My Only One-musikaali

Nimetön

Luin jostain,että Hyvinkäällä on lokakuun lopussa My Only One-musikaalin ensi-ilta. Onks kellään enempää tietoa.

7

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinmää Tahkoo

Jim and Beatmakers levytti 60-luvulla tämän solistinsa Raul Wikströmin kappaleen My Only One.
      Ilmeisesti Hyvinkäällä tehdään Beatmakers bändistä musikaalia.

No tää oli huono. Toivottavasti tuossa musikaali hommassa ( jos se ei oo läppää ) mennään sydämellä. Näitä Danny ja Johnny ja Laila & Aila virityksiä alkaa olla maan teatterit pullollaan. Kansa kait rakastaa niitä ja kauppa käy.

Toi tuleva Ganes leffa ei nyt pitäisi liittyä tähän mutta siitä voisi olla etukäteen vähintään huolissaan. Toivottavasti olen siinä vidhun väärässä. Noista Rautavaarasta ja Irwinistä nyt oli ihan jees jutut mut Baddingin ”kuvitteellinen tarina” – no niin.
      Miten taltioida Ganes juttu --- Riski et menee ihan ketoon on suurempi kuin että Getoon.

• Nimetön

Kaveri soitti ja antoi uutta dataa My Only One-musikaalista. Se perustuu Ganesin v. 1975 Hyvinkäällä pidettyyn konvaan.
      PS: Ei dissata My Only One-biisiä. Se kuului Ganesin valioproggikseen ja oli Cissen bravuri I Will Stayn ohella...

• Alppu

Perjantain (28.7.) Iltalehti tietää asiasta. Siellä on uutinen, jossa kerrotaan että My Only One-musikaali on lokakuussa Hyvinkäällä Willan Nuorisoteatterin esittämänä. JEZZ! Hyvä, että nykysukupolvikin kunnioittaa Ganesii...

• Cissee

My Only One-musikaalin nettisivut avautuvat Ke 23.8.

www.myonlyone.net

• Wilnu

My Only One - musikaali. www.myonlyone.net

• Keegan

My Only One -musikaalin (www.myonlyone.net) PRE SHOWssa 13.10. Hyvinkään Pelikenttä-raflassa vierailevana tähtenä on Sami "Cissen poika" Häkkinen. Soittaa bassoa The BopCatsin kanssa. Bueno...

• roy

helvetin kova siitä musikaalista tulee. kaikki vaan kattomaan niin yllätytte positiivisesti!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe