on puhelimen ohjekirja ja olen yrittänyt lukea sitä.....siinä väitetään sen tekstin olevan suomea mutta pas... marjat sanon minä!!!!
se on HEBREAA!!!
ilmoittauduin juuri hebrean alkeiskursille, pelkästään tuon ohjekirjasen vuoksi!!!!
vieressäni
67
1267
Vastaukset
- toisinpäin kuin mitä
Sitä luetaan toisinpäin kuin mitä olet tottunut
lukemaan , hebreaa luetaa oikealta vasemmalle !!tuo ohjekirja tuntui kummalliselta...
käännän siis kirjasen toisin päin...ei kuules....ei tämä ole yhtään sen helpompaa näinkään...
- jeffjeff
asiaa jos pukisit vaikka hebreapaitulin päälle?:)))
sinä sen sanoit!!!! hebreapaituli...missäs...noh....
ei ole!!!! nyt pitää äkkiä tekaista sellainen....kiitos- jeffjeff
amaryllie1 kirjoitti:
sinä sen sanoit!!!! hebreapaituli...missäs...noh....
ei ole!!!! nyt pitää äkkiä tekaista sellainen....kiitosmutta muista sitten kun hebreaa luetaan oikealta vasemalle
pitää paitulinkin olla ylösalasin muuten ei tehoa:))) jeffjeff kirjoitti:
mutta muista sitten kun hebreaa luetaan oikealta vasemalle
pitää paitulinkin olla ylösalasin muuten ei tehoa:)))ihmessä saan itseni ahdettua paituliin...?? kuinkas se sitten...jepulis!!! jalat hihoihin ja jokin kiva nyöri kainaloiden alta pitelemään helmaa ....
kokeilen...ensin pitää etsiä nyöri ja ....ompas muuten aikas hankalaa lukea ohjekirjaa...kaupassa ei sanottu mitään tälläisestä!!!!!
- kipparinoma
on hepreaa......Voinko tulla kanssasi samalle kurssille...???
toki...olisikin mukavaa jos siellä olisi joku tuttu.....hebreapaituli vaan päälle ja mennään...
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
toki...olisikin mukavaa jos siellä olisi joku tuttu.....hebreapaituli vaan päälle ja mennään...
koko ryuhmälle ko paitulit...Luultavasti muutoin he eivät ymmärrä meitä...tai sit viel katalempaa...He voisivat olla hurjan kateellisia paituleistamme...;o)
kipparinoma kirjoitti:
koko ryuhmälle ko paitulit...Luultavasti muutoin he eivät ymmärrä meitä...tai sit viel katalempaa...He voisivat olla hurjan kateellisia paituleistamme...;o)
on selvä ettei meitä ymmärrettäis kun ei me aina itsekkään ymmärretä itseämme....
tämän vuoden budjettiin ei quu quules sovi enään yhtään lahjoituspaitulia...ja veikkaan siellä kurssilla olevan osallistujia ylen paljon....
mutta jos tekaistaan jäämäpaloista jonkinmoiset kopiot alkuperäisestä hebreapaitulista...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
on selvä ettei meitä ymmärrettäis kun ei me aina itsekkään ymmärretä itseämme....
tämän vuoden budjettiin ei quu quules sovi enään yhtään lahjoituspaitulia...ja veikkaan siellä kurssilla olevan osallistujia ylen paljon....
mutta jos tekaistaan jäämäpaloista jonkinmoiset kopiot alkuperäisestä hebreapaitulista...en tahtoisi opettajaparalle harmaantumista ennenaikojaan...;o/
Huoh...Sä olet aivan oikeassa...Riva Rocci kiusaa mua niin et looginen ajatteluni ei toimi tänään...Voiotko pikana laittaa minulle Riva Rocci alas ja heti paitulin....:o/ kipparinoma kirjoitti:
en tahtoisi opettajaparalle harmaantumista ennenaikojaan...;o/
Huoh...Sä olet aivan oikeassa...Riva Rocci kiusaa mua niin et looginen ajatteluni ei toimi tänään...Voiotko pikana laittaa minulle Riva Rocci alas ja heti paitulin....:o/tulossa pikana...viuhhhhhhhhh...kops...kolahti juuri postiluukustasi sisään...se oli todellista pikalähetystä se!!!!!
riva rocci alas ja heti paituli kuulostaa aikas hienolta.......tuota saanko näin kolleegan eli paitulitehtailija kumppanin ominaisuudessa kysyä...mistä sinun pitää päästä alas riva roccin voimalla.............puhummekos me nyt siitä aivan liian korkeasta?????- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
tulossa pikana...viuhhhhhhhhh...kops...kolahti juuri postiluukustasi sisään...se oli todellista pikalähetystä se!!!!!
