potkitaanko jujutsussa paljon? itse olen saanut käsitteen ns. judomaisesta lajista. potkitaanko esim yhtä paljon kuin karatessa
jujutsun potkut?
10
1979
Vastaukset
- Daisuke
Ei potkita lähellekkään yhtä paljon kuin karatessa. Riippuu tietysti tyylisuunnasta, mutta Hokuto ryu:ssa potkut ovat vähemmistönä.
- paljonkin
treenannut hokutoryuta, Daisuke? Mun hokutoaikoina kaapelilla potkuja treenattiin paljon. Jotkut hrjujutsukat kävivät lisäksi kikkaritreeneissä tekemässsä niitä lisää.
- ole niin
paljonkin kirjoitti:
treenannut hokutoryuta, Daisuke? Mun hokutoaikoina kaapelilla potkuja treenattiin paljon. Jotkut hrjujutsukat kävivät lisäksi kikkaritreeneissä tekemässsä niitä lisää.
Paljon treenannu. Pari vuotta Tampereella. Hauska kuulla, että teillä on arvostettu potkuja. Voisimpa kuvitella, että potkupainotteisuus on pitkälti senseistä ja salista kiinni.
Matto taisi olla prioriteetti ykkönen meillä. - se sitten
ole niin kirjoitti:
Paljon treenannu. Pari vuotta Tampereella. Hauska kuulla, että teillä on arvostettu potkuja. Voisimpa kuvitella, että potkupainotteisuus on pitkälti senseistä ja salista kiinni.
Matto taisi olla prioriteetti ykkönen meillä.kai on seurakohtaista. Tamperelaiset ovat kyllä pärjänneet grablingpuolen kisoissa. Ei huono juttu sekään. :-)
- treenailla vain
ole niin kirjoitti:
Matto taisi olla prioriteetti ykkönen meillä.keltaiseen vyöhön asti? Mattopainotteisuus johtui siitä, että puolet treeneistä veti BJJ & SW SM-I. Ylemmissä vöissä homma muuttuu selkeästi potkupainotteisemmaksi verrattuna mattohommiin.
- Daisuke
treenailla vain kirjoitti:
keltaiseen vyöhön asti? Mattopainotteisuus johtui siitä, että puolet treeneistä veti BJJ & SW SM-I. Ylemmissä vöissä homma muuttuu selkeästi potkupainotteisemmaksi verrattuna mattohommiin.
Totta on , keltaseen asti. Vetäjän nimee en muista.
- UmaCura
potkitaan kanssa aika runsaasti. Yleensä ainakin yhdet treenit on matsitreenit ja niissä potkitaan paljon. ja samoin aika usein alkulämmittelyssä potkitaan ja/tai käydään kaikki peruspotkut läpi.
- Meikäläinen xXx
joten niitä harjoitellaan kyllä paljon ja aina kun vyöaste nousee niin potkuja tulee lisää. Sekä matseissa saa potkia varmasti, riippuu tietenkin seurasta matsataanko siellä. (Joensuussa Kyllä)
- JohanAfUfo
Meikäläinen xXx kirjoitti:
joten niitä harjoitellaan kyllä paljon ja aina kun vyöaste nousee niin potkuja tulee lisää. Sekä matseissa saa potkia varmasti, riippuu tietenkin seurasta matsataanko siellä. (Joensuussa Kyllä)
..niin tervetuloa Ouluun. Me muutkin Greusin lisäksi ollaan aika hulluja.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
ju-jutsun tyylisuunnasta. Esim. Auvo Niinikedon kehittämässä Hokutoryu-tyylin jujutsussa potkitaan ja lyödään aika paljon. Sen sijaan esim aiki-jujutsu-tyylissä keskitytään enemmän heittoihin ja rannelukkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890