Bussilla matkustamisesta

Ireland On My Mind

Olen lähdössä kiertämään Irlantia bussilla.
Kertokaa, pitääkö/kannattaako bussiliput varata hyvissä ajoin etukäteen, esim. Dublin-Galway välille, vai löytyykö bussista aina tilaa?
Kiitos!

4

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lst

Palasimme juuri Irlannin pikkukierrokselta. Lähdimme suoraan Dublinin lentokentältä
      Galway'hin kuudeksi päiväksi, josta Sligoon kolmeksi päiväksi, josta Westportiin kahdeksi päiväksi ja kierros päättyi Dubliniin neljäksi päiväksi. Hyvin löytyi tilaa busseista ilman etukäteisvarauksia. Tosin tulimme vikan pätkän junalla ihan nostaligiasyistä. Välin Dublin-Galway menimme Citylinkillä, jolla pääsi suoraan kentältä, ja muut bussimatkat Bus Eireanilla.

• Ireland On My Mind

Samantapaista kierrosta olen suunnittelemassa ja etsimässä juuri majoitusta Galwaysta :)

• lst
        Ireland On My Mind kirjoitti:

Samantapaista kierrosta olen suunnittelemassa ja etsimässä juuri majoitusta Galwaysta :)

Me asuttiin Claddagh Hostelissa. Sijainti oli loistava mutta ainakin kahden hengen huone oli kuin selli. Huoneessa ei ollut kuin kerrossängyt ja pikkuriikkinen lavuaari. Ei edes minkäänlaista naulakkoa, johon olisi voinut vaatteita ripustaa. Pituudeltaan täsmälleen sänkyjen mittainen ja leveydeltään sänkyjen leveys n. yksi metri. No, eihän sitä käytetty kuin nukkumiseen...

• Nimetön
        Ireland On My Mind kirjoitti:

Itse en ole koskaan yöpynyt Galwayssä, yleensä olen yöpynyt Connemarassa. Tripadvisorin (www.tripadvisor.com) käyttäjät kuitenkin näyttävät suosittelevan Sleepzone hostellia http://www.sleepzone.ie/ , joka luultavasti olisi se paikka, jossa itse yöpyisin Galwayssä. Tripadvisor muutenkin on todella hyödyllinen, kun metsästää edullista, mutta turvallista ja mukavaa yöpaikkaa ulkomailta. Joskin joihinkin arvosteluihin kannattaa suhtautua varauksella, joillekin kun ei käy mikään. Esim. Hotelli Helsinki on joidenkin Tripadvisorin käyttäjien mukaan aivan kauhea, vaikka itse olen Helsingin reissuilla yöpynyt siellä lukuisia kertoja ja minusta se on erinomainen hotelli mahtavalla paikalla. Meitä kun on niin moneen junaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60