Olen lähdössä kiertämään Irlantia bussilla.
Kertokaa, pitääkö/kannattaako bussiliput varata hyvissä ajoin etukäteen, esim. Dublin-Galway välille, vai löytyykö bussista aina tilaa?
Kiitos!
Bussilla matkustamisesta
4
672
Vastaukset
- lst
Palasimme juuri Irlannin pikkukierrokselta. Lähdimme suoraan Dublinin lentokentältä
Galway'hin kuudeksi päiväksi, josta Sligoon kolmeksi päiväksi, josta Westportiin kahdeksi päiväksi ja kierros päättyi Dubliniin neljäksi päiväksi. Hyvin löytyi tilaa busseista ilman etukäteisvarauksia. Tosin tulimme vikan pätkän junalla ihan nostaligiasyistä. Välin Dublin-Galway menimme Citylinkillä, jolla pääsi suoraan kentältä, ja muut bussimatkat Bus Eireanilla.- Ireland On My Mind
Samantapaista kierrosta olen suunnittelemassa ja etsimässä juuri majoitusta Galwaysta :)
- lst
Ireland On My Mind kirjoitti:
Samantapaista kierrosta olen suunnittelemassa ja etsimässä juuri majoitusta Galwaysta :)
Me asuttiin Claddagh Hostelissa. Sijainti oli loistava mutta ainakin kahden hengen huone oli kuin selli. Huoneessa ei ollut kuin kerrossängyt ja pikkuriikkinen lavuaari. Ei edes minkäänlaista naulakkoa, johon olisi voinut vaatteita ripustaa. Pituudeltaan täsmälleen sänkyjen mittainen ja leveydeltään sänkyjen leveys n. yksi metri. No, eihän sitä käytetty kuin nukkumiseen...
- Nimetön
Ireland On My Mind kirjoitti:
Itse en ole koskaan yöpynyt Galwayssä, yleensä olen yöpynyt Connemarassa. Tripadvisorin (www.tripadvisor.com) käyttäjät kuitenkin näyttävät suosittelevan Sleepzone hostellia http://www.sleepzone.ie/ , joka luultavasti olisi se paikka, jossa itse yöpyisin Galwayssä. Tripadvisor muutenkin on todella hyödyllinen, kun metsästää edullista, mutta turvallista ja mukavaa yöpaikkaa ulkomailta. Joskin joihinkin arvosteluihin kannattaa suhtautua varauksella, joillekin kun ei käy mikään. Esim. Hotelli Helsinki on joidenkin Tripadvisorin käyttäjien mukaan aivan kauhea, vaikka itse olen Helsingin reissuilla yöpynyt siellä lukuisia kertoja ja minusta se on erinomainen hotelli mahtavalla paikalla. Meitä kun on niin moneen junaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635