Silvio Berlusconin omistama AC Milan,"yllätytsyllätys",ei saanut käytännössä minkäänlaista rangaistusta vaikka todettiin syylliseksi sopupeleihin!
Don Silvio mafiosokavereineen sai aikaan että valitustuomioistuimessa ,AC Milan joka todettiin syylliseksi,tuomio kumottiin ja ei käytännössä saanut minkäänlaista rangaistusta ja saa siis näin ollen osallistua myös ensi kauden jalkapallon Mestareiden Liigaan!
Kyllä Italia on sopupelien ja mafian luvattu
maa ja tulee aina maailman loppuun olemaan!
Kyllä Uefan tulisi kaikki italialaiset seurajoukkueet sulkea kymmeneksi vuodeksi eurokentiltä,muu rangaistus ei ole riittävä.
Don Silvio mafiosoineen teki sen taas!
2
323
Vastaukset
- brokkoli
olen aivan samaa mieltä,se Rähmäpallo,jota ne italialaiset olevinaan esittää,joutais pois koko Europasta,toimis hyvänä' esimerkkinä ,miten ei saa "järjestellä" pelejä,italialaiset sucs,fy fan
- JJM
...Prodi poistattaa ja vähän äkkiä Silvio 'uusi Mussolini' 'fasistimafioso' Berlusconilta syytesuojan, jonka tuo Milanon 'paskaläjä' ajoi itselleen pääministerinä ollessaan ja sen jälkeen Don Silvio istuu loppuelämänsä vankilassa siellä muiden donien rinnalla!
Forza Italia -puolue on Mussolinin puolueen työn jatkaja, eikös fasismi kielletty sodan jälkeen eli miten tuo puolue olla Italian parlamentissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595