Shotokan kaikkein kovinta

voomps

Shotokan on karaten tyylisuunnista kaikkein kovin. Iskut napsahtavat ilmaan sellaisella voimalla, että joskus saattaa jopa äänivalli murtua.

Shotokanin mustan vyön omaava pätkii kattopeltiä peukalon kynnellä palasiksi.

Shotokanin mustan vyön omistava henkilö juo aina oluensa baarin isoimman bodarin tyhjästä pääkopasta, kun on ensin tiputtanut sen yakulla harteilta.

Shotokanin mustan vyön omaava henkilö alistaa Chuck Norrisin yhdellä rannelukolla ja käskee chuckin nuolla varpaidensa välejä.

Shotokanin mustan vyön omaavista on rekisteri, johon on merkitty myös nykyiset ydinpommien sijainnit maailmassa.

Shotokanin musta vyö lyö ilmaan vain siksi, koska se todellisuudessa on ainoa aine, joka on tarpeeksi kovaa vastustamaan lähes valon nopeudella liikkuvaa nyrkkiä.

Shotokanin mustan vyön lyönnit ovat siksi niin hiljaisen kuuloisia, että shotokanin musta vyö pystyy salaamaan todellisen voimansa.

Shotokanin musta vyö on todellisuudessa ainoa palkinto K1-MAX karkeloissa. Tosin shotokanin mustaa vyötä ei myönnetä kilpailun palkinnoksi, mutta on mahdollista kuulla shotokanin mustan vyön puhuvan radiossa.

Shotokanin mustan vyön kokelas joutuu suorittamaan vaativan kokeen. Hänet alistetaan kolmen shotokanin mustan vyön kanssa kamppailuun. Tästä hän selviää vain siksi, että on shotokanin musta vyö.

Shotokanin mustan vyön saatuaan saa kenet naisen tahansa baarista. Shotokanin musta vyö on naisille kuin seksihormoni.

Shotokanin mustan vyön saatuasi saat heti palkankorotuksen, koska shotokanin mustaa vyötä ei voi vastustaa.

Shotokanin musta vyö saa enemmän piparia kuin minkään muun lajin musta vyö. Vaikka olisi joulu.

Shotokanin mustat vyöt ovat niin vaatimattomia, että kivikin punastuu nähdessään shotokanin mustan vyön.

Shotokanin mustat vyöt ovat niin tunnollisia, että poliisi menee itse kalterien taakse joutuessaan kohtaamaan shotokanin mustan vyön.

Shotokanin musta vyö on todiste kuolemattomuudesta. Shotokanin mustat vyöt määräävät maailmassa, ketkä kuolevat.

Shotokanin musta vyö oikeuttaa sinut optioihin nokialta.

Shotokanin musta vyö takaa sinulle paremmat mahdollisuudet pärjätä elämässä. Olet voittamaton.

Shotokan on ultimate, True fightal defence, brutal air cutting skill. Hanki sinäkin musta vyö ja saatat päästä joskus treenaamaan tosi taitajien kanssa.

4

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

estänyt mainostamasta kirjoittamiasi asioita. Kiitos rehellisestä tunnustuksesta! OSS!

• jussi kk

ihan hauska oli sai ainakin minut vähän piristymään :)

• voomps

hiukan piristää. Ei kaikki tarvitse olla niin haudanvakavaa. En aio jatkaa kirjoittelua samaan tyyliin, pistin vain sellaisena herjana palstan yleiseen tapaan.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Itseluottamus on aina hyväksi. Mutta minulla olisi tuohon sanottavana yksi sana. KYOKUSHINKAI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33