Toista lastaan odottava pop-laulaja Britney Spears, 24, on poseerannut alasti amerikkalaiselle Harper's Bazaar -lehdelle.
Viidennellä kuulla raskaana oleva Spears nähdään lehden kannessa kriittiset alueet peitettynä. Sisäsivuilla blondista bruneteksi vaihtunut äiti nähdään muun muassa turkki päällä, seksikkäässä mustassa mekossa sekä pienissä stringeissä. Yhdessä kuvassa mukana on myös tähden esikoinen, yhdeksän kuukauden ikäinen Sean Preston.
Briitu poseeranu alasti
3
1077
Vastaukset
- tiedetään
on kuule tiedetty kyseinen uutinen jo aikoja sitte...
Ei tuossa mitään ihmeellista. Kun ei saa muuten julkisuutta niin otetaan nuo viimeiset keinot käyttöön. Toisin sanoen haetaan keinoja kaihtamatta julkisuutta. Menestymisen kannalta tärkeintä on olla lööpeissä. Hänen taidot eivät taida enää riittää. Tällöin on toimittava noin.
- voivoivoio
KUn Christina Aguilera on vimeaikoina pikkuhiljaa alkanut näyttää aikustumisen merkkejä GQ-lehden poseerauskuvistaan huolimatta,Britney Spearsin alamäki kohti alastonkuvia ja aikapäiviä sitten menestyksen hylkäämää uraa kovenee.
Briitun viimeiset keinot on näyttää kehonsa ja jopa,lapsena lehdessä tuolla tavalla.Liekö popneiti sunnittelevan jo seuraavan levynsä markkinointia?
Voi kuinka kaukana ovat ajat kun Briitu oli siveelinen ja neitseellinen musiikin supertähti.Nyt ei ole sitäkään enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155