Zamio

ulkosaaristolainen

Poistitko ketjun suomalaisesta kateudesta ja suvaitsemattomuudesta ja nettiavaruuden säännöistä.Eivätkö nuo liity miehen logiikkaan? Mies ei siis ajattele,kyseenalaista tms.Onko asiallinen keskustelukin nyt kielletty?

8

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJust

tuntuu, että hakuammunnalla valitaan poistettavat viestit.

Nuo minun kaksi jäljellä olevaa trollaustani saavat kyllä olla...

Ei tajua.

• zamiolaiset

Valta hämärtää;(

• ..mutta huomautan,että rekatut keskustelijatkin voivat poistella viestejään.Myös ylläpito poistaa ja myös kirjoittelijat ilmoittavat ns.asiattomista viesteistä.

Kaikki poistot siis edelleenkään eivät ole minun toimeksipanemiani :)

• aila-maria kannelkorpi-mets...

Jos ilmoitetaan asiattomasta viestistä,millä perusteella poistat?

• plääpäläp
        aila-maria kannelkorpi-mets... kirjoitti:

Ylläpito poistaa- ei sheriffi.

• aliovaltiosihteeri
        plääpäläp kirjoitti:

Ylläpito poistaa- ei sheriffi.

kun ilmoitus tulee?

• en uskoisi
        aliovaltiosihteeri kirjoitti:

kun ilmoitus tulee?

kai ne joku lukee ja poistaa tarvittaessa. Tämä hlö ei välttämättä ole palstan sefu siis, eli on turha kaataa kaikkea paskaa zamion niskaan.

"Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.

Emme velvoita sheriffejä kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä sheriffejä koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta.
        ----
        Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla."

• aila-maria kannelkorpi-mets... kirjoitti:

Luen viestin ja perustelut,jotka on kirjoitettu poistopyyntöön mukaan ja sen perusteella sitten teen päätökseni.

Jos ei ole mitään perusteluja,en välttämättä poista viestiä,jos se mielestäni tänne palstalle sopii..eikä ole kovasti asiaton..koska niinkin on käynyt,että jotkut laittavat kiusantekomielessäkin poistopyyntöjä kirjoituksista.Siksi en automaattisesti poista kaikkia ns.ilmiannettuja viestejä.

Täällä herjataan paljon toisia nimimerkkejä ja sellaisiin kovin räikeisiin herjauksiin joskus puutun,vaikka niistä ei olisi poistopyyntöäkään.Kaikkia en välttämättä kuitenkaan huomaa..kun tänne kirjoitellaan niin runsaasti ja silloin on hyvä,jos tällaisesta herjauksesta yms.asiattomuuksista ilmoitettaisiin palautteen kautta.

Mukavia keskustelutuokioita t.Zamio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe