Kauanko olet ollut parisuhteessa?

Näin oman parisuhteeni yksivuotispäivänä ajattelin kysäistä: kauanko olet ollut parisuhteessa, vai oletko sinkku?

37

2773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on jo 17...mut naimisissa pari viikkoa....;)

• Puhurix

Saanko kysyä, mikä mahti sai 17 vuoden jälkeen avioitumaan?

• Puhurix kirjoitti:

Saanko kysyä, mikä mahti sai 17 vuoden jälkeen avioitumaan?

oon kysyny itekki itseltäni...:DDDD

• Puhurix
        mii-su kirjoitti:

oon kysyny itekki itseltäni...:DDDD

vastasit?

• heinäkuu

... 31 vuotta - 7 vuotta seurustelua ja
        24 vuotta avioliiton vuoristorataa.
        Elämä on ihanaa !

• harmaaraita

32 vuotta;D

• vuosia

on kertynyt yksi vähemmän :D

• justiin
        vuosia kirjoitti:

on kertynyt yksi vähemmän :D

Vähän mie sit ,ku vast 25v ja olemme edelleen yhtä onnellisia, ellei hieman onnellisimpiakin, kun yhes saatu vanhentuu.

• ..olin...

..suhteessa n.25v siitä 19v naimisissa sitte tuli ero...ukko löys kai paremman... mie sain lähtee.. siitä on ny viis vuotta.. eikä sinä aikana oo ollu kunnon suhdetta... mitä sitä suhteeella kun on yhdestä suhteesta eroon päässy... tää on kivaa olla yksin kukaan ei kysele tekemisiä...

• bluepoem

tuli täyteen äskettäin,,, kivaa on ollu ja toivon asioiden menevän rattoisasti eteen päin.

• sxx

12 vuotta naimisissa, 14 vuotta yhdessä, ero reilut kuusi vuotta sitten. Eron jälkeen ei ole ollut (vielä?)ketään.

• Loistava.polku

Ero tuli lähes 10 vuotta sitten ja uutta en ota. On tää itsenäisyys sen verran ihanaa!

• Mobiili

Ensimmäinen liitto loppui lähes viiden vuoden jälkeen miehen uskottomuuteen.

Tämä toinen on kestänyt 13 vuotta, mutta yhdessäoloa lähes 20 vuotta.

• vähän

kitkerältä ? "happamia sano kettu pihlajanmarjoista"

• awa

siinäpä se.

• 32 vee ja 7 kk

Joskus tosin mietin, että mitäköhän se rouva minussakin oikein näkee? D D

• ;)))))

takataskussa pullottaa???

• wanita

..niin onhan tuota vierähtänyt 23v. yhdessä. Päivääkään en vaihtais pois!!!

• Ringin

Reilut 9 vuotta oltiin naimisissa ja reilut 5 vuotta sitten erottiin. Ei oikein mitään kauheen vakavaa oo sen jälkeen syntynyt. Nyt luulin, että olis alkanu, ihan jo 2kk jälkeen, mutta eilen taisi tulla sinetti sillekin. Olin jo uskaltanut näyttää lapsillekin. Väkisin ei voi kuiteskaan yrittää, vaikka paljon olis ollut hyvää. Mielestäni pikkujutuista hermostui ukko tuo ja sinne meni.
      No, ei yksin lasten kanssakaan hassumpaan vaan
      hyvässä parisuhteessa olisin mieluummin.
      Auringon jatkoa!

• Ensimmäinen suhde kesti n. 16 vuotta, joista aviossa kymmenen.
      Pidin muutaman välivuoden, kunnes kesällä -97 kolahti! Aviossa olemme olleet n. 6,5 vuotta:)

• meilläkin muutaman viikon päästä.
      Naimisissa olin 24 vuotta,,ja edelleen olen , tosin asutaan erillään...kummallisia suhteita meilläpäin..:))

• Vuosia on kertynyt 23 vuotta joista 18 vuotta naimisissa ;)Luonteiden erillaisuus kai on auttanut asiaa ;)

• sinkku

...vaan eronnut.

Jo viisi vuotta sitten...piiitkästä parisuhteesta.
      Siitä jo toipuneena odotan törmääväni mieheen jonka kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta...

Pitkä parisuhteemme oli niin, sanoisinko haastava, etten aivan tyhjänpäiväiseen suhteeseen kykene lähtemään. Tiedä sitten minä vuonna vietetään 'meidän' suhteen yksi vuotispäivää...siis hänen kanssaan, jota en ole vielä kenties tavannutkaan....

• Ukko42v.

yhdeksäntoista vuotta,muksuja kolme,lisää eip tule,mutta aviovuosia tulee.

• nainen 30v

Sinkkuna viimeset 5 vuotta. Helvetisti säpinää muttei kukaan haluu kunnolla olla mun kaa.

Kyllä tää alkaa jo ketuttaan.

t.lisensiaatti

• Sinkku tällä hetkellä,
      mutta toivottavasti en pitkään ;(

• ;) ;) ;)

täällä olis vapaa nainen 31-vuotias.

Näin helppoa se olis kuule, nappaa vaan ja menox!

Saiskos sulle pistää meiliä?

;)

• ;););) Wiljami
        ;) ;) ;) kirjoitti:

täällä olis vapaa nainen 31-vuotias.

Näin helppoa se olis kuule, nappaa vaan ja menox!

Saiskos sulle pistää meiliä?

;)

ei alettais, jos vaan kestät kyydissä ;D

Siis nyt nappaa ;))

Toki sais, mutta kun mun tää suomen posti ei
        pelitä ;((

• ;););) Wiljami kirjoitti:

ei alettais, jos vaan kestät kyydissä ;D

Siis nyt nappaa ;))

Toki sais, mutta kun mun tää suomen posti ei
        pelitä ;((

pelittää sittenkin ja ihan yllättäin ;))

• et taida
        Wiljami kirjoitti:

pelittää sittenkin ja ihan yllättäin ;))

pelittää sittenkän. outo tyyppi haluu löytää mut ei anna mahkuj tavottaa!

• et taida kirjoitti:

pelitän, kunhan vaan on aihetta siihen pelitykseen ja kerrot itsestäsi jotakin kun et rekattu ole ;)
        Ja sen mahdollisuus, onkin sitten melkein jo käsissäsi ;D

• et taida kirjoitti:

taisit ite luikkia karkuun, ku huomasit postini sittenkin toimivan ;DD

• ..lähes 20 v.

Nykyisessä reilut kolme vuotta; olen "totally devoted" tähän suhteeseen, vaikka yhteistä osoitetta ei jaetakaan :))

• Rouva 46

yhdessä 26 v 2 vk 2 pv.

• tuffe

olin 13 vuotta, itse asiassa eropaperit ei ole vieläkään laitettu vireille vaikka kohta vuoden ollaan asuttu erillään. Oikeastaan se on minusta samanlainen muodollisuus kuin sormukset.

Puoli vuotta yritin tässä jotain suhdettakin säätää, mutta vielä on liian aikaista. Eli single again, ja aion niin pysyä.

• Laahustava

Tulee 33 vuotta täyteen ja hyvin on mennyt jos nyt ei lasketa mukaan niitä riitaisia hetkiä.
      Jos olis ollut 8 tuntia päivässä tappeluksia niin jää vielä 16 tuntia niitä parempia hetkiä.
      Pikaisesti kun tosta laskee niin 20 vuotta mennyt iloisesti ja vain 10 vuotta tapeltu.

• siipirikkona

yhteensä melke 33v! Vaan en enää.
      3v seurustelua, ja melke 30v avioliittoa, joka kaatui miehen 50-villitykseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe