asioita tykkäät tehdä ja jutella naisen kanssa? :)
Millaisia
6
361
Vastaukset
- Reino
Jos naisella on sama harrastus kuin itselläni, puheenaihetta riittää. Esim konekivääriammunta, sikarinpoltto, naiminen, politiikka j.n.e.
- lempi
kiva jutella muuten ylipäätän ihmisten kanssa, joilla on saman tyyppisiä intressejä :)
Ja usein myös sellaisten, joilla on ehkä vastaavia "intohimoja" tiettyjä asioita kohtaan, vaikka olisivatkin hiukan eri aiheita. Ymmärtävät kuitenkin tunteen paloa.
- Torpedo 87
Yhteinen lomakohde on hyvä ja ,tulevaisuudesta on kiva keskustella naisen kanssa,tyttösiltä ei meinaan ideat lopu.Kodin siivous ja huolto työt.Mistä vaan tulee keskustella,ja täytyykin osata keskustella.Kirjallisuudesta myös tässä joitakin..
- lempi
on ylipäätään sellainen olo, että voipi keskustella ihan mistä tahansa, ja molemmat innostuvat jutuista :)
Eikös melkein kaikki tekeminen ja puheenaiheet ole kivoja jos vain seura on sopivaa? Hyvän naisen kanssa jopa siivouskin voi olla hauskaa :)
- lempi
juttu menee varmastikin myös toistepäin, että kivan miehen seurassa on tekeminen, jutteleminen ja oleminen itsessään joka tapauksessa yleensä hauskaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421