nauttien kesästä - sinkkunakin

miljami

Olen sinkku, tai paremminkin vanhapiika. Kesällä näkee paljon pareja ja lapsiperheitä ja silloin herää ajatus sisällä, että kunpa sais seurustella ja viettää kesää ja koko loppuelämäänsä toisen kanssa ja toisen sydämen lähellä. No, toisaalta on omia askareita ja töitä, jotka vievät aikani. Kuitenkin tuntuu myös hyvältä kun näkee paljon onnellisia ja rakstuneita ihmisiä, koska mulle tulee olo, siis pieni toivon kipinä, että ehkä jonain päivänä sinkkukin tapaa toisen yksinäisen. Ihanaa, että ihmiset rakastuvat, kihlautuvat ja menevät naimisiin tai rekisteröivät suhteen. Toivon koko sydämestäni, että kaikilla ihmisillä olisi hyvä olla - joko yksin tai kaksin.

3

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin sitä pitää

Olipa mukavaa luettavaa :)

Minullakin on ollut oikein mukava kesä, vaikka olenkin sen sinkkuna viettänyt. Tänäänkin on aika kulunut oikein leppoisasti, kun on riittänyt kaikenlaista pikku puuhaa.

Viikonloppuna näkee taas monia vanhoja ystäviä, joten odotan jo innolla perjantaita. Veljelleni syntyy syksymmällä esikoinen ja olen aidosti onnellinen hänen puolestaan. Elämä on paljon kiinni siitä, mikä oma asenne on.

Minustakin on mukava katsella, kun nuoripari ei näe muuta kuin toisensa rakkauden huumassaan, tai kun vanhempi pariskunta on kuin kasvanut yhteen vuosien saatossa. Eihän se ole minulta pois, vaikka
      toiset ovatkin löytäneet parinsa ja ovat rakastuneita.

Se antaa toivoa, kuten sanoit. Ehkä joku päivä minullakin on kumppani, jonka kanssa voi elämäni jakaa. Ennen sitä keskityn tekemään sinkkuelämästäni mukavaa. Yksinäisyyden tuskailu kotona ei minusta ole kovin mukavaa.

• miljami

Sinunkin teksti oli hyvä lukea. Se on todellakin ihmisestä itsestä kiinni miten elämänsä haluaa elää. En tietenkään väitä, että sinkkuus aina tuntuu mukavalta, mutta mukavalta tuntuu tämä asenne: nauttia elämästä päivä kerrallaan näin ja keskittyen omiin askareisiin, joista saa voimaa. Voimaa ja iloa voi saada myös esim. sinun tapauksessa veljen esikoisen syntymisestä tai joku toinen sinkku saa energiansa vaikkapa musiikista tai maalaamisesta.

• Onhan se hauska nähdä kuinka joistakin pareista oikein loistaa se yhdessä olemisen onni ulospäin. Ehkä meilläkin joku päivä... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe