Haimme likat reissusta jossa olivat olleet 2 viikkoa.
13v tytär sanoi heti kotona :-"ihanaa siivota taas kun en oo saannu sitä tehdä kahteen viikkoon!"
ja rupesi siivoomaan huonettaan sekä imuroimaan;>
mukava kommentti
20
1738
Vastaukset
- eikös
se imuroiminen ole sitä siivoamista..?
- blondi-72hki
imurointi on siivoamista.Tsori liian monimutkainen juttu,ilmeisesti..
- ihana kommentti
"ihanaa siivota taas kun en oo saannu sitä tehdä kahteen viikkoon!" Mieheni varmaan nauraisi revetäkseen jos sanoisin noin!
Taidat haluta vain todistella kuinka hyvin olet lapsesi kouluttanut?? Siirryppä esim. kasvatuspalstalle. Tai sitten Murrosikäisten palstalle.- blondi-72hki
nauruun repeää!
Enpä ole kouluttanut ja jokainen kasvattakoon lapsensa kuinka haluaa,ei se mulle kuulu kuten ei muillekaan!
Niin ja lapsia kasvatetaan ja opastetaan ei kouluteta!Koiria ym eläimiä koulutetaan!
- Viimeisen kerran
lopeta noiden juttujesi kirjoittelu jo tälle palstalle. Pitäisi jo tajuta lukuisista huomautuksista, että nämä juttusi ei nyt oikein tänne kuulu ja ketään kauheasti kiinnosta.
- haaaa
kun katsoo kuinka monta kävijää on blondin kirjoittamilla jutuilla verrattuina muiden juttuihin ja jos ei kiinnosta,onko pakko kommentoida?Voit ihan vapaasti jättää väliin.
- blondi-72hki
sinua kiinnostaa kun katsoit jutun olevan sen arvoinen että viitsit kommentoida joten kiitti kiinnostuksesta;)
- ----
Vähänkö nää kommentit joita oot saanut on kummallisia.. No, nimettömänä sitä kehtaa haukkua. Vinkkinä vaan kaikille että älkää lukeko jos ei kiinnosta, luulisi että tyhmäkin ymmärtää... idiootit.
- blondi-72hki
täysin tyhmät ja idiootit eivät uskalla ilkeillä omilla profiileillaan vaan pelkuruuttaan kommentoivat nimettöminä!
Heii mutta heitä kiinnostaa toki kun lukevat heh heh
ei tosiaankaan tartte lukea.En itse ainakaan viitsi typeriä juttuja lukea enkä niihin vastailla höh sairasta sellainen touhu!!
Joo-o on tosiaankin outoja kommentteja likoilla;>>
- olisivat ehkä
hauskoja jos kommentit heittää alle 6 vuotias ipana eikä mikään 13 v nuori...
- ..........
vielä lapsi!Onneksi kaikki ei aikuistu niin nopeasti ja osaa säilyttää lapsen itsessään.Niistä muista tuleekin sitten ennen aikojaan hapannaamoja!
- blondi-72hki
vähän on mutta just siks ne onkin niin hassuja joskus ei todellakaan aina kun ne heittää ilmaan kohta murkkuikäinen kun eikös asia yleensä ole niin että mitä vanhemmaksi lapsi tulee niin sitä vähemmän siivous innostaa mutta meillä taitaa olla toistepäin...??!
- blondi-72hki
.......... kirjoitti:
vielä lapsi!Onneksi kaikki ei aikuistu niin nopeasti ja osaa säilyttää lapsen itsessään.Niistä muista tuleekin sitten ennen aikojaan hapannaamoja!
kommentti!
Kiitos siitä;O)
Kaikille teille mukaville vanhemmille iloa elämäänne rakkaittenne parissa myös teille hapannaamoille;) - ????
blondi-72hki kirjoitti:
vähän on mutta just siks ne onkin niin hassuja joskus ei todellakaan aina kun ne heittää ilmaan kohta murkkuikäinen kun eikös asia yleensä ole niin että mitä vanhemmaksi lapsi tulee niin sitä vähemmän siivous innostaa mutta meillä taitaa olla toistepäin...??!
Mulle ainaki tulee hyvä mieli, ku lukee näitä juttuja! Kuka on lapsi/lapsentasolla ja kuka kantaa vastuun? Ps. meillä menee ihan kivasti!
- blondi-72hki
???? kirjoitti:
Mulle ainaki tulee hyvä mieli, ku lukee näitä juttuja! Kuka on lapsi/lapsentasolla ja kuka kantaa vastuun? Ps. meillä menee ihan kivasti!
On mukavaa kun lapset laukoo omia "omituisuuksiaan" ja itse ainakin olen en lapsellinen mutta lapsnmielinen mieluiten kuin hapannaama tosikko.
- piiiiiiip
blondi-72hki kirjoitti:
On mukavaa kun lapset laukoo omia "omituisuuksiaan" ja itse ainakin olen en lapsellinen mutta lapsnmielinen mieluiten kuin hapannaama tosikko.
