Onko jollain tullut sähköpostia missä ilmoitetaan että on voittanut miljoona euroa?
Ymmärsin että 25 miljoonasta e-mail osotteesta on valittu 50kpl voittajia.
On kuulemma joku saksalainen lottofirma.
Onko vastaavia tullut muillekkin vai olenko todella voittanut miljoonan????
Miljonääri?
7
2660
Vastaukset
- voittanut!
Onnee iha vitusti!
- Nimetön
lähetät vain niille sen verran rahhoo että pystyvät peittämään siirrosta aiheutuvat kulut...ja sitten ei muuta kun tuhlaamaan...
- Onko noinkin tyhmiä, kuin s...
Siis, tän täytyy olla vitsi..Ei kukaan noihin sähköpostilottovoittoihin kai oikeesti usko...Jos meinaan on päässä kaikki kohdallaan..Noitahan tulee noita spämejä ihan riesaksi asti...Vai että ootko voittanut???
- ikävä kyllä
Tuo on ikävä kyllä spämmiä.
- olet
voittanut!!! voit lopettaa työsi, kutsua kaverit kuukaudeksi etelään ja ostaa uuden auton. tee ne kaikki HETI. voitithan sinä miljoonan
- dasdasd
Luuletko, että sieltä jaettaisiin vaan rahaa tuntemattomille ihmisille tuntemattomiin osotteisiin? ja mistä ajattelit että kaikki ne osotteet on saatu?
LOL! Ei noin huonoihin kusetuksiin kannata mennä. Toki voit lähettää "siirtorahat" sinne firmalle ja jäädä odottelemaan voittoa...:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509