mistä löytyisi?
hanmoodo videoita?
8
1441
Vastaukset
- Nimetön
kysyä suoraan seuroilta. En usko, että J-Suk on vielä ehtiny pykäämään niitä. Vaikka ois hyvä rahasampo...
- jussi kk
netticlippejä ja sellaisia
- UmaCura
jussi kk kirjoitti:
netticlippejä ja sellaisia
Sori... :)
En tiedä onko niitä olemassakaan. Oot varmaan youtubet ja googlevideot kattonu? - jussi kk
UmaCura kirjoitti:
Sori... :)
En tiedä onko niitä olemassakaan. Oot varmaan youtubet ja googlevideot kattonu?joo olen kyllä. löytyyköhän minkään seuran sivuilta tai mitään?
- UmaCura
jussi kk kirjoitti:
joo olen kyllä. löytyyköhän minkään seuran sivuilta tai mitään?
Joensuun HanMooDo seuraa. Siellä on yks tyyppi joka kuvaa melkein jokaisen treenin ja tekee niistä dvd:tä. Kysele sieltä.
- www.jklhanmoodo.com
tuolta löytyy ja otappa arkisto ja siellä on videot
- bra filmer?
www.hanmoodo.se ja sieltä galleri ja filmer, löytyy jotain pikkupätkiä
- brty
Potkunetistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635