Mistä johtuu?

Miksi?

Mistä johtuu se,että suomalaiset jotka puhuvat tällä palstalla aina sisimmissään puolustavat israelia?

Eräs kuuluisa filosofi sanoi:mitä heikompi sydän,sitä voimakkaampi ihannoinnin kohde.

22

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infidel

eikä kivitä omaa kansaansa kuoliaaksi.

• Janne Puharinen

Tämä on totta.Palestiinalaiset sun muut alueen arabit ja muslimit käyttävät kehitysmaasodan keinoja.Laitetaan pikkulapset heittelemään kiviä juutalaisten niskaan ja pyssymiehet ovat takana.Vähän sama kuin laittaisi lapsensa kulkemaan miinakentällä,jotta pääsisi itse "oikeasti" sotimaan.Hyi vittu,sanon minä.Elukat.

• ?????????????????

Olet oikeassa

Jos ihmiset olisivat kerrankin kuin King Arthurin hahmo elokuvassa viimeinen ritari ei taatusti löytyisi yhtään israelin tukijaa

• ?????????????

pöljä

• ???????????
        ????????????? kirjoitti:

pöljä

Painu vittuun vittu juutalainen

• Janne Puharinen
        ????????????? kirjoitti:

pöljä

Olen kiinnostunut juutalaisuudestasi.Oletko sefardi vai ashkenasi-juutalainen?

• ?????????
        ??????????? kirjoitti:

Painu vittuun vittu juutalainen

ok, oisko sulla tarjolla

• ?????????????
        Janne Puharinen kirjoitti:

Olen kiinnostunut juutalaisuudestasi.Oletko sefardi vai ashkenasi-juutalainen?

ei ainakaan mulla

• Janne Puharinen
        ????????????? kirjoitti:

ei ainakaan mulla

Väität olevasi juutalainen,mutta epäilen sitä vahvasti.Jos olet valmis valehtelemaan,niin miksi kenenkään olisi uskottava mitään,mitä sinä sanot? Jos et koe,että valehtelullasi on väliä,niin se osoittaa sinun olevan mätä.Ja,jos koet,ettei sinun tarvitse perustella väittämiäsi,niin olet epäuskottava,epäluotettavuuden lisäksi.Kaltaisiasi suunsoittajia ja helppoheikkejä on kolmetoista tusinassa.

• ?????????????????
        ????????? kirjoitti:

ok, oisko sulla tarjolla

Voin tarjota sun äitis vittua vain 1 euron hintaan tunnissa.

• ????????????

Väität olevasi juutalainen,mutta epäilen sitä vahvasti.Jos olet valmis valehtelemaan,niin miksi kenenkään olisi uskottava mitään,mitä sinä sanot? Jos et koe,että valehtelullasi on väliä,niin se osoittaa sinun olevan mätä.Ja,jos koet,ettei sinun tarvitse perustella väittämiäsi,niin olet epäuskottava,epäluotettavuuden lisäksi.Kaltaisiasi suunsoittajia ja helppoheikkejä on kolmetoista tusinassa.

itse mätäpaise tässä yhteiskunnassa. varo sanojas ja älä leiki ihmisten tunteella ja siviilien kustannuksella. sun ei kuuluis muista huolehtija kuin sun maastasi perheestäs, älä tuomitse muita ei se sulle kuuluu. juutalaiset, arabit ym eivät puutu sun tataari asioihin eikä sun suomi asioihin. ja hakeudu hoitoon

• ???????????????

http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=37090

Puharisen runot

• ????????????
        ????????????????? kirjoitti:

Voin tarjota sun äitis vittua vain 1 euron hintaan tunnissa.

Mä haluun sun vaimon ja siskon myös

• ???????????????????????
        ???????????? kirjoitti:

Mä haluun sun vaimon ja siskon myös

Antaisin sulle mutta kun en tunne mun sukulaisia ketään

• Janne Puharinen
        ???????????? kirjoitti:

itse mätäpaise tässä yhteiskunnassa. varo sanojas ja älä leiki ihmisten tunteella ja siviilien kustannuksella. sun ei kuuluis muista huolehtija kuin sun maastasi perheestäs, älä tuomitse muita ei se sulle kuuluu. juutalaiset, arabit ym eivät puutu sun tataari asioihin eikä sun suomi asioihin. ja hakeudu hoitoon

Et vastannut kysymykseeni.Sinun reaktiosi osoittaa minun olevan oikeassa.Kehoitit minua menemään hoitoon.Voin kyllä hyvillä mielin ohjata sinne miehen,joka esiintyy juutalaisena.Minun "tataari-asiani" ovat todellisuutta,ei harhaa.Ymmärrätkö.Sinun juutalaisuutesi on valetta,siis harhaa.Mielenterveysongelmainen ei ymmärrä mikä on totta ja mikä ei.Sinä olet ilmiselvästi sairas.

