tosi hiljaista tällä hetkellä!! Kun äsken käytiin rannalla saunomassa ja siinä saunan lämpenemistä odottelin onkien, ei kuulunut hisaustakaan mistään!! Ainoastaan välillä pieni suhina kaislojen osuessa toisiinsa pienessä tuulessa..
Alkaako kaikilla työt huomenna?? Yleensä sentään jotain on kuulunut muilta mökeiltä, mut nyt tuntui siltä, kuin olisin ainoa ihminen maailmassa!! Tulikin mieleen, että kuinka kestäisi perikaupunkilainen tuollaista hiljaisuutta?? Minusta se on ihanaa.. Jotenkin meditatiivista.. Taas hetken jaksaa tietotulvaa paremmin!!!:-))
Kyllä maalla on
21
1626
Vastaukset
voi sano ,että nauttisin varmasti ihan mahdottomasti jos tulisi tilaisuus päästä luonnon rauhaan jonnekkin.....ihan ypösen yksin...
- outzak
Täällä meillä kävi kerran yks (pikku)kaupunkilainen.. Hän jaksoi olla noin tunnin ja sanoi, et ihan kivaa tääl on, mut vielä kivempaa on tietää et auto on tossa ja pääsee pois. Oli kuulemma liian hiljaista. Se oli minusta outoa, kun luonnonhiljaisuus on mulle lähes elinehto..:)
outzak kirjoitti:
Täällä meillä kävi kerran yks (pikku)kaupunkilainen.. Hän jaksoi olla noin tunnin ja sanoi, et ihan kivaa tääl on, mut vielä kivempaa on tietää et auto on tossa ja pääsee pois. Oli kuulemma liian hiljaista. Se oli minusta outoa, kun luonnonhiljaisuus on mulle lähes elinehto..:)
kaupungissa on omat hyvät puolensa mutta minä välillä oikein kaipaan jonnekkin ,missä ei olisi yhtään naapureita tms...
kyllä minä pärjäisin vaikka erakkona...
pyydystäisin paljain käsin karhuja ja keihästäisin kaloja...tekisin luola piiroksia...no nyt hiukan taas riistäytyi...- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
kaupungissa on omat hyvät puolensa mutta minä välillä oikein kaipaan jonnekkin ,missä ei olisi yhtään naapureita tms...
kyllä minä pärjäisin vaikka erakkona...
pyydystäisin paljain käsin karhuja ja keihästäisin kaloja...tekisin luola piiroksia...no nyt hiukan taas riistäytyi...aika hyvin minun elämää.. No ei sentään!! On täällä ihan sähköt ja laajakaistakin sun muut mukavuudet.. On tällä ihanuudella hintansakin.. Kauppaan on 21 kilometriä matkaa, onneks tossa "lähellä" (15 kilometrin päässä) on 24/7 auki oleva huoltsikka josta saa välttämättömyydet. Mut en vaihtais täällä asumista mihinkään!! Just sopiva paikka meikäläiselle mökkihöperölle erakolle..:)
outzak kirjoitti:
aika hyvin minun elämää.. No ei sentään!! On täällä ihan sähköt ja laajakaistakin sun muut mukavuudet.. On tällä ihanuudella hintansakin.. Kauppaan on 21 kilometriä matkaa, onneks tossa "lähellä" (15 kilometrin päässä) on 24/7 auki oleva huoltsikka josta saa välttämättömyydet. Mut en vaihtais täällä asumista mihinkään!! Just sopiva paikka meikäläiselle mökkihöperölle erakolle..:)
jo luulin, että kerrot kaataneesi karhun paljain käsin...
kyllä siitä "erakon elämästä" näin tässä haaveilee ja kaipaa pois jonnekin...mutta en sitten tiedä kuinka kauan todellisuudessa sitä viihtyisi kun alkaisi kaivata takaisin kaupunkiin....- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
jo luulin, että kerrot kaataneesi karhun paljain käsin...
kyllä siitä "erakon elämästä" näin tässä haaveilee ja kaipaa pois jonnekin...mutta en sitten tiedä kuinka kauan todellisuudessa sitä viihtyisi kun alkaisi kaivata takaisin kaupunkiin....murhaa mitään eläimiä paljain käsin!! Ainiin, paitsi tietty kaloja..:) Kyl täällä asuminen vaatii tietynlaisen luonteen. Kaupungissa asuminen on helpompaa ja kätevämpää. Mut onneks teitä (kaupunkilaisia) varten on tehty kesälomat ja -mökit!! :-)
- sola"
on se hiljaisuus aina aluksi outoa, mutta kyllä siihen tottuu...lisäksi ma luulen, että kaupunkilaisista osa pitää itte niin kauhiaa möykkää, ettei ne huomaa mitään...
kuule ala mua syytteleen metelistä!!!!!! minä huomaan ihan kaiken...siksi minun onkin päästävä erakoksi jonnekkin...
- sola"
amaryllie1 kirjoitti:
kuule ala mua syytteleen metelistä!!!!!! minä huomaan ihan kaiken...siksi minun onkin päästävä erakoksi jonnekkin...
möykkäät niin hirmusti, et oot selvästi semmosen erakko-jutskan tarpeessa... ;))))))))
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
täytyy todeta, et itse tulee usein metelöityä enemmän, ku kaupungeista tulleet mökkiläiset.. He tulevat hakemaan ylellistä hiljaisuutta ja sit me pidetään bileitä.. Meille kun tää hiljaisuus on arkipäivää!!:) Kaikkein hienointa on keskitalvella pakkasyönä!! Ei kuulu muuta kuin lumihileitten putoaminen hangelle.. Siinä aivan valaistuu!!:-))
sola" kirjoitti:
möykkäät niin hirmusti, et oot selvästi semmosen erakko-jutskan tarpeessa... ;))))))))
vielä pakko vastata....kiitos myötätunnosta...maksaisikohan kaupunki minun lähettämiseni erakoksi jonnekkin...voisitko kysellä kun minun on pakko lähteä koneelta nyt...hyvää yötä!!!!
yötä kaikille!!!! nuoriso valtaa koneen...minun on syrjäytetty!!!!!
- aliisa
olet tainut jäädä hajun ulottumattomiin...kun oot noin pieni ;O)
- aliisa
huomauttisin vaan,että olen paikalla....
- outzak
ja hyljättynä täällä nyyhkin..:( Jutelkaa mullekkin jotain, ni ei tarvii vaan täällä taustalla kuikuilla.. Miähän tän ketjun aloitinkin.. Paha mieli, nyyh..:(
- roirohkea
tullut joukkoon tummaan,meikä on kivitellyt vlk:ta niin että suu on kuin turkkilaisen rekkakuskin rukkanen,yhtä kuiva.Lähden tästä maate,jatkakaa työ.Olipa hirveä sana tuo työ,mähän oon lomalla.
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
tullut joukkoon tummaan,meikä on kivitellyt vlk:ta niin että suu on kuin turkkilaisen rekkakuskin rukkanen,yhtä kuiva.Lähden tästä maate,jatkakaa työ.Olipa hirveä sana tuo työ,mähän oon lomalla.
ja kauniita unia ;O)
- roirohkea
aliisa kirjoitti:
ja kauniita unia ;O)
postillas?
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
postillas?
käynyt
- outzak
kaikki hävitä nukkumaan.. Mitäs tässä enää muuta voin, ku tehdä niin itsekkin. Hyvää yötä niille, jotka vielä hereillä on!! Palailen taas todennäköisesti huomenissa..:)
- Antero..
Hyvät yöt vaan ja keveät unet. Nukkumaanhan tästä pitää hiljalleen mennä.
Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26610746Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052934Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921678- 871671
- 801496
- 641409
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81379Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581353Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa1021294- 361196