytöstavoin, olette niitä neuloja heinäkasassa, mutta ihanaa että teitä on, sillä niin kauan on hyvä elää, kun toivo elää.On jotain mihin uskoa tässä muuten niin materialistisessa ja kovassa maailmassa.

• Kuutamohullu
        Aurinkoinen" kirjoitti:

33v. On jo oppinut antamaan leppäkeihästä alkumetreillä näille rentuille. Sinisilmäisyys mukavasti hävinnyt vuosien varrella ja pelimiehet tunnistaa kyllä hyvin. Kyllä se on tämäkin tyttö 18-20 ikävuosina läksynsä oppinut pelimiesten ja renttujen käsittelyssä, ei vaan onnistu enää. Joten tavismiehet kohteliain käytöstavoin, olette niitä neuloja heinäkasassa, mutta ihanaa että teitä on, sillä niin kauan on hyvä elää, kun toivo elää.On jotain mihin uskoa tässä muuten niin materialistisessa ja kovassa maailmassa.

olet jo liian vanha siis vanhapiika. Menneisyys on todella kuorma. Kuka sinut haluaa. Luovuta jo.
        Lapsensaanti lähempänä neljääkymmentä on poissa laskuista, kun siihen seurusteluun menee muutama vuosi etc.

• Aurinkoinen"
        Kuutamohullu kirjoitti:

olet jo liian vanha siis vanhapiika. Menneisyys on todella kuorma. Kuka sinut haluaa. Luovuta jo.
        Lapsensaanti lähempänä neljääkymmentä on poissa laskuista, kun siihen seurusteluun menee muutama vuosi etc.

Nyt tuli todella "kommentti" lapsenmielisen suusta.Mielestäni olen vielä kaukana neljästäkympistä.Kun hyvä mies löytyy, vuoden tiiviin seurustelun jälkeen voi antaa palaa, jos molemmat ovat asiasta samaa mieltä. Tässä sinun mielestä "vanhassa" iässä ei nimittäin tätä seurusteluvaihetta enää jauheta vuosikausia kuten kaksikymppisillä, vaan mennään asiaan hieman nopeammin.Molemmat yleensä sattuvat nimittäin kolmekymppisinä haluavan samoja asioita joka yleensä on se perhe, sattumoisin.
        Mutta toki, sinulla on vapaus seurustella kumppaneittesi kanssa vaikka 10 vuotta ennen lopullsita vakiintumista. Kaikki tyylillään, eikö!Sehän tästä elämästä tekeekin niin mielenkiintoisen.

• totta2
        Aurinkoinen" kirjoitti:

Nyt tuli todella "kommentti" lapsenmielisen suusta.Mielestäni olen vielä kaukana neljästäkympistä.Kun hyvä mies löytyy, vuoden tiiviin seurustelun jälkeen voi antaa palaa, jos molemmat ovat asiasta samaa mieltä. Tässä sinun mielestä "vanhassa" iässä ei nimittäin tätä seurusteluvaihetta enää jauheta vuosikausia kuten kaksikymppisillä, vaan mennään asiaan hieman nopeammin.Molemmat yleensä sattuvat nimittäin kolmekymppisinä haluavan samoja asioita joka yleensä on se perhe, sattumoisin.
        Mutta toki, sinulla on vapaus seurustella kumppaneittesi kanssa vaikka 10 vuotta ennen lopullsita vakiintumista. Kaikki tyylillään, eikö!Sehän tästä elämästä tekeekin niin mielenkiintoisen.

olet NIIN oikeassa...

Tuommoiset kirjoitukset voi unohtaa samantien, naurettavaa tosiaan...

Kolmenkympin paikkeilla on nainen parhaimmillaan ;)

• Sillisalaattia koko elämä
        Aurinkoinen" kirjoitti:

Täytyykö tavismiesten korjata sellainen naikkonen, joka on nuorena ollut kaikenmaailman pelimiesten ja huorapukkien panema lumppu.
        Eiköhän nuorista ja verevistä vielä löydy hehkeämpää napakorukamaa.

• olen 34 sinkku mies, ja suurin osa
      naisista luokittelee minut b kansalaisekssi,
      mut ei kaikki, en ole pinnalinen,
      korkeesti koulutettu, vaan tavalnen
      suomalainen mies

• P.......a vaan!

ja lutkaluonne alkavat oksettaa kunnollista, korkeasti koulutettua miestä. Yök!

• Kummallisia ajatuskiemuroita

voi ainakin perhehaaveet heittää roskikseen ja miehet haluavat yleensä perheen, joten alahan asettua aloillesi ja viettää virikkeellistä vanhanpiianelämää, joka ennen alkoi 24 v;na.

• Aurinkoinen"

Ihan mielenkiinnolla olisi mukava tietää näiden kahden älykön "kommenttienheittelijöitten" ikä ja ammatti. Ihan vaan siksi, että kovin sivistyneeltä ei tausta vaikuta ko heittojen vuoksi. Suullinen ja kirjallinen anti paljastaa hyvin paljon ihmisestä.
        Edelleen,...onneksi hyvällä naisella on vara vielä valita idiootin ja hyvän tavismiehen väliltä, sillä kyllä niitä hyviäkin miehiä on (itseasiassa suurin osa), kuten tännekin jo muutama kirjoitellut.