riva rocci alas ja heti paituli kuulostaa aikas hienolta.......tuota saanko näin kolleegan eli paitulitehtailija kumppanin ominaisuudessa kysyä...mistä sinun pitää päästä alas riva roccin voimalla.............puhummekos me nyt siitä aivan liian korkeasta?????Se katala Riva Rocci on 105...Mitä mä niin korkeella teen...Tällänen pieni maalaismuija ei millään ymmärrä noin isoista...Huoh...Kiitos...Uudessa paitulissani tunnen kuinka kohina päässäni vähenee...Näitä muuten aletaankin sit markkinoimaan kuluttajille...Apteekit ottavat mielellään myyntiin paitulimme;o)))))))))))
kipparinoma kirjoitti:
Se katala Riva Rocci on 105...Mitä mä niin korkeella teen...Tällänen pieni maalaismuija ei millään ymmärrä noin isoista...Huoh...Kiitos...Uudessa paitulissani tunnen kuinka kohina päässäni vähenee...Näitä muuten aletaankin sit markkinoimaan kuluttajille...Apteekit ottavat mielellään myyntiin paitulimme;o)))))))))))
puhut...jokin roti pitää riva roccillakin olla!!!
ei pieni ihminen tarvitse noin korkeaa....jospa vaihdetaan...minä otan korkean sinä saat tällähetkellä tasapainoisen...
paitulit apteekin hyllylle...hyvä idis!!!!- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
puhut...jokin roti pitää riva roccillakin olla!!!
ei pieni ihminen tarvitse noin korkeaa....jospa vaihdetaan...minä otan korkean sinä saat tällähetkellä tasapainoisen...
paitulit apteekin hyllylle...hyvä idis!!!!päittäin....Sit, kun tilanne rauhoittuu voin ottaa katalan alapainosen takas;o)))
Huimaa kyl tää meidän paitulibisneksen hurja laajeneminenkin...:o/ kipparinoma kirjoitti:
päittäin....Sit, kun tilanne rauhoittuu voin ottaa katalan alapainosen takas;o)))
Huimaa kyl tää meidän paitulibisneksen hurja laajeneminenkin...:o/mä ihan sain kamalan peljästyksen...jos tuo sinun stressi johtuukin liian suuresta paitulibisneksen leviämisestä...liikaa työtä liikaa paituleita ja painetta...riva roccat ties missä sen vuoski???!!!! minun on pakko varmaankin pakko vapauttaa sinut vastuusta joksikin aikaa....quu on hyvä ja pitää hermolepolomaa paitulissa jossa lukee...en ole täystuho vaan hermolomalainen...
amaryllie1 kirjoitti:
mä ihan sain kamalan peljästyksen...jos tuo sinun stressi johtuukin liian suuresta paitulibisneksen leviämisestä...liikaa työtä liikaa paituleita ja painetta...riva roccat ties missä sen vuoski???!!!! minun on pakko varmaankin pakko vapauttaa sinut vastuusta joksikin aikaa....quu on hyvä ja pitää hermolepolomaa paitulissa jossa lukee...en ole täystuho vaan hermolomalainen...
tuossa äsken taas niin paljon kirjoitusvirheksiä, että sait varmaan lisä stressiä siitäkin...voi anteeksi anna sä mullen!!!!
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
mä ihan sain kamalan peljästyksen...jos tuo sinun stressi johtuukin liian suuresta paitulibisneksen leviämisestä...liikaa työtä liikaa paituleita ja painetta...riva roccat ties missä sen vuoski???!!!! minun on pakko varmaankin pakko vapauttaa sinut vastuusta joksikin aikaa....quu on hyvä ja pitää hermolepolomaa paitulissa jossa lukee...en ole täystuho vaan hermolomalainen...
Kiitos...Hermolomailen paitulissani....Haahuilen pitkin metsiä halaillen puitaja ja kiviä...Puhun tähdille ja kuulle...Vain tuuli korvissani soi...Hööh...Pahus...se onkin taas se Rocci:o/
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
tuossa äsken taas niin paljon kirjoitusvirheksiä, että sait varmaan lisä stressiä siitäkin...voi anteeksi anna sä mullen!!!!
en edes huomannut....Heiiiiiiii....me osataan jo hebreaa...;o))))))))))))))))))
kipparinoma kirjoitti:
Kiitos...Hermolomailen paitulissani....Haahuilen pitkin metsiä halaillen puitaja ja kiviä...Puhun tähdille ja kuulle...Vain tuuli korvissani soi...Hööh...Pahus...se onkin taas se Rocci:o/
nytkö sä haahulet jossain ihan eksyneenä... mihin sun kanssas oikein vielä joutuu....ei hermolomalaiset haahuile vaan huuhailee!!!!
onneksi se oli se ridge joka soittelee sun korvissas...ei ridge forrester...kun toi rocci...
minäkin taidan tarvita lomaa ainakin sekunnin....amaryllie1 kirjoitti:
nytkö sä haahulet jossain ihan eksyneenä... mihin sun kanssas oikein vielä joutuu....ei hermolomalaiset haahuile vaan huuhailee!!!!
onneksi se oli se ridge joka soittelee sun korvissas...ei ridge forrester...kun toi rocci...
minäkin taidan tarvita lomaa ainakin sekunnin....ja siitä hebreasta....säästettiin näemmä kurssimaksut...jihuu...olemme hebreankielen taitureita ilman opetusta...
