ikean tomelilla sohvaan

päällinen

Sain n vuosi sitten jostain netti osoitteen, jossa oli myynnissä monenlaisia päällisiä ikean tomelilla sohvaan. Sivut olivat ruotsalaiset ja muistaakseni myymälä jossainpäin Tukholmaa.

Osoite hukassa, joten jos joku tietää auta ihmeessä. Enää ei saa päällisiä eikä sohvaa mistään, joten ajattelin tilata sieltä. Päälliset ovat laadukkaita (olen nähnyt) ja malleja oli todella monenlaisia.

6

4223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make
      • ...

juuri tätä hain.

• sca

Kävin juuri Ikeassa ja kuulin vasta nyt, että Tomelilla-vuodesohvaan ei enää saakaan päällisiä. Googletin vähän ja löysin tämän keskustelun. Suurkiitos siis minunkin puolestani linkkivinkistä! 7 vuotta vanha sohva saa vielä uuden mahdollisuuden uudessa asunnossa :D

• Sohvat

Hei!

Huomasin juuri viestisi ja päätin vastata samantien. Minulla olisi myynnissä Tomelilla sohvat, 2 kpl. Toinen kolmen istuttava vuodesohva ja toinen neljän istuttava sohva. Sohvat ovat luonnonvaaleat ja minulla on niihin saatavana myös täysin uudet, vielä muoveissa olevat vaihtopäälliset, niinikään luonnonvaaleat.

Sohvat ja päälliset ovat tällä hetkellä Viktor Ekin varastossa Helsingissä, mutta tämän kuun puolenvälin aikoihin olen menossa niitä sieltä noutamaan.

Vastaa ihmeessä, jos olisit kiinnostunut. Myisin mieluusti sekä sohvat, että päälliset yhdessä.

Terveisin
      Hanna

• Nina38

Hei Hanna!
        Vieläkö sinulla on myynnissä nuo sohvat ja päälliset? Mikäli on, voisitko laittaa minulle viestiä tulemaan ja kertoisit hieman enemmän niistä.

Ystävällisin terkuin,
        Nina

• Anonyymi

Parhaimmat nojatuolit ikinä ovat Tomelilla mallistosta. Olen ostanut ne v.2002 ikeasta. Bemz päälliset pitävät ne edelleen uusina ja käyttökelpoisina. Kun kirjautuu uutiskirjeen tilaajaksi, saa aika ajoin myös hyviä tarjouksia. Bemz päälliset ovat laadukkaita ja muutaman pesun jälkeen fits like a clove :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33