Olen 26-vuotias nuori nainen ja vauvakuume vain voimistuu, mitä enemmän ikää tulee. Minulla todettiin munasolujen irtoamishäiriö parisen vuotta sitten. Olemme mieheni kanssa yrittäneet ja toivoneet yhteistä lasta kohta kolme vuotta, ilman että on tärpännyt. Haluankin saada neuvoja Teiltä kenellä on ollut vaikeuksia saada biologista lasta.
A) Kuinka kauan yrititte?
B) Miten saitte tärppäämään, kun tulitte raskaaksi?
C)Mitä teitte, kun vuosien yritysten jälkeenkin ei tärpännyt? (onko jotain tiettyä asento, pillereitä syöty, ruokavalio tms.)
Molemmilla on kova hoivaamisvietti. Miehelläkin on siittiöt hyvässä jamassa. :)
KIITOS JOS HALUATTE AUTTAA KAIKESTA KIIREESTÄ HUOLIMATTA!
NEUVOJA!!!!!
8
1574
Vastaukset
- .........
Me olemme yrittäneet jo neljä vuotta. Tai pikemminkin olleet ehkäisyttä, yrittää emme enää jaksa. Olen saanut pari keskenmenoa sinä aikana, joten raskaaksi on mahdollista tulla.
Sinun tapauksessa varmaan kannattaa hankkia clomifenit gynekologilta, jotta munasoluja saataisiin kypsymään ja irrotuspiikkikin varmaan saattaisi olla hyväksi.
Jos molemmat haluatte lapsia, kannattaa kokeilla jotain kevyitä hoitoja. Jos on oikeasti vikaa, siinä ei asentojen miettimiset auta. - ...................
Ne kerrat, jolloin saatiin tärppäämään, on aika vaikea tietää..
Toinen kerta on ihan hämärä, en tajua, miten tulin edes raskaaksi. Eka kerta oli selkeät ovislimat. - pietu-
A) Me yritimme vuoden ja hakeuduimme tutkimuksiin. Minä 26v. ja mies 29v.
B) Tärppiä ei ole vielä tullut ja tutkimuksetkin siinä vaiheessa, että miestä tutkitaan lisää ja minulle on annettu lääkitys asiaa auttamaan. Edessä mitä ilmeisimmin spermaseula ja sitä kautta hedelmöittäminen polilla.
C) Hakeuduimme paikalliseen terveyskeskukseen hoitoon. Emme yrittäneet mitään poppaskonsteja, koska pitemmän päälle niistä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä ja se menee jo liialliseksi yrittämiseksi.
Sinuna menisin omaan terveyskeskukseen ja siellä gynekologille. Sitä kautta pääsisitte jatkotutkimuksiin. Tai sitten jos ette tahdo yleisellä sektorilla hoitoja niin suoraan yksityiselle.
Onko miehesi sperma myös tutkittu vai ihanko mutu-tuntumalla heitit, ettei miehen simpoissa mitään vikaa?- Vilja
Minulle tyrkättiin neljän vuoden yrittämisen jälkeen clomiresepti rutiininomaisesti kouraan, kun tutkimuksissa ei mitään merkittävää estettä lapsettomuudelle löytynyt. Luontainen inhoni kaikkeen ylimääräiseen hormonilisään laittoi vielä yrittämään vaihtoehtoisia keinoja. (Minulle kun ei aikoinaan pilleritkään ole sopinut yhtään.) Olen jo vuosia hoitanut itseäni koko kehon vyöhyketerapialla. Reilun puolen vuoden ajan otin melko säännööllisesti akupunktiota ja noudatin muutenkin muutamia kiinalaiseen lääketieteeseen pohjautuvia neuvoja ( lähinnä ruokavalioon liittyviä), tämän lisäksi ehdin vajaan kuukauden hoitaa itseäni homeopaattisesti. Minulle tehtiin homeopaattista puhdistuskuuria, kun jo tulinkin raskaaksi.
