Eli kokemuksia kys. hotellista?olemme lähdössä 22.8 ja hotelli vaikutti ainakin oppaan mukaan lupaavalta, mutta olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia.
hotelli WELA, sunny beach
tyttösi
3
543
Vastaukset
- vanhaa kokemusta
Wela oli siisti ja mukava hotelli ainakin syksyllä 2004, kun itse siellä asuin. Kahdessa vuodessa tietenkin ehtii kulahtaa aika paljon, mutta eiköhän se vieläkin ihan viihtyisä ole. :)
- rinzi
Oltii tänä kesänä siel ja oli tosi mukava hotelli.. Suosittelen kaikille.. :)
- kommi
Ollaan menossa syyslomalla sunny beachille ja otimme Wela all inclusive paketin.. toivottavasti oli hyvä valinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645