Mikä luulet olevasi?
Kysely
44
1026
Vastaukset
....olen amaryllie joka huuhailee ....keskisieluinen ja ihan vaan tavallinen....
- aliisa
aliisa,huuhailija...
- sola"
minä olen sola ja mulla on monta mieltä..ja olen aika tavaton välillä.. :P
..lisäksi luulen, että minä oon Savonlinnan rinsrenssa... ;) sola" kirjoitti:
..lisäksi luulen, että minä oon Savonlinnan rinsrenssa... ;)vaan...mullakin on vähän kaikkee.....tapojakin ja osaan olla ihan tavatonkin...
savolinnan rinsrenssana tiedätkin varmaan ,että minä epäilen olevani kunkkutar jostakin päin maailmaa...ainakin heräsin yhtenä aamuna kruunu päässä...sellainen hiano....- roirohkea
sola" kirjoitti:
..lisäksi luulen, että minä oon Savonlinnan rinsrenssa... ;)keskiviikkona Savonlinnaan,kahtele sellaista viininpunaista matalaa autoa missä on tummat lasit,se oon mä.
- sola"
amaryllie1 kirjoitti:
vaan...mullakin on vähän kaikkee.....tapojakin ja osaan olla ihan tavatonkin...
savolinnan rinsrenssana tiedätkin varmaan ,että minä epäilen olevani kunkkutar jostakin päin maailmaa...ainakin heräsin yhtenä aamuna kruunu päässä...sellainen hiano....mulla on hianon kruunun lisäks semmonen minkinnahka... ja mä kuljen aina se päällä täällä kotona ja harjoittelen savoa... ;)
sä oot kyl ihan selvästi kans kuninkaallinen...sen huomaa tuosta pisteitten määrästä viestissä... :))))))))) - sola"
roirohkea kirjoitti:
keskiviikkona Savonlinnaan,kahtele sellaista viininpunaista matalaa autoa missä on tummat lasit,se oon mä.
mä vilkutan kaikille punaisille autoille keskiviikkona... ;)
- roirohkea
sola" kirjoitti:
mä vilkutan kaikille punaisille autoille keskiviikkona... ;)
viininpunainen,pörisee matalalta,sanovat sitä savolaisten seksi autoksi.
sola" kirjoitti:
mulla on hianon kruunun lisäks semmonen minkinnahka... ja mä kuljen aina se päällä täällä kotona ja harjoittelen savoa... ;)
sä oot kyl ihan selvästi kans kuninkaallinen...sen huomaa tuosta pisteitten määrästä viestissä... :)))))))))mä olen ollut jo pitkään kamalan kiintynyt pisteisiin....se varmaan johtuu juuri siitä kun on kuninkaallinen......
mua hiukan nyt kyllä harmittaa kun mulla ei ole minkin nahkaa mutta käykös kuule sellainen....lehmäntalja....???? jos mä kietoutuisin siihen- aliisa
roirohkea kirjoitti:
täällä vikittelet vieraita naisia ;O))
- sola"
roirohkea kirjoitti:
mitä sulla roikkuu peilissä?
hei..miks sitä sanotaan seksiautoksi????!! Aikun se pörisee matalalta... ;) - sola"
aliisa kirjoitti:
enhän mä oo mikään vieras.. uups
...;) - roirohkea
aliisa kirjoitti:
vikitellyt,kerroin vain että se olen minä se ihme, joka keskiviikkona tulee Savonlinnaan.Se oli informaatiota,joku kysyy kadulla kukahan toi oli,niin nyt ainakin yksi tietää vastata että se oli roi vaan.
- aliisa
sola" kirjoitti:
enhän mä oo mikään vieras.. uups
...;)taisit paljastaa juuri itsesi ;O))
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
vikitellyt,kerroin vain että se olen minä se ihme, joka keskiviikkona tulee Savonlinnaan.Se oli informaatiota,joku kysyy kadulla kukahan toi oli,niin nyt ainakin yksi tietää vastata että se oli roi vaan.
aina vain selityksiä ;O)))
- roirohkea
sola" kirjoitti:
mitä sulla roikkuu peilissä?
hei..miks sitä sanotaan seksiautoksi????!! Aikun se pörisee matalalta... ;)Selventääkö tämä?Suab eestä,suab takkoo,suab sivultakkii,vain siksi.
