Eikö itsenäinen valtio saa puolustaa, mikäli sen maaperälle ammutaan raketteja????
Hulluksi menee maailma, jos terroristejä aletaan puolustaan.
Yleensäkin olen sitä mieltä että sodat tulisi joskus antaa käydä loppuu, koska jatkuva jarruttelu kerää vihaa ja vihaa ja vihaa, eli joskus se varmasti poksahtaa. Toisen maailmansodan jälkeen on puhdasta kuin ukkosen jälkeen, eikä mitään paineita uusiin Eurooppasotiin ole ollut sen jälkeen. Samoin kävi Ruandassa. Tämä on hullu ajatus, vaan eipä kukaan voi tuota tosiasiaa kiistää.
Tuomioja hakoteillä
4
352
Vastaukset
- Mitä uutta?
Tuomioja hakoteillä? Mitä uutta tuossa oli? Ainahan hän on.
- julisti Tuomioja
Erkki Tuomioja - jos olisi aiemmin elänyt - olisi Talvisodassa pitänyt varmaankin suomalaisten motti-voittoja Tolvajärvellä, Suomussalmella, Raatteen tiellä, Lemetissä ja muualla "ylimitoitettuina vastatoimina" Neuvostoliiton hyökkäystä vastaan.
Eihän se tosin ihme ollut: Tuomiojan isoäiti piiloitteli aikanaan venäläisiä desantteja kotonaan ja olisi saanut kuolemantuomion, jollei rauhanteko olisi pelastanut maanpetturia.
Että sellainen ulkoministeri - Suomella ! Otetaan tuhat Libanonilaista lasta, naista ja vanhusta. Silvotaan ne ja vähän räjäytellään. Sitten otetaan yksi Israelin sotilas ja ammutaan sitä pohkeeseen ilmakiväärillä. Näin päästään tämän "operaation" mukaisiin voimasuhteisiin.
Tiedoksi: Muslimi mies piiloutuu aina naisten ja lasten taakse.- siks voitais
kukistaa Israel yhellä kertaa, eikö vain??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124