Luukissa oli yllättävän paljon ulkomaalaisia kun eräänä kauniina päivänä olimme tuttavaperheen kanssa aurinkoa ottamassa. ¤¤¤¤¤ Viereisellä viltillä oli äiti tyttärensä kanssa ja kuulimme kun tyttö sanoi :-"äiti,olisi paljon parempi kun täällä olisi vain suomalaisia.Miksi ei o sellasta rantaa keksitty jossa vain suomalaiset saisi olla rauhassa?" ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Ja hetken kuluttua :-"mä oisin sittenkin mieluiten tummaihoinen niin mun ei tartteis ottaa aurinkoa."¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tytön äiti oli hieman nolona mutta eihän lasten lausaahduksille mitään voi! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Hauskaa kesän jatkoa kaikille ;O) !!!
rannalla kuultua...
9
1697
Vastaukset
- blondi-72hki
Eli mukanamme oli 9v tyttäreni kaveri joka on pakistanilainen joten tytön äiti pyyteli anteeksi tyttärensä laukauksia mutta me vain nauroimme ja lohditimme ettei mitään vahinkoa tapahtunut ja tyttäreni kaverikin ymmärsi eikä loukkaantunut ;>
- rasismia?
Tuliko kukaan kertoneeksi möläyttelijälle itselleen, että ei ollut ihan sopivaa eikä edes laillista juttua? Saattoi nimittäin jäädä sellainen kuva, että "ehe ehe, sanoinpas hauskasti, sanonpas uudelleen".
- blondi-72hki
rasismia? kirjoitti:
Tuliko kukaan kertoneeksi möläyttelijälle itselleen, että ei ollut ihan sopivaa eikä edes laillista juttua? Saattoi nimittäin jäädä sellainen kuva, että "ehe ehe, sanoinpas hauskasti, sanonpas uudelleen".
9v pieni tenava joten ...Ja se pikkulapsi sekä äitinsä pyytelivät anteeksi.
- blondi-72hki
blondi-72hki kirjoitti:
sellainen kun olen itse seurustellut nuorempana ulkomaalaisten kanssa,siskoillani on ulkomaalaisia tuttuja samoin minulla ja lapsillani on paljon ulkomaalaisia kavereita joten toi sun kommenttisi oli tosi asiaton mutta myös hullunkurinen ;O))) ILOISTA PERJANTAITA!
- se tähän liittyy
blondi-72hki kirjoitti:
sellainen kun olen itse seurustellut nuorempana ulkomaalaisten kanssa,siskoillani on ulkomaalaisia tuttuja samoin minulla ja lapsillani on paljon ulkomaalaisia kavereita joten toi sun kommenttisi oli tosi asiaton mutta myös hullunkurinen ;O))) ILOISTA PERJANTAITA!
Kenen kanssa sinä oot seurustellu? Kyllä lapsille pitää alusta alkaen opettaa ettei ihmisiä erotella ihonvärin, uskonnon tai minkään muunkaan takia, rasismi on aina väärin! Ihan sama vaikka sinä olisit 6 ulkomaalaisen kanssa seurustellu, ei se poista rasismia tästä maasta!
- blondi-72hki
se tähän liittyy kirjoitti:
Kenen kanssa sinä oot seurustellu? Kyllä lapsille pitää alusta alkaen opettaa ettei ihmisiä erotella ihonvärin, uskonnon tai minkään muunkaan takia, rasismi on aina väärin! Ihan sama vaikka sinä olisit 6 ulkomaalaisen kanssa seurustellu, ei se poista rasismia tästä maasta!
ei tietenkään poista mutta kommenttina totaalisen asiaton,typerä ja huvittava oli tuolla toisella sillä rasismia ei meillä ole koskaan ollut ja siitähän oli kyse eikä siitä mitä muut ajattelevat ulkomaalaisista!
Puhu asiaa älä asiatonta kun et tiedä mistä on todella kyse!!
Aurinkoista kesän jatkoa;O)) - blondi-85muhos
rasismia? kirjoitti:
ei se möläyttelijä varmaan ees tajunnu et se voi loukata toista, ja ehkä se on parempi selittää että se vieressä ollut "ulkomaalainen" ei loukkaantunut asiasta. Ja kuitenki se sano et "jos oisin tummaihonen ni ei tarttis ottaa aurinkoo" eli en nää tässäkään mitään rasismiin viittaavaa.
Ja loppujen lopuksi: mitä se sulle kuuluu viljeleekö joku rasismia ja missä? Et sinä voi niitä kaikkia uhreja pelastaa etkä ennaltaehkästä rasismia muuten kuin omalta osaltas. turha sitä on netissä huudella! - ,,,,,,,,,,
se tähän liittyy kirjoitti:
rasismia on tollanen ainainen blondin kimppuun käyminenkin.Eikös äiti sitä sinulle ole opettanut?
- 9 vee
blondi-72hki kirjoitti:
on jo sen verran iso että pitäis jo ymmärtää olla möläyttelemättä tommosia..ei oo mikään ihan pikkulapsi enää..paitti jos on henkisesti jälkeenjääny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696