Onko kukaan mitannut mikä on tankin todellinen tilavuus? Ainakin MTX-5:ssa se on vain reilut 3 litraa ilmoitetusta 6,5 litrasta.
Aika törkeää kun valehdellaan noita tietoja ihan tahallaan että saadaan myydyksi. Itsekin meinasin ostaa MTX 5:n kunnes sain tietää että tankki vetää vain vaivaiset kolme litraa..
YIYING MTX-2 MOPOSKOOTTERIN TANKIN TILAVUUS
10
1414
Vastaukset
- se on ihan paska.
Mulla on. Koko ajan rikki. Aina kun saa jonkun fixattua, niin muualta hajoo. Ajettu 1500 ja ainakin 15 vikaa.
- vetää.
Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.
Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.
Meitä on moneksi :/ - Nimetön
vetää. kirjoitti:
Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.
Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.
Meitä on moneksi :/Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..
- koskaan
Nimetön kirjoitti:
Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..
Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
Eikä mitään vikaa ole ollut. - Nimetön
koskaan kirjoitti:
Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
Eikä mitään vikaa ole ollut.Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä. - osta....
Nimetön kirjoitti:
Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.MBK- BOOSTER.
- Jari M
Nimetön kirjoitti:
Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...
- vuotaa?
Jari M kirjoitti:
MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...
Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?
koskaan kirjoitti:
Eikä mitään vikaa ole ollut.miten oot kalibroinu polkypyöränmittarin?
- Jari M
vuotaa? kirjoitti:
Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?
Aina tuppaa unohtumaan että täällä on noita pentuja kirjoittelemaas näitä:
"Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104