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
minäkin taidan tarvita lomaa ainakin sekunnin....Sotken jo haahuilun ja huuhailun....:o/....
Luultavasti sekoisin kauniisin ja rohkeisiinkin...Huokailisin Ridgen perää....n...Hui...ei millään tahtonut tuo N tulla ton yhden sanan perään...Apua...olen jotenkin jumittunut...p....n:o/ - kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
ja siitä hebreasta....säästettiin näemmä kurssimaksut...jihuu...olemme hebreankielen taitureita ilman opetusta...
omamme alunperinkin hebreankielen jalon taidon...Vaatimattomina emme vain mainosta kykyjämme kovin alttiisti;o))))))))
kipparinoma kirjoitti:
Sotken jo haahuilun ja huuhailun....:o/....
Luultavasti sekoisin kauniisin ja rohkeisiinkin...Huokailisin Ridgen perää....n...Hui...ei millään tahtonut tuo N tulla ton yhden sanan perään...Apua...olen jotenkin jumittunut...p....n:o/jumittumiseen juo juomana jaloa jokatytön juomaa!!!! jumitus jomottelee jäsenissä jotenkin ja joutuu juoksemaan jorpakkoon juotuasi jokatytön juomaa....juomaa jaetaan jakelukeskus juomingissa.........
jumankekka!!!!amaryllie1 kirjoitti:
jumittumiseen juo juomana jaloa jokatytön juomaa!!!! jumitus jomottelee jäsenissä jotenkin ja joutuu juoksemaan jorpakkoon juotuasi jokatytön juomaa....juomaa jaetaan jakelukeskus juomingissa.........
jumankekka!!!!j:hin kun en oikein heti hokassut miksi se n oli vaikea sullen ...mutta sitten.....halogeenivalaisin syttyi pääni päällä ja tunnen itseni oikein älykkääksi...kääksi...ja ymmärsin...katsoit siis peräää... ja rivat rocceineen kohosi pilviin .....ja n ilmaantui juuri kun peli meinasi olla menetetty!!! olinko oikeassa????
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
jumittumiseen juo juomana jaloa jokatytön juomaa!!!! jumitus jomottelee jäsenissä jotenkin ja joutuu juoksemaan jorpakkoon juotuasi jokatytön juomaa....juomaa jaetaan jakelukeskus juomingissa.........
jumankekka!!!!jumittui jumittui juomalaulun jalkoihin...jospas juksaat jaksamatonta???
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
j:hin kun en oikein heti hokassut miksi se n oli vaikea sullen ...mutta sitten.....halogeenivalaisin syttyi pääni päällä ja tunnen itseni oikein älykkääksi...kääksi...ja ymmärsin...katsoit siis peräää... ja rivat rocceineen kohosi pilviin .....ja n ilmaantui juuri kun peli meinasi olla menetetty!!! olinko oikeassa????
Hän keksi sen...ratkaisi monimutkaisen tehtävän...Tämä riittää todentamaan paitulikansalaisen älyllisen elämän:o))))))))
kipparinoma kirjoitti:
jumittui jumittui juomalaulun jalkoihin...jospas juksaat jaksamatonta???
sitten saattaa saada satasella ......sahtilauluja sandaaleissa syksyllä...sihisen sulle!!!
kipparinoma kirjoitti:
Hän keksi sen...ratkaisi monimutkaisen tehtävän...Tämä riittää todentamaan paitulikansalaisen älyllisen elämän:o))))))))
on älyllistä elämää aivoissa...kin!!!!!
se oli aikas visainen tehtävä mutten hetkeäkään epäillyt suorituskykyäni.....olin aika varma siitä ,että pulmaan on ratkaisu olemassa....ridge oli avainsana ja siitä se sitten lähti......- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
sitten saattaa saada satasella ......sahtilauluja sandaaleissa syksyllä...sihisen sulle!!!
