olen niin huithapeli tyttö.....etten viihdy kauaa samassa paikassa.
Miksimiksi miksimiksi????????
5
301
Vastaukset
tänään on niin vaikeita asioita mietittävänä.....
huithapeli???? minä mietin pikkusieluisuutta ja sinä huithapeluutta.......vaikeaa liian vaikeaa ....- tinakenkätyttö
sitä kai ettei jaksa kesittyy keneenkkään..olisko sitten jotain itsensä kehittämistä tai sitä ettei se oikea ole vain osunut kohdalle. Pikkusieluisuus on kai sitä..että ajattelee vain itseään? :D
tinakenkätyttö kirjoitti:
sitä kai ettei jaksa kesittyy keneenkkään..olisko sitten jotain itsensä kehittämistä tai sitä ettei se oikea ole vain osunut kohdalle. Pikkusieluisuus on kai sitä..että ajattelee vain itseään? :D
ettei olla kumpaakaan niistä...minä jo tulin siihen tulokseen ,että olen keskisieluinen..
sinä voisit tulla siihen tulokseen että et ole huithapeli vaan sinulla on vielä aikaa löytää se oikea johon keskittyä koko keskisieluisuudellasi....itsensä kehittäminen taas...hymmm se kuulostaa hyvältä...siihen meidän kaikkien pitäisi pyrkiä....- tinakenkätyttö
amaryllie1 kirjoitti:
ettei olla kumpaakaan niistä...minä jo tulin siihen tulokseen ,että olen keskisieluinen..
sinä voisit tulla siihen tulokseen että et ole huithapeli vaan sinulla on vielä aikaa löytää se oikea johon keskittyä koko keskisieluisuudellasi....itsensä kehittäminen taas...hymmm se kuulostaa hyvältä...siihen meidän kaikkien pitäisi pyrkiä....Kai musta jotain järkevääkin tulee....sitten kun olen löytänyt ekaksi oman itseni ja sitten sen oikean miehen jota pystyy oikeasti rakastamaan ettei taas alkais pikkusieluksi tai huithapeliksi..no oli miten oli hyvää kesää sulle.
tinakenkätyttö kirjoitti:
Kai musta jotain järkevääkin tulee....sitten kun olen löytänyt ekaksi oman itseni ja sitten sen oikean miehen jota pystyy oikeasti rakastamaan ettei taas alkais pikkusieluksi tai huithapeliksi..no oli miten oli hyvää kesää sulle.
samaa sulle...siis hyvää kesää ja onnea etsimiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1727202Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651803- 671264
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641167- 671156
- 551144
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51098Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931092Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511075- 361026