Nuorempi lapseni huusi oikeasti ensimmäiset puoli vuotta järkyttävän paljon. Nukuin 2-4h yössä, syötin yötä päivää tunnin välein. Ei auttanut maitomerkkien vaihdot, vyöhyketerapia tms. Hän vain huusi ja huusi. Pimeimpinä hetkinä ajattelin, että otan hengiltä itseni ja lapset, en jaksa enempää. Neuvolasta sanottiin, että saataisiin kotiapua. Mies ei halunnut "kyllä minä valvon välillä". Paskat se mitään valvoi. Itse hoidin aina ja totesinkin, että yksinhuoltajuus helpompaa; ero. Nyt poika 9kk ja aivan eri ihminen. Hymyilee, nauraa.. Vaikka välillä oli toivotonta, nyt kadun pahoja ajatuksiani, jumaloin lapsiani.
koliikkia yli tilastojen
nyt onnellinen
1
675
Vastaukset
- Sisu-haukku
Kyllä sitä vaan pahaa tahtomattaankin tulee niitä kamalia ajatuksia, kun huutaa ja huutaa. Pyörii sängyssä, herää taas huutamaan! Sanotaan, että unettomuus on eräs kidutusmuodoista, ja tottahan se on.
Kamalinta on se kierre, johon joutuu kun ei saa nukutua vaikka olisi tilaisuuskin.
Ja todella, siitä miehen itsekkyydestä ei ole silloin paljoa apua!! jatkoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670