merkussa loppuu kipinä 1500 rpm oikee ylin tulppa.kierroksia nostaessa 1700-2000 rpm loppuu kipuna seuraavista kahdesta alemmasta.kolme vasemmanpuolista toimii ja antaa kipinän.puolat on testattu.molemmat boksit testattu.vaihdettu boksien johdot päikseen (merkussa kaksi samanlaista boksia vasemmalle ja oikealle sylinteriryhmälle).jos jollain kokemuksia vastaavasta viasta niin antakaa korjausvinkkiä.triggeri vika se voi olla .mutta ei ole vielä magneeton ulosvetäjää.eikä tietoa miten muuten tutkia asiaa
mercury 135 v6 -87
2
569
Vastaukset
- juurikin
Vika sinne vauhtipyörän alle,saa tosin mitattua ilman että ottaa irti,kun on arvot ja mittari homma onnistuu.Mutta luultavasti staattori mennyt..
stattori vaihdettu.ei auttanut.toivo mennyt.joutaa purkaamoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416