- sola"
amaryllie1 kirjoitti:
mä olen ollut jo pitkään kamalan kiintynyt pisteisiin....se varmaan johtuu juuri siitä kun on kuninkaallinen......
mua hiukan nyt kyllä harmittaa kun mulla ei ole minkin nahkaa mutta käykös kuule sellainen....lehmäntalja....???? jos mä kietoutuisin siihenlehmäntalja käy mainiosti viitaksi..etenkin Friisiläinen...mutta ilman vaatteita se on liian karkee..mä testailin, niin minkinnahka on kaikist mukavin.. ;)
- roirohkea
aliisa kirjoitti:
aina vain selityksiä ;O)))
olla mustis,ethän oo,ethän?
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
olla mustis,ethän oo,ethän?
luotanhan mä suhun ;O))
- sola"
roirohkea kirjoitti:
Selventääkö tämä?Suab eestä,suab takkoo,suab sivultakkii,vain siksi.
joo..aika tyhjentävästi selitetty- Kiitos nauruista :D
- roirohkea
sola" kirjoitti:
joo..aika tyhjentävästi selitetty- Kiitos nauruista :D
kyseessähän on auto jonka merkki on Saab.
sola" kirjoitti:
lehmäntalja käy mainiosti viitaksi..etenkin Friisiläinen...mutta ilman vaatteita se on liian karkee..mä testailin, niin minkinnahka on kaikist mukavin.. ;)
....iuh! iski paniikki...tuota mikäs se sellainen..kun minulla ei ole kuin tuo helunan ihan perinteisen lypsylehmän talja...helunasta ei sen enpää, hän antoi maitonsa viimeiseen pisaraan...
jos katsotaan sitä tunnearvoa niin minun taljani on maitolitroissa mitaten mittaamattoman arvokas...joten kehtaan kulkea se harteilla....- sola"
amaryllie1 kirjoitti:
....iuh! iski paniikki...tuota mikäs se sellainen..kun minulla ei ole kuin tuo helunan ihan perinteisen lypsylehmän talja...helunasta ei sen enpää, hän antoi maitonsa viimeiseen pisaraan...
jos katsotaan sitä tunnearvoa niin minun taljani on maitolitroissa mitaten mittaamattoman arvokas...joten kehtaan kulkea se harteilla....kun on aito kunnkaallinen, niin osaa kantaa vaikka jätessäkkiä viittana niin, kuin se olis arvokkainta turkista :)
sitäpaitti..se tunnearvo on arvokkaampaa, kuin rahallinen, joten siun viitta on hianompi, kuin mun :D - roirohkea
amaryllie1 kirjoitti:
jos katsotaan sitä tunnearvoa niin minun taljani on maitolitroissa mitaten mittaamattoman arvokas...joten kehtaan kulkea se harteilla....kirjoitit nätisti,ihan tässä meinaa liikuttua.
sola" kirjoitti:
kun on aito kunnkaallinen, niin osaa kantaa vaikka jätessäkkiä viittana niin, kuin se olis arvokkainta turkista :)
sitäpaitti..se tunnearvo on arvokkaampaa, kuin rahallinen, joten siun viitta on hianompi, kuin mun :Dmutta kun kerran tulit tässä asiassa noin paljon vastaan niin on minun myönnettävä ,että minun viittani on huomattavasti karkeampi....
kuninkaallinen ei pelkää tunnustaa tosiasioita...roirohkea kirjoitti:
kirjoitit nätisti,ihan tässä meinaa liikuttua.
tuota hetkellistä muistelua edesmenneestä helunasta......
kiitos ,että olit hengessä mukana.....jokainen maitolitra oli laulun arvoinen...jokainen heluna on tärkeäääääää!!!!! jokainen ammuli vain elää hetken sen jonka lahtari on sille määrääväääää...niisk- sola"
roirohkea kirjoitti:
kyseessähän on auto jonka merkki on Saab.
yhellä entisellä oli sellanen vihreä suolakurkku...se hais pahalle. Siis se auto haisi, eikä se miäs.. ;)
- huihai...
