jotta kuvista tulisi myös teräviä.
Miten sihtaatte pokkarin makrolla
4
420
Vastaukset
- makrokuvaus
Unohda makrokuvaus pokkarilla. Järjestelmäkamera on ylivoimainen makrokuvauksessa.
- Se on**
Mutta kyllä joillakin pokkareilla saa makrokuvia.
Kamera säädetään käyytämään vain keskimmäistä tarkennuspistettä.
Tarkennuspiste laitetaan kohteen kohdalle ja laukaisin painetaan puoliväliin tarkennuksen lukitsemisesksi. Sitten sommitellaan ja laukaistaan.
Täysautomatiikks ei yleensä toimi, vaan pitää käyttää, joko aukon tai suljinajan esivalintaa, että himmennys ja suljinaika saadaan järkeviksi. - muuten
Se on** kirjoitti:
Mutta kyllä joillakin pokkareilla saa makrokuvia.
Kamera säädetään käyytämään vain keskimmäistä tarkennuspistettä.
Tarkennuspiste laitetaan kohteen kohdalle ja laukaisin painetaan puoliväliin tarkennuksen lukitsemisesksi. Sitten sommitellaan ja laukaistaan.
Täysautomatiikks ei yleensä toimi, vaan pitää käyttää, joko aukon tai suljinajan esivalintaa, että himmennys ja suljinaika saadaan järkeviksi.toimii ... toi makroasetuksen automatiika vallan loistavasti
ainut miinus on vaan kyseisen asetuksen lyhin tarkennusetäisyys joka on 5 senttiä , ainoastaan muuten kirjoitti:
toimii ... toi makroasetuksen automatiika vallan loistavasti
ainut miinus on vaan kyseisen asetuksen lyhin tarkennusetäisyys joka on 5 senttiä , ainoastaanMarrolla kovattaessa tarvitaan useimmiten jalusta. tällöin olisi toivottavaa, että voisi käytää ns. lankalaukaisinta t. jotain vastaavaa. marrolla syvyys terävyys alue on varsin pieni.
Useimmilla pokkareilla ei kannata harrastaa makrokuvausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319