Mitä mä teen kun olen ihastunut itseäni huomattavasti nuorenpaan ihmiseen.
Tierän ettei mulla ole mitään saumaa mutta kummkin se on niin hyvä tyyppi mitä mä teen???
amorin nuoli
24
1190
Vastaukset
- kipparinoma
jos kyseessä aikuinen...Rakkaus on hyvä asia...se on oikeesti kaikki:o)
- roirohkea
on,rakkaus murtaa myös ikämuurit.
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
vain numeroita ;O))
- kipparinoma
roirohkea kirjoitti:
riisuu aseista...Rakkaus tekee toisinaan kipeää...haavoittuvaiseksi...Mutta se on rakkaus...:o)
- roirohkea
kipparinoma kirjoitti:
riisuu aseista...Rakkaus tekee toisinaan kipeää...haavoittuvaiseksi...Mutta se on rakkaus...:o)
mahtavin voima.
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
mahtavin voima.
ja lujaa...jos Amorin nuoli lähtee väärään kohteeseen...väärään aikaan...
- kipparinoma
roirohkea kirjoitti:
mahtavin voima.
minutkin se taltutti...Luulin etten ikinä rakastu...Tunnen itseni rikkaaksi Ihanan rakkaudesta...Siksi toipuminen surusta on musertavan rankkaa.
- roirohkea
kipparinoma kirjoitti:
minutkin se taltutti...Luulin etten ikinä rakastu...Tunnen itseni rikkaaksi Ihanan rakkaudesta...Siksi toipuminen surusta on musertavan rankkaa.
suru on muuten kanssa sellainen asia,sen kanssa ei ole myöskään leikkimistä.Onkohan niin että kun saa paljon rakkautta niin kestää paremmin surua.
- kipparinoma
roirohkea kirjoitti:
suru on muuten kanssa sellainen asia,sen kanssa ei ole myöskään leikkimistä.Onkohan niin että kun saa paljon rakkautta niin kestää paremmin surua.
Rakkaus kantaa...antaa siivet:o)))Rakkautta saadessaan kokee olevansa erityinen ja niinhän sitä silloin onkin...jollekkin:o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Rakkaus kantaa...antaa siivet:o)))Rakkautta saadessaan kokee olevansa erityinen ja niinhän sitä silloin onkin...jollekkin:o)))
sä sanoit sen niin kauniisti,sniif...:))))))))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
sä sanoit sen niin kauniisti,sniif...:))))))))
niin mä sen koin...Olin rikas Kipparin omana:o))) Hän rakasti mut ehyeksi jälleen.
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
niin mä sen koin...Olin rikas Kipparin omana:o))) Hän rakasti mut ehyeksi jälleen.
ja hyvä ihminen...onneksi hän jätti sinulle kauniit muistot :)
- roirohkea
kipparinoma kirjoitti:
silmään tuo"jollekkin"oletko sitä mieltä,että kun sen oikean rakkaansa tai rakkauden on menettänyt,niin ei olisi ketään enään joka rakastaisi yhtäpaljon tai ketä rakastaa yhtäpaljon.
kipparinoma kirjoitti:
jokainen kaipaa ....kokea että olisi erityinen, edes joskus tai edes vähän aikaa.....
- kipparinoma
roirohkea kirjoitti:
silmään tuo"jollekkin"oletko sitä mieltä,että kun sen oikean rakkaansa tai rakkauden on menettänyt,niin ei olisi ketään enään joka rakastaisi yhtäpaljon tai ketä rakastaa yhtäpaljon.
Voiko olla mahdollista et yksi ihminen saa kokea toisenkin kerran jotain niin mahtavaa ja ainukertaista...Voiko???
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
jokainen kaipaa ....kokea että olisi erityinen, edes joskus tai edes vähän aikaa.....
Tunsin itseni niin naiseksi...ja vain olemalla oma itseni:o)
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Voiko olla mahdollista et yksi ihminen saa kokea toisenkin kerran jotain niin mahtavaa ja ainukertaista...Voiko???
se voi olla mahdollista,usko pois...se tuntuu nyt ehkä hyvin kaukaiselta ajatukselta,mutta elämässä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu...kulje mieli ja sydän avoimena...
kipparinoma kirjoitti:
Tunsin itseni niin naiseksi...ja vain olemalla oma itseni:o)
saa olla oma itsensä...antaa jo paljon...ei tarvitse olla mitään muuta ...
tämä on liian herkkä keskustelu....tulee ihan haikea olo...- roirohkea
kipparinoma kirjoitti:
uskon ja toivon että voi,ja vähentämättä yhtään, sitä pois otetun antamaa rakkautta,Minä ainakin toivon että jos tästä pois nyt joutuisin lähtemään, niin vaimoke saisi tuntea rakkautta myös sen jälkeen,kun minua ei ole.Rakkaus on minun mielestä myös sitä, että hyväksyy toisen onnen.
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
uskon ja toivon että voi,ja vähentämättä yhtään, sitä pois otetun antamaa rakkautta,Minä ainakin toivon että jos tästä pois nyt joutuisin lähtemään, niin vaimoke saisi tuntea rakkautta myös sen jälkeen,kun minua ei ole.Rakkaus on minun mielestä myös sitä, että hyväksyy toisen onnen.
ettei saisi rakastua uudelleen ,että jotenkin pettäisi toisen muistoa.Poisnukkunut haluaa varmaan,että olisit onnellinen elämässäsi ,etkä eläisi häntä surren.
- roirohkea
kipparinoma kirjoitti:
enhän vain aiheuttanut pahaa mieltä sinulle?
- kipparinoma
roirohkea kirjoitti:
enhän vain aiheuttanut pahaa mieltä sinulle?
Et aiheuttanut..Mä olen puhelimessa:o)))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Et aiheuttanut..Mä olen puhelimessa:o)))))))
oletko Quu ollut kokoajan puhelimessa?:o)))
- sola"
olispa helppoo, jos vois vaan kääntää katkaisijaa, ja rakkaus menis päälle ja sammuis... ;)
hei koeileppa, kuin käy..voit vaikka ylättyä :)))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.822793- 651088
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.199921Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85876Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52816
- 43805
- 41788