sola" kirjoitti:
..lisäksi luulen, että minä oon Savonlinnan rinsrenssa... ;)savonlinnan lörtsyt on hyviä...
ainakin hillulörtsyt.
jakamattomia on kruunattujen tiet....heh. - sola"
huihai... kirjoitti:
savonlinnan lörtsyt on hyviä...
ainakin hillulörtsyt.
jakamattomia on kruunattujen tiet....heh.sun pitää joskus kokeilla kaalilörtsyjä..niistä tulee tosi kuninkaallinen olo... ;)
- sola"
aliisa kirjoitti:
taisit paljastaa juuri itsesi ;O))
jäikö mulla taas kamera vahingos päälle... ;)
- sola"
amaryllie1 kirjoitti:
mutta kun kerran tulit tässä asiassa noin paljon vastaan niin on minun myönnettävä ,että minun viittani on huomattavasti karkeampi....
kuninkaallinen ei pelkää tunnustaa tosiasioita...on tämä rankkaa..mutta minkäs sille voi...eipä saatu valita, et synnytäänkö aateliin vai rahvaaseen.. ;)
sola" kirjoitti:
on tämä rankkaa..mutta minkäs sille voi...eipä saatu valita, et synnytäänkö aateliin vai rahvaaseen.. ;)
saatu...rankkaa on tälläisten kamalan hienojen kunikaallisten elo...viitta harteilla vaikka hellettä olisi 30 astetta...iuh
- sola"
amaryllie1 kirjoitti:
saatu...rankkaa on tälläisten kamalan hienojen kunikaallisten elo...viitta harteilla vaikka hellettä olisi 30 astetta...iuh
tää kruunu painaa varmaan puoli tonnia..onko sullakin hei niskat kipeenä?
Missä se orja oikein luuhaa, kun ei tuu hiaromaan... ;) sola" kirjoitti:
tää kruunu painaa varmaan puoli tonnia..onko sullakin hei niskat kipeenä?
Missä se orja oikein luuhaa, kun ei tuu hiaromaan... ;)sulla onkin tosi painava kruunu....tuota...mä kuiskaan nyt sulle..(mä ostin tän kruunun tiimarista....) siis tilasin kruunustani kopion koska aito on liian painava ja arvokas...se on siis tallelokerossa....kopio on aivan samanveroinen mutta kevyt....
aitoa kruunuani pitäessä minulla on niskatuki ja selkätuki koska en jaksa kannatella muuten päätäni...timangit ja runibit painaaaa....
brune....tavallinen naikkonen.......=:0)))
- se toinen
persoona?Toinennimetön?Onko se tavallinen?
- toinennimetön
se toinen kirjoitti:
tääkin on aivan tavallinen naikkonen.......*viheltelee*
se toinen kirjoitti:
nimessä..tai nimellä....kuninkaallisia ihan kaikki...
- Danskuu
näkymätön kuivahtanut korppu.
Entäs sinä??- roirohkea
kuiva,etkä korppu,etkä harppu,olet nainen,ja naiset on ihania.
- outzak
olevani ihminen.. Ihan kiva sellainen. Ihan varma tosin en ole..:)
- että olen vain yksi pieni
loinen tässä maailmankaikkeudessa...
- lellu70
Luulen ja niin olenkin.
Nainen täältä suomen eräästä kaupunkista.
Äitikin olen ja monen lemmikin omistaja.
Työ toveri olen myös.
Serkkukin olen kuurelle aikuiselle ihmiselle, ja pikkuserkkukin tosi monenlle.
sitten olen naapuri ja äitini lapsi olen juu.
Mitäs vielä................
Olen kaveri joillekin kivoille ihmisille.
Toisille ole kiva ja toisill en ole kiva.
Mutta olen elämässäni oppinut hiukan nielemään joitain asioita.
Kaikistahan ei voi tykätä mutta täytyy yrittää tulla toimeen toisteen kanssa.
Ja jos se ei onnistu ei ole semmoisten ihmisten lähellä jos ei tuu toimen. Mutta joskus on pakko olla niitenkin lähellä joista ei tykää mutta silloin puraan hammasta ja hymyillään.
Semmoinen olen minä Lellu70
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1727202Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651803- 671264
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641167- 671156
- 551144
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51098Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931092Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511075- 361026