terve!
saako kääpiöhamsuille tai hamsuille antaa jotain muuta kuin vettä juotavaksi?
saako?
8
256
Vastaukset
- natupoppu
mehuako olisit antanut? =) Minä näkisin asian näin että ei. Itse en ainakaan antaisi.
- hamsu96
no voiko hamsulle antaa maitoa ??? XD
- natupoppu
hamsu96 kirjoitti:
no voiko hamsulle antaa maitoa ??? XD
en mä ainakaan antais.. ellei sitten ole jotakin hamsterinmaitoa myytävänä, jota en usko. Kyllä se vesi riittää sille aivan hyvin =D
- hamsu96
natupoppu kirjoitti:
en mä ainakaan antais.. ellei sitten ole jotakin hamsterinmaitoa myytävänä, jota en usko. Kyllä se vesi riittää sille aivan hyvin =D
selvä
hamsu96 kirjoitti:
selvä
voi kyllä antaa, mutta siinä on vain se ongelma, että se menee nopeasti huonoksi huoneenlämmössä. Jos se unohtuu juomapulloonn, siellä on hetken päästä iso kasa viiliä.
Voit antaa maitoa, jos muistat vaihtaa sen ajoissa. Muista myös pestä juomapullo huolellisesti, sillä maito jää sinne kiinni helposti.- hamsu96
Tii.nu kirjoitti:
voi kyllä antaa, mutta siinä on vain se ongelma, että se menee nopeasti huonoksi huoneenlämmössä. Jos se unohtuu juomapulloonn, siellä on hetken päästä iso kasa viiliä.
Voit antaa maitoa, jos muistat vaihtaa sen ajoissa. Muista myös pestä juomapullo huolellisesti, sillä maito jää sinne kiinni helposti.kiiitos että kerroit, tuota en tiennyt
- natupoppu
hamsu96 kirjoitti:
kiiitos että kerroit, tuota en tiennyt
en minäkään =D mutta sen tiedän että se maito muuttuu viiliksi, on joskus unohtunut tuttipulloon tilkka maitoa, uhhuh..
natupoppu kirjoitti:
en minäkään =D mutta sen tiedän että se maito muuttuu viiliksi, on joskus unohtunut tuttipulloon tilkka maitoa, uhhuh..
Kuitenkin parasta hamsterin juomaa on vesi. Vesi säilyy pullossa parempana kuin maito. Maitoa voi antaa vaikka joskus "herkkujuomana" tai esimerkiksi puurossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154