Millä ohjelmalla voisi saada mp3:set sellaiseen muotoon mitä cd-soittimet käyttävät? Siis sellaiset jotka eivät tue mp3 formaattia.
Mp3 muunto-ohjelma
NOOB555
4
2729
Vastaukset
- einojoohan
..mp3 filut CD levylle Audio muodossa.Ei tarvitse itse muunnella,polttosofta hoitaa homman.
- hp_guru
laitat rastin Polta audio muotoon.
Se onnistuu vaikka ripperillä. Tälläisia rippereitä ovat ainakin Cdex ja Easy CD-DA Extractor. niillä pystyy mp3:t muuttamaan Wav tiedostoiksi. nämä voi sitten polttaa cd:ksi. Myös neron polttosoftalla onnistuu muuntaminen, mutta lopputulos on hieman huonompi.
- raivo hullu
milllä muutan aalto äänen mp3muotoon mieluiten mahdolisimman helppo käytönen ja suomenkielinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351