Pulinaa,pulinaa.....

aliisa

Tehdäänpä tästä taas uusi pulinapalsta...Ei aihetta,mutta tuskin me huuhaalla aiheita niin tarvitaankaan ;O) Juttua kun riittää laidasta laitaan muutenkin :))

73

3122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DAH_

ai että muumit on kivoja!!

• aliisa

muumit on toooooosi kivoja ;O)))

• DAH_
        aliisa kirjoitti:

Pikku myy on kyllä ihan paras!! kylläpä lähti hyvästä aiheesta juttu liikkeelle!!! =)

• aliisa
        DAH_ kirjoitti:

Pikku myy on kyllä ihan paras!! kylläpä lähti hyvästä aiheesta juttu liikkeelle!!! =)

olet oikeassa,pikku myy on paras...johtuen siitä koska tyttäreni,9v,muistutta niin selvästi pikku myytä,että se on jo hänen yksi lempinimistään...on meinaan tulinen tyttö,huh huh ;O))

• DAH_
        aliisa kirjoitti:

olet oikeassa,pikku myy on paras...johtuen siitä koska tyttäreni,9v,muistutta niin selvästi pikku myytä,että se on jo hänen yksi lempinimistään...on meinaan tulinen tyttö,huh huh ;O))

on hauskaa!! sisukas ja pippurinen tyttö sinulla sitten=)

• aliisa
        DAH_ kirjoitti:

on hauskaa!! sisukas ja pippurinen tyttö sinulla sitten=)

riittää tulta ja tappuraa ihan liiaksikin saakka...sus siunatkoon,mikä sisu...ajattelen jo säälillä miestä,joka hänet joskus omakseen ottaa ;O))

• DAH_
        aliisa kirjoitti:

riittää tulta ja tappuraa ihan liiaksikin saakka...sus siunatkoon,mikä sisu...ajattelen jo säälillä miestä,joka hänet joskus omakseen ottaa ;O))

ihan hyvä vaan.. osaapahan pistää sitten miehensä ojennukseen=) Ja näyttää kuka on talon emäntä!!!!

• aliisa
        DAH_ kirjoitti:

ihan hyvä vaan.. osaapahan pistää sitten miehensä ojennukseen=) Ja näyttää kuka on talon emäntä!!!!

siinä talossa ei tule olemaan epäilyksiä kuka siellä määrää ;O))

• DAH_
        aliisa kirjoitti:

no ei varmasti!!

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

tullut äitiinsä?

• DAH_
        roirohkea kirjoitti:

tullut äitiinsä?

pälätellään???=)

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

tullut äitiinsä?

ehkä vähäsen ;O))))

• outzak
        aliisa kirjoitti:

jotenkin poikkeava, kun en oikein tykkää muumeista..? Jos niistä joku mielihahmo pitää valita, ni tykkään eniten Nuuskamuikkusesta, kun se on yksinäinen kulkija ja filosofi.. Toinen suosikki on sit ehkä Ihaa. Oon ite toisinaan yhtä surumielinen.. Mut ne ite muumit.. Ne on jotenkin karmivia..:)

• DAH_
        outzak kirjoitti:

jotenkin poikkeava, kun en oikein tykkää muumeista..? Jos niistä joku mielihahmo pitää valita, ni tykkään eniten Nuuskamuikkusesta, kun se on yksinäinen kulkija ja filosofi.. Toinen suosikki on sit ehkä Ihaa. Oon ite toisinaan yhtä surumielinen.. Mut ne ite muumit.. Ne on jotenkin karmivia..:)

ei voi tykätä!!

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

ehkä vähäsen ;O))))

ja vastasin.

• Danskuu
        outzak kirjoitti:

ihaa on nalle puhista, ei muumeista.Hei minäkään en pidä muumeista, en yhtään :/ mutta se johtuu mulla kolme lasta,kahden vuoden välein (nyt onneks 15-,13-&11-vuotiaita)mutta arvaa mä osaan,joka muumi-piirretyn ulkoa argh...samoin vili vilperit. Tämä neljäs tuleva ei kyllä katso mitää piirrettyjä tai jos katsoo, niin teletappeja tai tuomas veturia,mut ei kiitos,muumeja,eikä Vili Vilperiä :)))

• DAH_
        Danskuu kirjoitti:

ihaa on nalle puhista, ei muumeista.Hei minäkään en pidä muumeista, en yhtään :/ mutta se johtuu mulla kolme lasta,kahden vuoden välein (nyt onneks 15-,13-&11-vuotiaita)mutta arvaa mä osaan,joka muumi-piirretyn ulkoa argh...samoin vili vilperit. Tämä neljäs tuleva ei kyllä katso mitää piirrettyjä tai jos katsoo, niin teletappeja tai tuomas veturia,mut ei kiitos,muumeja,eikä Vili Vilperiä :)))

on toosii sulosia!! mä oon jääny koukkuun!!! mutta niinku sanoin kaikesta ei voi tykätä!!

• Danskuu
        DAH_ kirjoitti:

on toosii sulosia!! mä oon jääny koukkuun!!! mutta niinku sanoin kaikesta ei voi tykätä!!

niitä seitsemän vuotta, joka päivä yksi filmi ja sen jälkeen silloin tällöin kummilasten kanssa,niin johan sinäkin alkaisit unissas puhumaan muumi jutskii ja laulaa"hei,muumit... :////

• outzak
        Danskuu kirjoitti:

Mä kun en tykkää siitä Puhistakaan, en ole kumpaakaan katsonut, niin annettakoon virheeni anteeksi..:) Yks kaveri piinasi minua teletappi-videoilla ja -cd-levyllä (tahallaan) aina kun kävin heillä.. Niihin tuli suorastaan inho!! *Uudestaan,uudestaan!!!!* AAArrgghhh....!!!:)

• Danskuu
        outzak kirjoitti:

Mä kun en tykkää siitä Puhistakaan, en ole kumpaakaan katsonut, niin annettakoon virheeni anteeksi..:) Yks kaveri piinasi minua teletappi-videoilla ja -cd-levyllä (tahallaan) aina kun kävin heillä.. Niihin tuli suorastaan inho!! *Uudestaan,uudestaan!!!!* AAArrgghhh....!!!:)

teletapit on suloisia :)))
        Sopivan yksinkertaista minulle ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• outzak
        Danskuu kirjoitti:

ne tosiaan on!!:) Onkohan se liian karusti sanottu, että onneksi ei ole lapsia, ni ei tarvitse katsoa piirrettyjä...? Olenko luopio naiseksi..?:(

• DAH_
        Danskuu kirjoitti:

va miten se meni?!?

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

ja vastasin.

vaikuttaako se ...mihinkään...

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

vaikuttaako se ...mihinkään...

kysymystäsi?

• Danskuu
        outzak kirjoitti:

ne tosiaan on!!:) Onkohan se liian karusti sanottu, että onneksi ei ole lapsia, ni ei tarvitse katsoa piirrettyjä...? Olenko luopio naiseksi..?:(

en ymmärtänyt viimeistä kysymystä,en olleskaan.

Kukin elää tavallaan. Ne tehkööt lapsia, jotka tahtovat.Toiset saavat ja toiset ei,eikä saajien vika ole, jos jollekin luoja ei sua, eikä niidenkään, jotka kuunaan lapsia ei tahdo jne...

Mul yx frendi,joka vihaa lapsia, mut silti käyny meillä kylässä, kun nuo oli pienempiäkin toi aina nintendopelin mukanaan, että pysyvät kaukana :DDDD

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

kysymystäsi?

onko kaikki ennallaan ;O))

• Danskuu
        DAH_ kirjoitti:

va miten se meni?!?

ne poikia vaiko tyttöjä???

• outzak
        Danskuu kirjoitti:

en ymmärtänyt viimeistä kysymystä,en olleskaan.

Kukin elää tavallaan. Ne tehkööt lapsia, jotka tahtovat.Toiset saavat ja toiset ei,eikä saajien vika ole, jos jollekin luoja ei sua, eikä niidenkään, jotka kuunaan lapsia ei tahdo jne...

Mul yx frendi,joka vihaa lapsia, mut silti käyny meillä kylässä, kun nuo oli pienempiäkin toi aina nintendopelin mukanaan, että pysyvät kaukana :DDDD

mutkikas tilanne ton lapsiasian kanssa.. Kaikki olis helpompaa, jos edes itse tietäis, mitä haluaa!! Kerron enemmän jos kiinnostaa kuulla..

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

onko kaikki ennallaan ;O))

halusit asiat ennalleen,ja minä myönnyin.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

halusit asiat ennalleen,ja minä myönnyin.

muista virt....,onko se niin....vielä ??

• Danskuu
        outzak kirjoitti:

mutkikas tilanne ton lapsiasian kanssa.. Kaikki olis helpompaa, jos edes itse tietäis, mitä haluaa!! Kerron enemmän jos kiinnostaa kuulla..

kerro vaan tässä tai voit postii suoraakin laittaa os=danskuu@suomi24.fi ihan kummin vaa :)))

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

muista virt....,onko se niin....vielä ??

muista mitä mulle aamulla olit kirjoittanut,vai olko se taas äkkäilyä,minä tein omat johtopäätökseni sen perusteella mitä kirjoitit,ja vastasin sulle.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

muista mitä mulle aamulla olit kirjoittanut,vai olko se taas äkkäilyä,minä tein omat johtopäätökseni sen perusteella mitä kirjoitit,ja vastasin sulle.

mun täytys nyt selvitellä vähän asioita sun kanssas...käsitit joteskin nyt väärin,vai??? tää on vaikeeta näin ...tässä...

• outzak
        Danskuu kirjoitti:

kerro vaan tässä tai voit postii suoraakin laittaa os=danskuu@suomi24.fi ihan kummin vaa :)))

sitä sähköpostia. Yritän tässä "julkisesti" pääpiirteittäin valaista tilannettani.. Olin kakskymppinen, kun ruvettiin miehen kanssa yrittämään lasta. Siitä on nyt kuusi vuotta eikä mitään ole tapahtunut (muualla, ku mun päässä).. Siihen jokakuukautiseen v...tukseen kyllästyi aika äkkiä.. Kun ei niin ei. Rupes tulemaan mieleen, etten enää edes haluakkaan lapsia. Ongelma tässä on se et mun mies haluais!!! Ja itselläkin mielipiteet aina välillä vaihtelee..:(

Joo, menee vähän vaikeeks. Taidan laittaa sulle sitä postia joskus..

• roirohkea
        roirohkea kirjoitti:

muuten ole käsittänyt mitään väärin,tiedoksi.

• Danskuu
        outzak kirjoitti:

sitä sähköpostia. Yritän tässä "julkisesti" pääpiirteittäin valaista tilannettani.. Olin kakskymppinen, kun ruvettiin miehen kanssa yrittämään lasta. Siitä on nyt kuusi vuotta eikä mitään ole tapahtunut (muualla, ku mun päässä).. Siihen jokakuukautiseen v...tukseen kyllästyi aika äkkiä.. Kun ei niin ei. Rupes tulemaan mieleen, etten enää edes haluakkaan lapsia. Ongelma tässä on se et mun mies haluais!!! Ja itselläkin mielipiteet aina välillä vaihtelee..:(

Joo, menee vähän vaikeeks. Taidan laittaa sulle sitä postia joskus..

tietää mitä ajat takaa,ainakin pääpiirteisesti ytimen :)))

• outzak
        Danskuu kirjoitti:

mahdollista?? Kun en itsekkään tajua mistään mitään!!:)

• outzak
        Danskuu kirjoitti:

Laitoin sulle just postia. Toivottavasti jaksat lukea.. Aika sekava sepustus siitä tuli..:)

• roirohkea

niin hiljaista että lähden lukemaan G-pula-ahoa.

• aliisa

sanoitko g-pula-ahoa,oliko se vitsi?? mä oon aina tykännyt siitä....olen töissä nyt,mutta kurkin tänne...

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

sanoitko g-pula-ahoa,oliko se vitsi?? mä oon aina tykännyt siitä....olen töissä nyt,mutta kurkin tänne...

mikä vitsi se muka olisi jos mä pula-ahoa luen.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

mikä vitsi se muka olisi jos mä pula-ahoa luen.

mä oon aina tykännyt siitä :)) pienenä tyttönä kuuntelin aina G-pula-ahoa,se oli ihanaa :))

• roirohkea

illemmalla takas,mun pitää mennä paistaa lettuja.

• aliisa

jatketaanko samaan malliin,kuin esim. eilen ?????????? ja edellispäivänä ja ja ja....

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

jatketaanko samaan malliin,kuin esim. eilen ?????????? ja edellispäivänä ja ja ja....

jatketa muuta kuin täällä.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

jatketa muuta kuin täällä.

tulihan se sieltä :)))

• aliisa

että olet...

• yksitypy

täällä taas vauhdissa :=))
      Vai pulinapalsta. Hyvä ettei pulipalsta sentäs.
      No tässä jotain pulinaa: Kevät tuli,lumi suli, puro pani pulipuli :=)))

• aliisa

pulinaa,hienoa...

• Iso-Iita evk

Typy tänään vuosia kihihi...onneksi olkoon! DD

• yksitypy
        aliisa kirjoitti:

pulinaa,hienoa...

*nostelee rintojaan* :=)))
        Jotenkin tuo pulinataito ollut aina hyppysissä.

• yksitypy
        Iso-Iita evk kirjoitti:

Typy tänään vuosia kihihi...onneksi olkoon! DD

kiitosta vaan. Piti ite mainita, kun kukaan ei olis älynnyt muuten onnitella :=))))
        Se tuli sitten 29 vuotta ja rapiat päälle, että nuoriahan tässä vielä ollaan :=))))

• aliisa
        yksitypy kirjoitti:

*nostelee rintojaan* :=)))
        Jotenkin tuo pulinataito ollut aina hyppysissä.

oon töissä :O))

• aliisa
        yksitypy kirjoitti:

kiitosta vaan. Piti ite mainita, kun kukaan ei olis älynnyt muuten onnitella :=))))
        Se tuli sitten 29 vuotta ja rapiat päälle, että nuoriahan tässä vielä ollaan :=))))

punainen tupa ja perunamaa :)))

• Iso-Iita evk
        yksitypy kirjoitti:

kun ollaan ihan saman ikäsiä, mie täytän ens kerralla 30 kihihi

• yksitypy
        aliisa kirjoitti:

oon töissä :O))

ai no sitten ymmärrän.
        Ilmankos oot niin hiljanen ollutkin tänään. Mitähän on odotettavissa kun kotiin pääset :=))
        Mulla oli edelliset kaks viikkoo lököpäiviä töissä, mutta nyt ne hommat pääs kunnolla vauhtiin. Mutta tulee niitä vielä rauhallisiakin päiviä. Ei kannata hermostua :=))))

• nasu*
        Iso-Iita evk kirjoitti:

pulistaan???

• yksitypy
        aliisa kirjoitti:

punainen tupa ja perunamaa :)))

sama rallatus :=)))
        Nyt vaatis vähän korketasoisemman runon.
        Että uusiksi nyt aliisa. Ei kelvannut :=)))

Kiitos onnitteluista kuitenkin :=))

• yksitypy
        Iso-Iita evk kirjoitti:

kunnon kekkerit Iita . Aletaan lähestyyn keski-ikää :=)))
        Ajatteles. 30 kynttilää kakun päälle. Tuntuu kamalalta ajatuskin :=)))

• aliisa
        yksitypy kirjoitti:

sama rallatus :=)))
        Nyt vaatis vähän korketasoisemman runon.
        Että uusiksi nyt aliisa. Ei kelvannut :=)))

Kiitos onnitteluista kuitenkin :=))

Hallussas varmaan on nuoruuden taika,
        kun pysty ei sinuun vuodet, ei aika.

• Iso-Iita evk
        yksitypy kirjoitti:

kunnon kekkerit Iita . Aletaan lähestyyn keski-ikää :=)))
        Ajatteles. 30 kynttilää kakun päälle. Tuntuu kamalalta ajatuskin :=)))

on vuan hirveetä kuin tuo aika kulluu, onko sulla jo alkanu kolmenkympin riisit, mulla on! kihihi

• yksitypy
        Iso-Iita evk kirjoitti:

on vuan hirveetä kuin tuo aika kulluu, onko sulla jo alkanu kolmenkympin riisit, mulla on! kihihi

pukkaa koko ajan, mutta ei se mittään. Sen kestää, kun tietää että edessä on se ihana 50 villitys :=))))))

• yksitypy
        aliisa kirjoitti:

Hallussas varmaan on nuoruuden taika,
        kun pysty ei sinuun vuodet, ei aika.

runo. Aivan kuin tehty mulle :=)))
        Kiitos aliisa. Arvasin että pystyt parempaanki :=)))

• Iso-Iita evk
        yksitypy kirjoitti:

pukkaa koko ajan, mutta ei se mittään. Sen kestää, kun tietää että edessä on se ihana 50 villitys :=))))))

elä puhukkaa vielä siitä 50 villityksestä, siihen on vielä aekoo parikymmentä vuotta...! kihihi

• yksitypy
        Iso-Iita evk kirjoitti:

elä puhukkaa vielä siitä 50 villityksestä, siihen on vielä aekoo parikymmentä vuotta...! kihihi

kyllä aikaa, mutta jos siihen asti on vaan yhtä riisiä, niin hyvä tietää et jotain hyvää on vielä edessäpäin, ettei se elämä yhtä riisiä ihan loppuun asti oo :=))))

• aikoinaan

huomauttanut että tämä ei ole tarkoitettu chättäilyyn vaan jos haluaa chätätä niin on mentävä huuhaachättiin.
      Miksi ette kunnioita seriffin toiveita?

• ei ole nyt mitään asiaa...yleensähän minulla on...nyt ei siis ole...voihan nekku!!!!
      ihan kiva pulinapalsta!!!!

• akka_

eksyin taas tänne!!

• akka_ kirjoitti:

eksyin taas tänne!!

vaan!!!! rouva on hyvä ja istuu alas....

• akka_
        amaryllie1 kirjoitti:

vaan!!!! rouva on hyvä ja istuu alas....

no minäpä istahdan tuolilleni!!

• akka_ kirjoitti:

no minäpä istahdan tuolilleni!!

on hyvä paikka seurata keskustelua...kahvia saa kanssa !!!! minun on taas poistuttava koneelta mutta toiset pitävät seuraa....näkemiin!!!

• akka_
        amaryllie1 kirjoitti:

on hyvä paikka seurata keskustelua...kahvia saa kanssa !!!! minun on taas poistuttava koneelta mutta toiset pitävät seuraa....näkemiin!!!

missä te olette???

• finito.

...

Ketjusta on poistettu 133 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      265
      10622
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      403
      2890
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      87
      1661
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1658
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      79
      1477
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1409
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1369
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1353
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      98
      1260
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1186
    Aihe