Olen täysin vakuuttunut, että näistä on ollut minulle apua. Vaihtoehtohoidot eivät ole poppakonsteja, mutta kiireiselle ne ei sovi. Olen nyt raskauden aikana hoitanut pieniä vaivoja homeopaattisesti ja olen voinut erinomaisen hyvin. Laskettu aika on lokakuun lopulla. Onnea yritykselle! Vilja kirjoitti:
Minulle tyrkättiin neljän vuoden yrittämisen jälkeen clomiresepti rutiininomaisesti kouraan, kun tutkimuksissa ei mitään merkittävää estettä lapsettomuudelle löytynyt. Luontainen inhoni kaikkeen ylimääräiseen hormonilisään laittoi vielä yrittämään vaihtoehtoisia keinoja. (Minulle kun ei aikoinaan pilleritkään ole sopinut yhtään.) Olen jo vuosia hoitanut itseäni koko kehon vyöhyketerapialla. Reilun puolen vuoden ajan otin melko säännööllisesti akupunktiota ja noudatin muutenkin muutamia kiinalaiseen lääketieteeseen pohjautuvia neuvoja ( lähinnä ruokavalioon liittyviä), tämän lisäksi ehdin vajaan kuukauden hoitaa itseäni homeopaattisesti. Minulle tehtiin homeopaattista puhdistuskuuria, kun jo tulinkin raskaaksi.
Olen täysin vakuuttunut, että näistä on ollut minulle apua. Vaihtoehtohoidot eivät ole poppakonsteja, mutta kiireiselle ne ei sovi. Olen nyt raskauden aikana hoitanut pieniä vaivoja homeopaattisesti ja olen voinut erinomaisen hyvin. Laskettu aika on lokakuun lopulla. Onnea yritykselle!uskon vaihtoehtohoitoihin ja olen siinäkin samaa mieltä,että "kiireiselle" ne eivät sovi!Minullakin ikä oli esteenä,joten nyt käymme klinikalla lapsettomuushoidoissa....Muutoin olisin ehdottomasti vaihtoehtohoito-asiakas!!!!!Kävinkin kokeilemassa hoitotauolla vyöhyketerapiaa ja kylläpä sai kehon toimimaan.......Rinnat kipeytyivät ja munasarjojen kohdalla oli turvotuksen tunnetta;aivan samanmoinen tunne kuin hoidoissa ennen(silloin,kun yritimme minun munasoluilla) punktiota!!!!Todella MIELENKIINTOISTA!!!!!Onnitteluhalit raskaudestasi!!!!!!:):):)
yritimme 3 kertaa omilla soluilla,mutta sitten siirryimme lahjamunasoluihin(mieheni siittiöt) ja saimme onnekkaaasti nuppumme sitten heti ensimmäisellä yrittämällä!Mieheni siittiöiden huonolaatuisuuden takia hedelmöittämistapa labrassa oli ICSI!Nyt yritämme sisarusta....1.yritys(2 kertaa siirrettiin alkio)ie tuottanut toivottua tulosta;nyyh!Seuraava yritys n.2 viikon kuluttua....Toivotan kovasti voimia sulle ja miehellesi!!!!!!Tämä on kuin suossa tarpoisi;nää hoidot!Voimahalit!!!!!:):):)
- yritystä 2v -> 7kk tyttö
heippa
A) meillä meni 2v että raskauduin, pienellä avituksella onnituimme..
vuoden yrittämisen jälkeen hakeuduimme terveyskeskukseen ja sieltä saimme lähetteen jorviin jossa kumpikin tutkittiin..mieheltä sperma, multa katottiin jotain verikokeita ja ultrattiin, mulla todettiin pco eli munasolu ei irtoa kovin säännöllisesti
b) meillä tärppäs clomien avustuksella, 3kk söin ja tulin raskaaksi
c) tulihan siinä kokeitua jos jonkinmoista asentoa ym.
suosittelen ihan lääkäriin menoa jos ette oo jo käyneet... ja tsemppiä..ei saa luovuttaa=)- parnassos
Kiitos kaikille vastauksista. Onko hedelmöityshoito ja tutkimus, jossa tutkitaan, että kummassa on vika, kuinka hintava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165