peruna,vehnä,sokeri,happoset juomat,mausteiset ruuat,liika vilja pois.tuloksia tulee kun malttaa odottaa viikon pari.kokeiltu on.Ruoka tulee pureksia kunnolla,ei niinkuin koira joka kahdesti purasee ja hotkaisee.Ja Psorasol nimistä mäntypohjaista öljyä iholle.Erittäin riittoisaa.Saa luontaiskaupasta.Hyvä aine.Minä pärjään näillä eväillä,tosin lipsun joskus syömään makeaa,ei mitään diettiroskaa vaan kermajäätelöä,puoli litraa kerralla.Mutta ei haittaa tahtia.Periaate pysyy.
tulee sisältäpäin!
2
1119
Vastaukset
psorin kehittymiseen sisältäpäin voisi lisätä sen,että tavallinen pastoroitu(lue pilattu)maito ei ole paljon juotuna myöskään hyvää psoriaatikoille,siinä on maitosokeria eikä yhtään suolistolle suotuisia bakteereita.Aito navettamaito kermoineen oli aikoinaan eri asia,mutta mistäpä sitä saa kun ei saa ostaa enään hinkillä suoraan navetasta.Aikuinen ihminen ei tarvitsisi juoda maitoa ollenkaan.Jos kaipaa maitotuotteita sen voi ottaa happamena,mm.luonnonjugurttina(sokeriton)ja hapankermana.Psoriaatikon kannattaa yrittää pitää elimistö emäsvoittoisana,vaikka ei heti uskoisi niin sitruunaa veteen hiukan puristettuna pitää vatsan emäksisenä,Valmarin on toinen emästasapainoa tuottava,saa luontaiskaupasta.Kamomilla tee on hyvä,elimistöä rauhoittava juoma.Kahvia rajoitetusti.Olen näitä itse kokeillut ja tuloksia tulee.Juoda kannattaa paljon,vettä,nimenomaan sitruunaa lisättynä,niin että kuona-aineet poistuvat elimistöstä rasittamasta sitä.
- Uskossa on voimaa
Väärää tietoa!
Psoriasis johtuu ruumiiseen pesiytyneistä pahoista hengistä.
Kun uskoo kunnolla juutalaisten jumalaan Jeesuksen ristukseen, niin johan tautikin paranee.
Polvillesi rukoilemaan Jeesusta sinä syntinen pakana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846