Olet sanonut,että gta liberty city stories on rahantuhlausta niin vähän ihmettelen miksi se peli on sinun pelilistassasi galleriassa?
Ja toiseksi ihmettelen miksi et ole pelannut gta1 gta2,kun ne eivät ole peli listassasi?
Scuubi.
3
346
Vastaukset
Kyseiset oli pleikka ykköselle eli sellasen pelejä enään pelata. Peli löytyy sen takia hyllystä koska kyseessä on GTA ja kaikki osat pakko saada. Peli on todellakin rahan tuhlausta jos omistaa jo GTA 3:n
- Scuupi2
Juu se on aika turha pari uutta autoa mutta omistan kaikki gtat ni kai ostan senki mutta en o varma koska gta 3 nen on tosi huono.
- Timmp
Se että onko LCS rahantuhlausta vai ei, niin sanoisin että ei. Perustelen asian uudella tarinalla, jotka ovat GTA:ssa aina hyviä. Ihan kuin leffaa katsoisi ja haluaa kokoajan tietää lisää. :P Ja vielä se, että pääsee pelaan Toni Ciprianilla.
Tietenkin, jos kartta alkaa tylsistyttään eikä seuraa pelin tarinaa, niin silloin aivan varmasti turha ostaa.
Off-topic: Eikös ole tulossa Vice City Stories? Ja miten on PS3:n GTA? Mikähän aiheena? Toivottavasti uusi ja entistä uljaampi ja suurempi pelialue.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316