Etkö sinä blondi ymmärrä???? TÄMÄ palsta on mukavilla ja hauskoille sutjauksille mitä lapset päästää suustaan? Jos lapsesi sanoo että siivoaminen on kivaa, SE EI OLE MITENKÄÄN HAUSKASTI SANOTTU! Ei ole myöskään hauskaa jos lapsi sanoo että menee paskalle, kiroilee, sanoo äitiä rakkaaksi yms yms. NE EIVÄT OLE MITENKÄÄN PÄIN HAUSKOJA JUTTUJA!! Tottakai kaikki lukee nämä aloituksesi koska minä ainakin haluan tietää mitä typeryyksiä päästelet suustasi ja aina jaksan miettiä onko sinulla IHAN OIKEASTI lapsia vai oletko joku a. todella vanha tai b. joku murkku joka keksii näitä juttuja????
- piip piip
piiiiiiip kirjoitti:
Etkö sinä blondi ymmärrä???? TÄMÄ palsta on mukavilla ja hauskoille sutjauksille mitä lapset päästää suustaan? Jos lapsesi sanoo että siivoaminen on kivaa, SE EI OLE MITENKÄÄN HAUSKASTI SANOTTU! Ei ole myöskään hauskaa jos lapsi sanoo että menee paskalle, kiroilee, sanoo äitiä rakkaaksi yms yms. NE EIVÄT OLE MITENKÄÄN PÄIN HAUSKOJA JUTTUJA!! Tottakai kaikki lukee nämä aloituksesi koska minä ainakin haluan tietää mitä typeryyksiä päästelet suustasi ja aina jaksan miettiä onko sinulla IHAN OIKEASTI lapsia vai oletko joku a. todella vanha tai b. joku murkku joka keksii näitä juttuja????
Etkö sä urpo ymmärrä??? Ootko sinä a.joku jonka elämä on tää palsta ja että täällä kirjoitetaan HAUSKOJA (ja sinä päätät mikä sitä on?) sanomisia vai b. muuten vaan idiootti?? Osta elämä.
- blondi-72hki
piiiiiiip kirjoitti:
kommentista;)
Sinähän niitä luet joten kiinni jäit hih - blondi-72hki
piip piip kirjoitti:
Etkö sä urpo ymmärrä??? Ootko sinä a.joku jonka elämä on tää palsta ja että täällä kirjoitetaan HAUSKOJA (ja sinä päätät mikä sitä on?) sanomisia vai b. muuten vaan idiootti?? Osta elämä.
innostunut minun hauskoista jutuistani kun niitä et malta olla lukematta heh heh
Iloa elämääsi vaikka se aika tylsää tuntuu olevan kun tänne pitää purkaa pahaa mieltä ,sääli!
Jee no oma elämä on kyllä sillä ei minun tarvitse muiden asioihin puuttua kuten tiedän hih
lapsiakin on samoin ystäviä ja ihana viihtyisä työ
oma rakas koirakin sekä ulkoilen paljon joten omaa elämäähän se on kun en täällä jatkuvasti istu koneen ääressä kuten te heh heh
olenpa onnellinen kun minua rakastetaan täällä koska kuten kaikki tietää on viha rakkauden sukulainen eli lisää ihastuttavia kommentteja kiitos ystäväni;>
Hyvää Kirkastussunnuntaita teille ja eritotetn hapannaamoille jollia ei sen vertaa oo omaa elämää eikä itsekunnioitusta että jättäisivät huonot kommentit sanomatta jotka ei suututa ketään vaan vain naurattavat ja huonot jutut lukematta ;))) - piip piip
blondi-72hki kirjoitti:
innostunut minun hauskoista jutuistani kun niitä et malta olla lukematta heh heh
Iloa elämääsi vaikka se aika tylsää tuntuu olevan kun tänne pitää purkaa pahaa mieltä ,sääli!
Jee no oma elämä on kyllä sillä ei minun tarvitse muiden asioihin puuttua kuten tiedän hih
lapsiakin on samoin ystäviä ja ihana viihtyisä työ
oma rakas koirakin sekä ulkoilen paljon joten omaa elämäähän se on kun en täällä jatkuvasti istu koneen ääressä kuten te heh heh
olenpa onnellinen kun minua rakastetaan täällä koska kuten kaikki tietää on viha rakkauden sukulainen eli lisää ihastuttavia kommentteja kiitos ystäväni;>
Hyvää Kirkastussunnuntaita teille ja eritotetn hapannaamoille jollia ei sen vertaa oo omaa elämää eikä itsekunnioitusta että jättäisivät huonot kommentit sanomatta jotka ei suututa ketään vaan vain naurattavat ja huonot jutut lukematta ;)))En siis kommentoinu sulle vaan tuolle räyhääjälle tuossa yläpuolella (nimimerkille piiiip). En vaan tajua noita marisijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738