Paskimmat pitsat?

Lihava-setä

MIssä on Iisalmen huonoimmat pitsat? Omalla listalla aika kärkeen menee Atlantis, onhan se aika halpaa, mutta minusta niissä on liian vähän täytteitä ja liian paljon taikinaa.

29

5833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähläm

No Atlantiksessa on pizzat vielä mielestäni syötäviä, jos vertaa Laaksosen kioskin talossa olevaan Anal (vai mikä Anel se on) kebabpaikkaan, aika järkyttävä esitys oli sieltä ostamani pizza tässä jokunen päivä sitten. Pohja raaka, mauton eikä todellakaan rapea. Tomaattisose pohjalla maistui pahalle ja juustoa oli ihan tajuton määrä, siis todella paljon mutta täysin mautonta halpajuustoa. Syömistä pizzassa olisi kyllä riittänyt muutoin kyllä. Aika pettymys. Omat suosikit Kotipizza ja Maribella josta jälkimmäisen menu mielestäni kattava ja kaikki testaamani ruuat hyviä!

• Ne paska

Pizzat kelpaa teille uusavuttomille jotka ette osaa edes keitää vettä ruuanlaitosta puhumattakkaan.
        Ei ihminen elä vitun pizzoilla.

• hoikkapoika,

Otsikkokin kertoo jo koko jujun. Mänkeehän näihin maahanmuuttaja paikkoihin asioimaan. Nimenomaan sitä saa mitä tilaa. Ei sitten tartte valitella. Omahan on mokas.

• asdf

Niin siellä annelissa on kyllä aika pahaa jotenkin. Se juusto tosiaan oli vähän oudon makuista. Ei voinut syödä kokonaan, kun tuli paha olo, kun se mies pää hikisenä niitä pitsoja pyöritteli.. Yäk. Kyllä se jo pitäisi uskoa että kotipizza paras paikka!!!

• Ähläm1

Se ukko laittanut omat sissijuustot pizzaan.. Eikö pizzassasi ole makua???

• pukkaa?

Luepa sääntöjä.Sitäpaitsi,Kotipitsan standardiluomukset ole kunnon pitsaa nähneetkään,eikä tästä kaupungista sellaista löydy.Käyn syömässä italianhergguni Kuopiossa.

• soossi+
        pukkaa? kirjoitti:

Luepa sääntöjä.Sitäpaitsi,Kotipitsan standardiluomukset ole kunnon pitsaa nähneetkään,eikä tästä kaupungista sellaista löydy.Käyn syömässä italianhergguni Kuopiossa.

Höpö höpö .Taas se alkoi pitza ruikutus.Syökee pottu haavikkaeta ja lyökki suolasta kotonannu elekeekä männä pihalle syömään.Se on kumma ettee sitä ennee kotona suaha evästä laetettua.
        Johan tuo pitäs siitäe ymmärtöö että jos huonoo suap nii ee mää uuvestaa.
        Minähii oon syönnä pihalla niitä pizzoja ja huonoo ee oo kukkaa tarjonna vielä.

• diu diu
        pukkaa? kirjoitti:

että italian herkut :)
        tunnetusti maailman paskimmat "pizzat" paistetaan siellä...
        eli kuopio on hyvä valinta ;)

• EdamCool
        Ähläm1 kirjoitti:

Se ukko laittanut omat sissijuustot pizzaan.. Eikö pizzassasi ole makua???

Tuskin Anaalin leipurilta sissijuustoa löytyy!!?
        Sinähän morkkaat Suomen veteraaneja ja alokaspoikia...

• parhaimmat

pitsat on kotipitsassa. Ei haittaa vaikka muutaman euron maksaa enemmän mitä karvakäs paikoissa kun tietää että saa maukasta lettua. Kebabpaikkojen pitsat kun tahtoo kaikki maistua samalle. Mut kyllä niitäkin syö kun on kaamee känni tai kapula..

• idensalmi1

khrasan pizzat tosi hyviä tropicana huippu pizza pöllöskällä istuvan härän nuapurissa

• hhhhjjj

anel ainut missä ei työskentele pedofiilit ja pitsat ja kebabit parhaimpia mitä iisalmeasta saa

• Anelista hyvät pöper

Totta puhut,ja anelista saa ihan hyvät pizzat.

• pistänsilmätkii

entäs pöllöskän laatu ravintolan vieressä oleva krashan ?

• ou jee

laatu erinomaista ja salaatit mukaan kun noutaa pizzan, suosittelen nimimerkki monta päivää putkeen pizzaa ja bissee!!

• ....................

Millane paikka tämä Nisa on?

• Vaihtelee

Sanoisin että paskimmat lätyt tulee Mehevän Kotipitsasta ja niistä Savonkadun ja Pohjolankadun risteyksen karvakäsipaikoista.

• Kokoliha.

Minä söin kans noita pitzoja, mutta lopetin, koska ahterin ympärys alkoi lähennellä 2 metriä. Huomasin, että alkavat kiertämään kundit ja että, ei oikein tahdo saada aisaa?

• pakaraaaaa
        Kokoliha. kirjoitti:

Minä söin kans noita pitzoja, mutta lopetin, koska ahterin ympärys alkoi lähennellä 2 metriä. Huomasin, että alkavat kiertämään kundit ja että, ei oikein tahdo saada aisaa?

On miehiä jotka tykkää isoista pyllysitä :P

• tompero76

apinoita kaikki

• pizzerian pizza

Kotipizza ei ole "kotipitsa". Idiootit käyttää pizza sanasta "pitsa" kun on koulut jääneet kesken.

• ligfy

Kyllä pitsa on ihan kielitoimiston hyväksymä sana :)

• Itse tehdyt

Kannattaa tehdä pizzat itse......tietää mitä syö

• 466764344;;;ddd

Ite oot.

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä täysin ylivoimaiselta annokselta kuopiolaisille ravintoloille. Kuopio on Suomen kebab pääkaupunki. Sitä täällä vaihtelevan tasoisena saa joka kadunkulmassa.

• Anonyymi

Kotipizza paras ja verotkin maksettu.

• Anonyymi

Nefis 👍

• Anonyymi

Tänään oli laadun kanssa ontumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli laadun kanssa ontumista.

Siis Kotipizza ontui.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60