• Idioottina on hyvä olla
        Aurinkoinen" kirjoitti:

Ihan mielenkiinnolla olisi mukava tietää näiden kahden älykön "kommenttienheittelijöitten" ikä ja ammatti. Ihan vaan siksi, että kovin sivistyneeltä ei tausta vaikuta ko heittojen vuoksi. Suullinen ja kirjallinen anti paljastaa hyvin paljon ihmisestä.
        Edelleen,...onneksi hyvällä naisella on vara vielä valita idiootin ja hyvän tavismiehen väliltä, sillä kyllä niitä hyviäkin miehiä on (itseasiassa suurin osa), kuten tännekin jo muutama kirjoitellut.

toivon, että löydät tällaisen suloisen tavismiehen, joka tuo työpäivän jälkeen tohvelitkin jalkaasi. On se niin söpöä. Muista kuitenkin se, että niitä "tohvelinodottajia" on ainakin nuoremmissa ikäluokissa pilvin pimein ja reilusti yli kolmikymppinen ei ole enää helposti
        "kaupaksi menevää tavaraa", eräpäivä on mennyt jo.
        Ikävää. Todella toivon, että löydät sen vähemmän idiootin taviksen, toivottavasti tohvelisankarin.

• Nimetön

aurinkoinen ei ole ketään edes tavista saanut.
      Sinkkuna eli vanhanapiikana vain elellään.
      Kannattaa vissiin hankkia lisää kalaverkkoja ja nuotat ja katiskat käyttöön ja öisinhän voi kalastella hiljakseen uistimella. Jos ei näilläkään pyydyksillä tavistakaan saa siinä iässä, niin on parasta alkaa kutoa sukkia vaikka kirpputoreille ja asettua keinutuoliin.

• Aurinkoinen"

Takana 12 vuotta parisuhdetta, mitäpäs siihen sanot, tätä ennen teinivuosina monta hyvää tavismiesdeittiä??????Sinä et tälläisiin vuosiin varmaan kykene koskaan...?Hyvä mies oli ex muuten(=tavis myös, vaikkakin akat.), mutta ei halunnut lapsia.Edes adoptoituja. Iso asia. Molemmille oikea ratkaisu oli ero, koska asia oli hänelle niin merkittävä. Eivät kaikki halua perhettä, ja se oikeus heille suotakoon. Kyllä niitä hyviä miehiä on, tiedän!Olen niin vähän aikaa ollut yksin, että kyllä tälläiselle timantille perhettä haluava tavismies vielä löytyy. Älä huoli, hoidan kyllä homman ihan itse kotiin.Lopetetaan nyt tähän kiitos.Lopuksi, teistä valittajista olen enemmän huolissani. Tavis-mies käsite on liian vaikea monelle ymmärrettäväksi, kuten kirjoituksista ilmenee.Tavismies-käsite ei suinkaan tarkoita peräkammarinpoikaa, vaan itseasiassa nämä miehet saavat parhaat naiset lopulta, heh heh!!!!

• hypi nenille vaan
        Aurinkoinen" kirjoitti:

Takana 12 vuotta parisuhdetta, mitäpäs siihen sanot, tätä ennen teinivuosina monta hyvää tavismiesdeittiä??????Sinä et tälläisiin vuosiin varmaan kykene koskaan...?Hyvä mies oli ex muuten(=tavis myös, vaikkakin akat.), mutta ei halunnut lapsia.Edes adoptoituja. Iso asia. Molemmille oikea ratkaisu oli ero, koska asia oli hänelle niin merkittävä. Eivät kaikki halua perhettä, ja se oikeus heille suotakoon. Kyllä niitä hyviä miehiä on, tiedän!Olen niin vähän aikaa ollut yksin, että kyllä tälläiselle timantille perhettä haluava tavismies vielä löytyy. Älä huoli, hoidan kyllä homman ihan itse kotiin.Lopetetaan nyt tähän kiitos.Lopuksi, teistä valittajista olen enemmän huolissani. Tavis-mies käsite on liian vaikea monelle ymmärrettäväksi, kuten kirjoituksista ilmenee.Tavismies-käsite ei suinkaan tarkoita peräkammarinpoikaa, vaan itseasiassa nämä miehet saavat parhaat naiset lopulta, heh heh!!!!

on takana 40 vuotta parisuhdetta. Kaksi vuotta seurusteltiin ilman seksiä ja 38 vuotta on oltu avioliitossa, jossa on riittävästi ollut sitä seksiä rakkauden höystämänä. Siksi seurusteluaikana ei sekstailtu, koska mieheni halusi neitsytvaimon ja arvosti minua liikaa, jotta olisi hävittänyt minusta tämän tärkeän asian. Että 18 v:na aloitin ja avioliitto kukoistaa. Siis 12 vuoden avioliiton jälkeen minulla oli 11 ja 7 vuotiaat lapset!!!!!

• Halpa kivi
        Aurinkoinen" kirjoitti:

sellaista naista, jolla on ollut 12 v. suhde ja useita muita suhteita. Timantti on todella jotain ihan muuta. Ei luulisi kenenkään miehen huolivan. HUH !

• Kuun kimallus

aurinko laskea hissukseen neiti Aurinkoisenkin kohdalla horisontin taakse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe