Oon ettiny näit vastuksii netistä ja kirjoista jne. mut kaikis on ollu erivastauksia.. nii et kysyn täältä.
1. Minkä ikäisenä poikaset pitää erottaa emostaan?
2. Minkä ikäisenä urokset ja naaraat pitää erottaa toisistaan?
3. Minkä ikäisenä kaikki hamsut pitää erottaa toisistaan?
4. Voika kahta saman poikueen syyristä pistää asumaan toistensa kanssa?
Älkääs sitten ruvetko ''Ootko varmasti ottanu tarpeeksi tietoa?''.
Olen ottanut. Haluun vaan tarkistaa noi.
Pari kyssää.
2
134
Vastaukset
- ichigo__
En ole aivan varma tuosta asiasta, mutta kuitenkin ennen kuin poikaset ovat 4-viikkoisia.
2. Minkä ikäisenä urokset ja naaraat pitää erottaa toisistaan? 4-viikkoisina. Tuossa iässä ne alkavat olla lisääntymiskykyisiä.
3. Minkä ikäisenä kaikki hamsut pitää erottaa toisistaan? Mieluiten 4-viikkoisina.
4. Voika kahta saman poikueen syyristä pistää asumaan toistensa kanssa? Ei voi. Kahta eri sukua tai kahta samaa sukua olevaa syyristä ei voi pitää keskenään, koska hamsterit alkavat tappelemaan kuitenkin. Eläinkauppiaat ovat joskus rahanahneena väittäneet toista, että syyriksiä voisi pitää yhdessä jos esim asumus on tarpeeksi iso, mutta näin ei ole. Vastaan syyrialaisista.
- 5-viikkoisina. Sen jälkeen emo alkaa saada poikasista tarpeekseen.
2. Minkä ikäisenä urokset ja naaraat pitää erottaa toisistaan?
- 5-viikkoisina tai jos urospoikaset alkavat kiusaamaan naaraita, ne voi erottaa jo 4-viikkoisina.
3. Minkä ikäisenä kaikki hamsut pitää erottaa toisistaan?
- 6-viikkoisina, sillä silloin ne eivät enää yleensä tule toimeen.
4. Voika kahta saman poikueen syyristä pistää asumaan toistensa kanssa?
- Ei voi. Syyrialainen hamsteri on erakkoeläin eikä siedä toista reviirillään. Seurauksena on tappelu, jossa vahvempi voi jopa tappaa heikomman. Olen tosin kuullut kahdesta englantilaisesta syyrisuroksesta, jotka asuivat elämänsä onnellisesti yhdessä, mutta sitä ei missään tapauksessa kannata lähteä kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932