• ?????????????

Et vastannut kysymykseeni.Sinun reaktiosi osoittaa minun olevan oikeassa.Kehoitit minua menemään hoitoon.Voin kyllä hyvillä mielin ohjata sinne miehen,joka esiintyy juutalaisena.Minun "tataari-asiani" ovat todellisuutta,ei harhaa.Ymmärrätkö.Sinun juutalaisuutesi on valetta,siis harhaa.Mielenterveysongelmainen ei ymmärrä mikä on totta ja mikä ei.Sinä olet ilmiselvästi sairas.

Se joka puolustaa väkivallan käyttöä siviiliä vastaan on sairas vai??!!!, ja olen Israelisaisempi kun kuvitteltkaan. vai etkö usko että joku sieltä voi olla erimieltä hallituksensa kanssa, sehän on demokraattinen maan, ja sitä paitsi kuka meistä ensin hermostui, sinä ensin mua haukuit. mut sun kans ei edes kannata enää keskustella. ikävä tapaus. jatka samaa tahttia ja jumalan siunausta sulle, jos se sulle tuo tyydytystä sun asenne

• ?????????????
        ??????????????????????? kirjoitti:

Antaisin sulle mutta kun en tunne mun sukulaisia ketään

ja nauditaan elämästä eikä sodita

• Janne Puharinen
        ????????????? kirjoitti:

Se joka puolustaa väkivallan käyttöä siviiliä vastaan on sairas vai??!!!, ja olen Israelisaisempi kun kuvitteltkaan. vai etkö usko että joku sieltä voi olla erimieltä hallituksensa kanssa, sehän on demokraattinen maan, ja sitä paitsi kuka meistä ensin hermostui, sinä ensin mua haukuit. mut sun kans ei edes kannata enää keskustella. ikävä tapaus. jatka samaa tahttia ja jumalan siunausta sulle, jos se sulle tuo tyydytystä sun asenne

Ok.Tuo on sinun mielipiteesi.Kerro minulle oletko ashkenasi vai sefardi juutalainen ja miten kävi kadonneille israelin heimoille ja kuinka monta heimoja oli? Minä tiedän,vaikka en ole juutalainen.Ja tiedän myös,että tuo kaikki opetetaan juutalaisille.Jota sinä et selvästikään ole.Tiedän sen mm.siitä,että juutalaiselle on eräänlainen velvollisuus ja kunnia-asia kertoa em.asiat.Sinä valehtelet.Miksi? Nyt mennään motivaatiopuolelle.Olet selvästi ulkomaalainen (syntyperältäsi),sillä kirjoitusvirheesi ovat "oikeanlaisia"..,luultavasti olet muslimitaustainen henkilö.Päättelen tämän siitä,että asia liikuttaa sinua niin kovasti ja muslimeja on myös hyvin paljon.Haluat esiintyä juutalaisena saadaksesi painoarvoa sanoillesi,jotka ovat hyvin tunnepitoisia,ilman järkevää anaalyysiä yms..,luulen,että olet alle 20.v muslimitaustainen henkilö.

• ???????????

Ok.Tuo on sinun mielipiteesi.Kerro minulle oletko ashkenasi vai sefardi juutalainen ja miten kävi kadonneille israelin heimoille ja kuinka monta heimoja oli? Minä tiedän,vaikka en ole juutalainen.Ja tiedän myös,että tuo kaikki opetetaan juutalaisille.Jota sinä et selvästikään ole.Tiedän sen mm.siitä,että juutalaiselle on eräänlainen velvollisuus ja kunnia-asia kertoa em.asiat.Sinä valehtelet.Miksi? Nyt mennään motivaatiopuolelle.Olet selvästi ulkomaalainen (syntyperältäsi),sillä kirjoitusvirheesi ovat "oikeanlaisia"..,luultavasti olet muslimitaustainen henkilö.Päättelen tämän siitä,että asia liikuttaa sinua niin kovasti ja muslimeja on myös hyvin paljon.Haluat esiintyä juutalaisena saadaksesi painoarvoa sanoillesi,jotka ovat hyvin tunnepitoisia,ilman järkevää anaalyysiä yms..,luulen,että olet alle 20.v muslimitaustainen henkilö.

mut sun pään vaivaa hän se on, edelleen kuitenkin mustamaalaat, kuten tapoihesi kuuluu.

• jlin

Parempi kuin yksipuolisesti puolustaa tai haukkua Israelia (kuten palstan kirjoittajat minusta usein tekevät) olisi tosiasioiden pohjalta yrittää hahmottaa kokonaisuutta. Tämä ei ole toki helppoa, mutta olen sen yrittänyt linkissä
      http://www.lindellnet.net/iasema.html

• lentää

Ottakaa keskustelun avaajat selville miksi lapset heittää kiviä juutalaisia kohti,veikkaan ettei aivonne riitä siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe