Olen kadottanut työniloni..Työ tuntui TYÖLLE...Oli työn ja TYÖN takana komentaa itseään..."Nyt vasen jalka eteen..nyt oikea jalka...Vastaa puhelimeen...Hymyile..sano kiitos hyvää kuuluu...juuh..loma oli erittäin antoisa...:o/"
Huoh..ja seuraava loma vasta ensi vuonna...huoh...
Olisiko jollakin ylimääräistä..vaikka köytettyäkin työniloa vuokrata, lainata tai vaikkapa antaa..?? Kiitos...vastausta tositarkoitukseen odotellen...KO
Miten tässä näin kävi???
64
2063
Vastaukset
- roirohkea
ilmaiseksi jos olisi mistä antaa,olen ollut kaksiviik.lomalla ja olen väsyneempi kuin lomalle jäädessäni,voi kun pääsis äkkiä töihin huilaamaan.
- kipparinoma
Viikon lomailtuani mä väsyneempi kuin koskaan...Eivät antaneet levätä edes töissä:o/...Kamalasti kysymyksiä ja vaatimuksia...Olen unohtanut vastaukset viikossa...Taidan hakeutua jonkinlaiseen suojatyöpaikkaan..:o)))))))))
- Sellaisen kaveri
kipparinoma kirjoitti:
Viikon lomailtuani mä väsyneempi kuin koskaan...Eivät antaneet levätä edes töissä:o/...Kamalasti kysymyksiä ja vaatimuksia...Olen unohtanut vastaukset viikossa...Taidan hakeutua jonkinlaiseen suojatyöpaikkaan..:o)))))))))
pääsee töistä kuin koira veräjästä?Kyllä ne sielläkin joutuu tehdä töitä ja käyttämään aivojaan. :/
- kipparinoma
Sellaisen kaveri kirjoitti:
pääsee töistä kuin koira veräjästä?Kyllä ne sielläkin joutuu tehdä töitä ja käyttämään aivojaan. :/
Eiks siellä suojellakkaan työläistä työltä???:o/
- aliisa
mutta kun sunkin täytyy saada kaikki rästityöt tehtyä lomallas...olet luetellut niin paljon töitäsi,että hengästyttää lukeakin...
- Alien-8
heitit,Quu..mutta jospa tämä kaveri osaa auttaa..tuntuu ainakin olevan energiaa täynnä:) http://kittenlaptop.sytes.org/
- kipparinoma
ihana oli tosi ihana...Mua alkoi kuitenkin huimaamaan se vitaalisuus mikä söpöliinistä irtos;o)
- outzak
Ja ihan ilmaiseksi!! Mulla on varastossa tosi paljon ihan käyttämätöntä työn iloa!!:) Oon ootellu, et joku sitä kysyy, itse kun en ole sitä tarvinnut.. Jos kelpaa, ni senkun haet pois vaan!!:D
- kipparinoma
Ijäisesti kiitollinen työniloton ponkaisee työnilon hakuun:o)))))))
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
Ijäisesti kiitollinen työniloton ponkaisee työnilon hakuun:o)))))))
laatua sais olla?? Tätä "ain laulain työtäs tee", vai perinteelisempää "työ suo mulle tyydytystä"-laatua?? Kumpaakin löytyy rutkasti!!:DD
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
laatua sais olla?? Tätä "ain laulain työtäs tee", vai perinteelisempää "työ suo mulle tyydytystä"-laatua?? Kumpaakin löytyy rutkasti!!:DD
laululla kiitos..katsos, kun nlaulukin on hukassa...Sellaisen..niinkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla:o)))))))
- roirohkea
kipparinoma kirjoitti:
laululla kiitos..katsos, kun nlaulukin on hukassa...Sellaisen..niinkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla:o)))))))
jokapäivä töihin meen,joka toinen päivä töitäteen....
- kipparinoma
roirohkea kirjoitti:
jokapäivä töihin meen,joka toinen päivä töitäteen....
Työni oli se mun rattoni ja laulu paras työni ...juuh..Oli...varmasti oli;o)
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
*Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen, sen kaiken teen mä siksi vain, että kulta sä...* Miten se jatkuu?!?!?:) Sori, tää on mulle aika uutta liiketoimintaa..:(
- roirohkea
outzak kirjoitti:
*Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen, sen kaiken teen mä siksi vain, että kulta sä...* Miten se jatkuu?!?!?:) Sori, tää on mulle aika uutta liiketoimintaa..:(
kulta sä jaksat olla mun omanain,tyytydy,tytydy....
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
noin aloittelijalle....Koppaan viekkuuni työnilon laululla...Mut eihän se vaan mua töihin patista seitsämäksi??? Mun työni alkaa aina kahdeksalta...Hui...Tuleekohan musta niin työiloinen et teen joka päivä laulellen tunnin ylitöitä:o/??
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
noin aloittelijalle....Koppaan viekkuuni työnilon laululla...Mut eihän se vaan mua töihin patista seitsämäksi??? Mun työni alkaa aina kahdeksalta...Hui...Tuleekohan musta niin työiloinen et teen joka päivä laulellen tunnin ylitöitä:o/??
tässä tilaus-työnilossa.. Ei koskaan voi olla ihan varma, milloin se työnilo iskee.. Kiitos muuten roille jatkosta!! Muistin sen itsekkin äsken, mut en kerennyt enää laittaa sitä tänne..
Kun kuitenkin nyt sait työn ilon, niin ei kai se haittaa että se teettää ylitöitäkin laulaen..?:D - kipparinoma
outzak kirjoitti:
tässä tilaus-työnilossa.. Ei koskaan voi olla ihan varma, milloin se työnilo iskee.. Kiitos muuten roille jatkosta!! Muistin sen itsekkin äsken, mut en kerennyt enää laittaa sitä tänne..
Kun kuitenkin nyt sait työn ilon, niin ei kai se haittaa että se teettää ylitöitäkin laulaen..?:Dlaulenen itseni ylitöihin ja ryömin kotiin kaikkeni antanena ja ja viimeisillä voimillani kiskon itseni sänkyyn...pienenä toiveena et jaksaisin hyristä itselleni unilaulun;o))))
Varoituksestasi huolimatta otan riskin ja haen laulavan työnilosi;o)))))))) - outzak
kipparinoma kirjoitti:
laulenen itseni ylitöihin ja ryömin kotiin kaikkeni antanena ja ja viimeisillä voimillani kiskon itseni sänkyyn...pienenä toiveena et jaksaisin hyristä itselleni unilaulun;o))))
Varoituksestasi huolimatta otan riskin ja haen laulavan työnilosi;o))))))))hyvä vaan!! Kiva kun jollakin löytyy sille käyttöä!!:DD
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
hyvä vaan!! Kiva kun jollakin löytyy sille käyttöä!!:DD
Nyt en päästä sitä hukkaantumaan...;o)
- Danskuu
viimeistään, kun jään taas lomalle, sen minun työniloni ja ihan ilmaiseksi ja se onkin semmoinen työnilo vaik nyrkistä naamaa tulis,niin hymyssä suin käännät toisenkin posken :)))) (ja ihan totta, natiaiset osaa olla vaarallisia) :D
Tuskinpa muuten kauaa joudut odottamaan, että yritä joteski päin ny kestää :))))
Terv.lomailija :)))- kipparinoma
Kiitän jo etukäteen...Yritän sinnitellä jotenkin tän koko viikon...naama rutussa ja tuskanhiki otsalla...;o)
- Danskuu
kipparinoma kirjoitti:
Kiitän jo etukäteen...Yritän sinnitellä jotenkin tän koko viikon...naama rutussa ja tuskanhiki otsalla...;o)
helpotus on tulossa. Sivuvaikutuksena vaa ilmavaivat :/ (ei se oo duunikiirees helppoo noudattaa ruokavalioo) :((())))))))
No ei se mitää, koht sunki duunikamut pääsee sanoo "Quittis on muute iha kiva kamu, mut se on kova pieree" :DDDDD - kipparinoma
Danskuu kirjoitti:
helpotus on tulossa. Sivuvaikutuksena vaa ilmavaivat :/ (ei se oo duunikiirees helppoo noudattaa ruokavalioo) :((())))))))
No ei se mitää, koht sunki duunikamut pääsee sanoo "Quittis on muute iha kiva kamu, mut se on kova pieree" :DDDDDMut olkoon...otan koko paketin;o))))
- Danskuu
kipparinoma kirjoitti:
Mut olkoon...otan koko paketin;o))))
se kannattaa, noin pidemmän päälle ajateltuna. Parhaimpina päivinä saat aikas itsenäisesti työskennellä :DD
- kipparinoma
Danskuu kirjoitti:
se kannattaa, noin pidemmän päälle ajateltuna. Parhaimpina päivinä saat aikas itsenäisesti työskennellä :DD
sanaasi...ja olen otettu uhrautuvuudestasi;o))))
- Danskuu
kipparinoma kirjoitti:
sanaasi...ja olen otettu uhrautuvuudestasi;o))))
enää tämän jälkeen muista lomasta mitää,etkä näin koskaan tule lomalle haluamaan :)))
- kipparinoma
Danskuu kirjoitti:
enää tämän jälkeen muista lomasta mitää,etkä näin koskaan tule lomalle haluamaan :)))
tuleeko minusta työnorja:o/
- jeffjeff
kun en voi auttaa sua unohtanut kaikki lomalla:o(
mut mä voisin antaa sulle ihan tuoretta
lomaa omastani käviskös vaikka viikko:o)))- kipparinoma
Otan vastaan....kiitos...tuore loma kelpaa aina....:o))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Otan vastaan....kiitos...tuore loma kelpaa aina....:o))))
vaikka siis Quun taivaalta piti sanoa:o)))
tuota tuonko sen sinulle vai tuletko hakemaan:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
vaikka siis Quun taivaalta piti sanoa:o)))
tuota tuonko sen sinulle vai tuletko hakemaan:o)))jos sä sen vaik toisit, kun sulla on fillarikin:o)
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
jos sä sen vaik toisit, kun sulla on fillarikin:o)
nyt huijaa onhan sullakin:o)
mut kyl mä voin tuodakin mitä en tekisi..
lähdenkö nyt heti vai kohta?:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
nyt huijaa onhan sullakin:o)
mut kyl mä voin tuodakin mitä en tekisi..
lähdenkö nyt heti vai kohta?:o)))Heti vain.....kiitos:o)))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Heti vain.....kiitos:o)))))))
pakkaan reppuun viikon tuoretta lomaa
ja ei kun matkaan:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
pakkaan reppuun viikon tuoretta lomaa
ja ei kun matkaan:o)))Ota Missi mukaan:o)))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Ota Missi mukaan:o)))))
just mietin et kuin missin käy?
juuh me tullaankin molemmat:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
just mietin et kuin missin käy?
juuh me tullaankin molemmat:o)))Ei Missiä saa unohtaa:o)))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Ei Missiä saa unohtaa:o)))))
saa mut lupaa ettet rakastu missiin:o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
saa mut lupaa ettet rakastu missiin:o)))
ei rakastu...Missiin;o)))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
ei rakastu...Missiin;o)))))
niin mut saat sä pitää sitä hyvänä siis missiä:o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
niin mut saat sä pitää sitä hyvänä siis missiä:o)))
Mulla onkin kisuikävä....Tahtoo edelleen oman kisun;o)))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Mulla onkin kisuikävä....Tahtoo edelleen oman kisun;o)))))
sinun pitää saada oma kisu eihän se ole
kun sinusta kiinni ota nyt ihmeessä jo
mua vähän pelottaa tuoda tuo missi kun se on
sellainen hurmaava tuijottelija:o)))
nytkin makaa lattialla selällään:o) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
sinun pitää saada oma kisu eihän se ole
kun sinusta kiinni ota nyt ihmeessä jo
mua vähän pelottaa tuoda tuo missi kun se on
sellainen hurmaava tuijottelija:o)))
nytkin makaa lattialla selällään:o)Nisiä ilmiin..Lupaan etten hurmaannu hänestä;o)))
Mä otan kisun, kun sellainen taas löyää mut:o))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Nisiä ilmiin..Lupaan etten hurmaannu hänestä;o)))
Mä otan kisun, kun sellainen taas löyää mut:o)))mihin sitten katsot jos missi tuijottaa sinua:o)))
ai niin minunhan piti lähteä jo nyt menoksi
alkaa kohta elokuu tulee kiire niiden
lomien kanssa:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
mihin sitten katsot jos missi tuijottaa sinua:o)))
ai niin minunhan piti lähteä jo nyt menoksi
alkaa kohta elokuu tulee kiire niiden
lomien kanssa:o)))vaikka hännän päähän.....Voi mä luulin et olet jo matkalla....;o)
- nylkkäri
istu niin kauan että se menee ohi.
