joten varokaa puheitanne :=)))) Mun tänne kirjoittama juttu oli linkitetty kahvipalstalle taas, mikä ei ole ensimmäinen kerta.
Mulla ei kävis tuollainen kaksnaamasuus mielessäkään . Mutta meitä on moneen junaan :=))
täällä on vakoilijoita
27
1733
Vastaukset
mikäs se sellainen ollenkaan on????
törkeää toimintaa....- yksitypy
palsta :=))))
Mutta ei se mitään vaikka linkittävätkin. Saavathan taas muuta puheenaihetta vähäks aikaa. Jättävät sefun jokskin aikaa rauhaan, kun väliin annattavat mulle :=)))) yksitypy kirjoitti:
palsta :=))))
Mutta ei se mitään vaikka linkittävätkin. Saavathan taas muuta puheenaihetta vähäks aikaa. Jättävät sefun jokskin aikaa rauhaan, kun väliin annattavat mulle :=))))sitä taas huomaa kuinka vähän olen perillä asioista....
no se ei haittaa mitään vaikken tiedäkkään....
kummallista touhua siitä huolimatta....
- taidat
asua kahvipalstan reunalla :))
Kaksoisagenttiko??- yksitypy
et käyn lukeen siellä juttuja, vai onko se kiellettyä? En kuitenkaan enää kirjoittele sinne. Käyn monella muullakin palstalla :=))))
Missäs sinä muuten asustelet? Tiedän...Kaffepalstalla ja käyt väliin huuhaan reunalla :=))) - ettei
hänellä ole asiaa kahvipalstalle. :DDDD Kovasti vielä kiinnostaa. :DDDDDDDDDDDDDDD
- Ajankulu
yksitypy kirjoitti:
et käyn lukeen siellä juttuja, vai onko se kiellettyä? En kuitenkaan enää kirjoittele sinne. Käyn monella muullakin palstalla :=))))
Missäs sinä muuten asustelet? Tiedän...Kaffepalstalla ja käyt väliin huuhaan reunalla :=)))se on siel ku etsin ja eipäs osunu mun näkimiini?
- kortteeria
yksitypy kirjoitti:
Missäs sinä muuten asustelet? Tiedän...Kaffepalstalla ja käyt väliin huuhaan reunalla :=)))tämä palsta ei vastaa toiveitani, kahvipalstaa luen silloin tällöin joten tiedän toilailusi siellä :)) Ikäryhmiin kirjoittelen toisinaan.
- yksitypy
Ajankulu kirjoitti:
se on siel ku etsin ja eipäs osunu mun näkimiini?
Man of mystery. Nikissä kysymysmerkkejä :=))
- yksitypy
kortteeria kirjoitti:
tämä palsta ei vastaa toiveitani, kahvipalstaa luen silloin tällöin joten tiedän toilailusi siellä :)) Ikäryhmiin kirjoittelen toisinaan.
niitä mun "toilailuja" kaivata, kun täältä pitää mun juttuja linkittää :=)))
Oikeestaan voisit muuttaa tänne kun täällä ihan kiva porukka *kosiskelee palstalle* :=))))) - pitkiä lätinäketjuja
yksitypy kirjoitti:
niitä mun "toilailuja" kaivata, kun täältä pitää mun juttuja linkittää :=)))
Oikeestaan voisit muuttaa tänne kun täällä ihan kiva porukka *kosiskelee palstalle* :=)))))ei jaksa lukea, sensijaan nuo nikittömät avaukset ovat joskus luettuina herkullisia. Ne ovat huuhaan makuisia, väkisinväännetyt mammuttiketjut lienevät sisälläoleville tärkeitä, mutta ulkopuoliselle lukijalle..hmmm..miten kauniisti sanoisin...näyte aivotoiminnan rajoittuneisuudesta.
Kirjoitan mieluummin asiaa, eli tämä ei ole kotini. - yksitypy
ettei kirjoitti:
hänellä ole asiaa kahvipalstalle. :DDDD Kovasti vielä kiinnostaa. :DDDDDDDDDDDDDDD
kiinnostaa teidän jutut :=)))
Mielenkiinnolla seuraan, mihin kaikki vielä johtaa teidän seurakunnassa :=)))
Kiva kun sinäkin tulit tänne vierailulle. *antaa shamppanjalasin vieraan kätöseen* :=)) - Ajankulu
yksitypy kirjoitti:
Man of mystery. Nikissä kysymysmerkkejä :=))
ei keksiny mitään omaperäistä, niin otti lainaan! Typerää hommaa, mut kait se on nyt sit jollakin hyvä mieli? Ken hän sit onkaan, mut vois tietty ruveta aikuiseksi, ja tehdä omat kirjotuksensa.
- yksitypy
pitkiä lätinäketjuja kirjoitti:
ei jaksa lukea, sensijaan nuo nikittömät avaukset ovat joskus luettuina herkullisia. Ne ovat huuhaan makuisia, väkisinväännetyt mammuttiketjut lienevät sisälläoleville tärkeitä, mutta ulkopuoliselle lukijalle..hmmm..miten kauniisti sanoisin...näyte aivotoiminnan rajoittuneisuudesta.
Kirjoitan mieluummin asiaa, eli tämä ei ole kotini.tuota juttua olen itsekin kaipaillut. Siis ihan asiapalstaa. Olis kiva vastapaino huuhailulle väliin, mutta en tiedä onko suomi24:ssä sellaista. Eipä taida löytyä.
Ja sen pitäis olla sellainen, jonne ei pääsis kirjoittamaan muuten kuin rekattuna, niin pysyis palsta jotenkin hallinnassa :=)))))
- lapsellista
porukkaa sielä kaffeella, ei voi muuta sanoo! Sefua ne sieltä nyt yrittää savustaa ulos..aikuiset ihmiset..vai onko ne aikuisia..
- tentään
miten kyptä kommentti tinulta :))
- kakara
tentään kirjoitti:
siihen tuli uikuttamaan..mee vaan sinne kaffeelle leikkimään piirileikkiä niitten muitten kansa.:)
- yksitypy
tentään kirjoitti:
tule vaan tänne sieltä riitapesästä.
Täällä emme riitele :=)))) - täti
kakara kirjoitti:
siihen tuli uikuttamaan..mee vaan sinne kaffeelle leikkimään piirileikkiä niitten muitten kansa.:)
ei taa noin tanoa toitelle. *niittää nokkanta tätin helmaan*
- täti
täti kirjoitti:
ei taa noin tanoa toitelle. *niittää nokkanta tätin helmaan*
taluttaa takasi sinne sinne kaffeelle, siellähän on päiväkerhoki niin menet sinne vaan tuutumaan kun kello on jo noin paljo..:)
- laahata
täti kirjoitti:
taluttaa takasi sinne sinne kaffeelle, siellähän on päiväkerhoki niin menet sinne vaan tuutumaan kun kello on jo noin paljo..:)
väälään taloon...tättähän mä atun, huuhaan tuulen hiekkalaatikon vielettä. Hoooh *kallittuu nukkumaan tätin vieleen*
- täti
laahata kirjoitti:
väälään taloon...tättähän mä atun, huuhaan tuulen hiekkalaatikon vielettä. Hoooh *kallittuu nukkumaan tätin vieleen*
että asut tässä talossa? Kun ei täällä ole pikkulapsia, on vaan setijä ja tätejä jotka juttelee aikuisten asioita..)) no nuku tämä yö sitte tätin kainalossa mutta ota se tutti pois summusta..:)
- tottakai
täti kirjoitti:
että asut tässä talossa? Kun ei täällä ole pikkulapsia, on vaan setijä ja tätejä jotka juttelee aikuisten asioita..)) no nuku tämä yö sitte tätin kainalossa mutta ota se tutti pois summusta..:)
valma, tamalla tatolla ollaan. Öitä tätille.
- Alien-8
uutta länsirintamalta..kateellista porukkaa löytyy aina..:(
Katselin ja kuuntelin Woodstock Diaryn äsken telkusta.The Whon biisi "My Generation"jyrää yhtä voimallisesti,kuin aina ennenkin..ja Janis Joplin on yhtä pilvessä kuin muulloinkin..:)
Harva nykymaailmassa enää tietää,että Fender Stratocaster on maailman paras kitara..
Mut nyt nukkumaan.Öitä,typy:)- yksitypy
ainakin tuon kitaran :=)))
En katsonut ohjelmaa. Olis varmaan kannattanut.
Mutta hyvät yöt sinulle ja kaikille muillekin .
Menen itsekin jo dekkarin pariin :=)))
..semmonen kahvilapalsta on ja missä?
Tämä Suomi24 on liian iso möhkäle hahmotettavaksi....- rockangeli
näemmäst meit on moneen junaan kyllä juu ku toisten juttui muual palstoille siirretään,,aika kummaa kylläki ja eihä siin ole mitään järkee ku toisten juttuja siirretään..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1817504Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651833- 681289
- 721213
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641187- 571178
Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931112Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51108Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511085- 361046