Tuli eilisen aloituksen jälkeen mieleeni,että kuinka paljon täällä on apulais-sheriffejä jotka kertovat jos olet väärällä palstalla.
AIKUISTEN OIKEESTI
13
793
Vastaukset
- pihkura
Toisinaan siitä syntyy jopa keskustelua ja äärimmilleen vietynä pieni sota.
Hyvää huomenta :)- naang-saau
Joten Huomenta..
- scale
Mitäs niistä.
- jousimies59
vaan mieleen et toimiiko ne henkilö kohtaisen vakaamuksensa nimissä,pikkumaisuuttaan,vai kansallisen turvallisuuden nimissä
- scale
jousimies59 kirjoitti:
vaan mieleen et toimiiko ne henkilö kohtaisen vakaamuksensa nimissä,pikkumaisuuttaan,vai kansallisen turvallisuuden nimissä
tuossa liene taustalla henkilökohtainen närästys.
- naang-saau
scale kirjoitti:
tuossa liene taustalla henkilökohtainen närästys.
Junioritkin haluaa välillä osallistua;)
- hossi
Sormelle ja varpaalle tuntuu riittävän noita apulais-sheriffejä tai muuten vaan haukkujia.
No ihmisen ei ole hyvä olla ku on paha olla :) Sallittakoon heille se kun kerran näin haluavat toimia.- Kustaa Vilkuna
Teitä täydellisiä ja aina niiiin mielenkiintoisesti kirjoittavia :D
- naang-saau
Mielestäni ei haittaa,vaikka olisi kuinka monta....Pihkura sen sanoikin jo,että välillä syntyy jopa hyvää keskustelua.Se tärkeintä.
Minulle tulee paljon ilmoituksia asiattomista kirjoituksista.Kaikkia en läheskään silti poista..apuseriffiys :) on hyvä asia,mutta sitäkin titteliä voi helposti käyttää väärin.Joten käytän aina omaa harkintaa viestien poistossa.
Eli tossa oli sefun kommentti kyssäriisi.
terv.Zamio- naang-saau
My Friend;)..Muista rasistiset jutut..ei ikärasismia,-eikä varsinkaan vanhä täti-rasismia,ja toisia ei saa haukkua(eilen minua joku tampioksi)..jne..
-virnistellen:)- - like to
naang-saau kirjoitti:
My Friend;)..Muista rasistiset jutut..ei ikärasismia,-eikä varsinkaan vanhä täti-rasismia,ja toisia ei saa haukkua(eilen minua joku tampioksi)..jne..
-virnistellen:)-be a marttyyr"...!!
- naang-saau
like to kirjoitti:
be a marttyyr"...!!
Tuo "tampio"-nimitys repii edelleenkin herkkää sieluani..;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277