- kipparinoma
vaikka päälläni seisoisin;o/
- jeffjeff
missillä on tavallista pidempi häntä:o)))
olen mä nyt jo matkalla tässä fillaroidessa
läppärillä näpyttelen otsalappu päässä:o)))- kipparinoma
te tapaattekin sit mun tyttäreni ja hänen poikakaverin;o))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
te tapaattekin sit mun tyttäreni ja hänen poikakaverin;o))))))
noh olishan se hauska tavata mut mut
jäädääks me missin kanssa taivasalle yöks
ku ei tullu otettuu telttaa mukaan:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
noh olishan se hauska tavata mut mut
jäädääks me missin kanssa taivasalle yöks
ku ei tullu otettuu telttaa mukaan:o)))Satte mun vuoteen:o)))))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Satte mun vuoteen:o)))))))))
eihän me nyt voida niin röyhkeitä olla
mihinkäs sinä sitten et kai vaan
sen museo miehen luokse:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
eihän me nyt voida niin röyhkeitä olla
mihinkäs sinä sitten et kai vaan
sen museo miehen luokse:o)))Mulla on isooooooooo vuode;o)))))))))))))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Mulla on isooooooooo vuode;o)))))))))))))))))
mehän mahdutaan kaikki siihen:o)))
missillä tapana vain tulla sanomaan hyvää yötä
ja häippästä omille teille:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
mehän mahdutaan kaikki siihen:o)))
missillä tapana vain tulla sanomaan hyvää yötä
ja häippästä omille teille:o)))Sä sen keksit..Järjestely sopii missillekkin varnasti hyvin:o)))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Sä sen keksit..Järjestely sopii missillekkin varnasti hyvin:o)))))
missi on tyytyväinen jos sinulla hyvää ruokaa:o)))
muuten eilisestä jos sanoin pahasti sinulle
pyydän anteeksi ja toivottavasti saan?
syytä en viitsi kertoa mutta selvitin sen tänään
vihaisella soitolla:( - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
missi on tyytyväinen jos sinulla hyvää ruokaa:o)))
muuten eilisestä jos sanoin pahasti sinulle
pyydän anteeksi ja toivottavasti saan?
syytä en viitsi kertoa mutta selvitin sen tänään
vihaisella soitolla:(On minulla hyvää ruokaa:o))))))
Sun ei tarvitse pyytää anteeksi...ei kenenkään:o)))
Nyt kuitenkin nukkuMatti...ei kun torkkuLiisa..Ei kun se onkin noiden velipuoli uniJukka.Se kuiskii korvaani ja haluaa mut tainuttaa uneen...Nyt siis oikein hyvää yötä ja kauniita..siis sellaisia unia joita sä haluut:o)))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
On minulla hyvää ruokaa:o))))))
Sun ei tarvitse pyytää anteeksi...ei kenenkään:o)))
Nyt kuitenkin nukkuMatti...ei kun torkkuLiisa..Ei kun se onkin noiden velipuoli uniJukka.Se kuiskii korvaani ja haluaa mut tainuttaa uneen...Nyt siis oikein hyvää yötä ja kauniita..siis sellaisia unia joita sä haluut:o))))hyvää yötä ja niitä kauniita unia
myös sinulle Quu:o)))
sekä jaksamista taas huomenna työssä
annan vielä voima halin:o)
- tässä näin
kävi???
- sunhorse1
työlläkin on tapansa löytää uomia-kuten aikainen lintu madon nappaa-tai puhaltaa hankoon ja varmistaa et työnjohto törmää siihen ensin-eli kaikki on sillo merkattu etukäteen- sit talvilomankimppuun-eli mahoton kuhina jotta öykkärit lähtöö lämpöön- talavilomalla nääs-sitä ennen viety muitten pekat ja pekkaset ja parhaimmat on vienynnä marjankin-eiku marjat -no mitä siit mut hilloista pidetään kiinni kynsin hampain vaik pakkanen panis parastaan- siihe ei teknisetkään pysty-vaik kuinka vaihtoo patjoi kantamalla ulos- niin sannoo ainaski heponen -se on kuivin syksy mitä oon nähäränny -no ainaski ku kattoo lompakkoon pohojaa ei näyeis kahise -et silleen makkoo heppa
- amaryllie
olisi antaa työniloa sinulle ihan kamalasti....otas kiinni...heitän nyt...uuuuups!!! saitko kiinni?
- kipparinoma
Tietystä...Tää työnilo paitulissa on juuri sitä mitä tarvitsen:o)))))
Kiitos, kiitos ka erityisesti KIITOS;o))))))))) kipparinoma kirjoitti:
Tietystä...Tää työnilo paitulissa on juuri sitä mitä tarvitsen:o)))))
Kiitos, kiitos ka erityisesti KIITOS;o)))))))))huoleton...amaryllis valveill on....
ai kauheeeeta kun mua laulattaa....
laitan sinulle tulemaan... mieliharmin poistopaitulin....ihan vain varuiksi...jos sellaista sattuu tulemaan....
itse olin aamulla pukeutunut hermot hallintaan paituliin...olin niin kireeeee...oi, et usko ollenkaan!!!! nyt on tuhannesti leppoisampi olotila......
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.25810537Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4032870- 871641
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei891636- 781473
- 641399
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81369Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581343Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981260- 361186