Sulle suosinosoitukset suon!! Syksyllä sahdin sijaan soisin sienimetsäälle saapastellen sandaaleissa sappitatteja sapotoiden, susia suloisesti sukien..Sukset sujakasti sojotellen;o/
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
on älyllistä elämää aivoissa...kin!!!!!
se oli aikas visainen tehtävä mutten hetkeäkään epäillyt suorituskykyäni.....olin aika varma siitä ,että pulmaan on ratkaisu olemassa....ridge oli avainsana ja siitä se sitten lähti......Tuo komia leukkuinen könsikäs...Ja todellakin...Sä arvasit hänellä on AVAIN....aivan;o))))
kipparinoma kirjoitti:
Sulle suosinosoitukset suon!! Syksyllä sahdin sijaan soisin sienimetsäälle saapastellen sandaaleissa sappitatteja sapotoiden, susia suloisesti sukien..Sukset sujakasti sojotellen;o/
ridgellä sun luokse avain....????? vai mistäs me puhuttiin...
sain suosiosoitukset...
kiitos kauniista kehuista! kaaduin keväällä kiveen, kulkiessani kissanpolkua. kirosin kiivaasti kun kirveli kinttua...kaivoin kissanpolulle katalan kuopan, kaatukoon kissakin kulkiessaan, kihisin kiukkuisena! kosto kissoille, kalvavaa kaunaa kannoin...ketarani korjautui keskiviikkona, kaduin kuoppaa kissanpolulla, kiiruhdin kuoppaa kattamaan, kissanpolku kuopatta kiemurtelee kun kalvava kauna katosi...- jeffjeff
tänään kaikki on hebreaa onko sinulla
ollut paha päivä? - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
tänään kaikki on hebreaa onko sinulla
ollut paha päivä?kipusi sataanviiteen....Pahus...Pää on kuin Haminan kaupunki:o/
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
kipusi sataanviiteen....Pahus...Pää on kuin Haminan kaupunki:o/
kuinka se niin korkealle onko sulla lääkkeitä?
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
kuinka se niin korkealle onko sulla lääkkeitä?
Mä olin Helsingissä viime viikon melkein kokonaan..Rankkaa oli...Pakko oli kuitenkin se matka tehdä.
Mul nousi paineet viimeks, kun muutin tänne.. - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Mä olin Helsingissä viime viikon melkein kokonaan..Rankkaa oli...Pakko oli kuitenkin se matka tehdä.
Mul nousi paineet viimeks, kun muutin tänne..se on sinulla tilapäistä nousua ei jatkuvaa?
varmasti oli henkisesti raskas matka
mutta hyvä että pystyit tekemään sen. - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
se on sinulla tilapäistä nousua ei jatkuvaa?
varmasti oli henkisesti raskas matka
mutta hyvä että pystyit tekemään sen.kyl tää hoituu:o) Unenomainen viikko...Ihmisiä ympärillä..kuitenkin niin yksinäinen.
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
kyl tää hoituu:o) Unenomainen viikko...Ihmisiä ympärillä..kuitenkin niin yksinäinen.
tuohon on vaikea sanoa mitään mutta
uskon tietäväni miltä sinusta on tuntunut. - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
tuohon on vaikea sanoa mitään mutta
uskon tietäväni miltä sinusta on tuntunut.Varmasti tiedätkin:o)
Matka jatkuu...Niin se menee...eikö niin? - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Varmasti tiedätkin:o)
Matka jatkuu...Niin se menee...eikö niin?sen on jatkua menemme eteenpäin vaikka ryömien:o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
sen on jatkua menemme eteenpäin vaikka ryömien:o)))
Kyl mä välillä ryöminkin..Mestari kompastelija:o/
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Kyl mä välillä ryöminkin..Mestari kompastelija:o/
tuli mieleen ne korkkarit:o)))
mikä päivä huomenna? - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
tuli mieleen ne korkkarit:o)))
mikä päivä huomenna?Hyvä päivä...ainakin sit töiden jälkeen:o))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Hyvä päivä...ainakin sit töiden jälkeen:o))
minne sä menet:o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
minne sä menet:o)))
Mitä muuta sä muistat???;o)
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Mitä muuta sä muistat???;o)
kaikkea sentään muista:o)
olenkohan unohtanut jotain tärkeää:( - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
kaikkea sentään muista:o)
olenkohan unohtanut jotain tärkeää:(tärkeää ole muistamatta:o)))
Niitä alkuajan sairastupajuttuja en kyl muista kaikkia...Oli sen verran tota tajunnanvirtaa mukana;o))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
tärkeää ole muistamatta:o)))
Niitä alkuajan sairastupajuttuja en kyl muista kaikkia...Oli sen verran tota tajunnanvirtaa mukana;o)))oi niitä aikoja...
mihinkähän oma hoitokin on kadonnut
palaisi nyt niin saataisiin taas
sairastupa kondikseen:o)))
- kipparinoma
kovettaa kosto,kauna,kateuskin!!! Kiivastuneena kauneusunille kannattaa kaivautua koivunkoloon kaukometsään:o)) Kolossa kauniit kuvat kiivastuksen kuoloon kaataa.
eihän tuosta pysty petraamaan vanha erkikkään...ja erkki oli sentään petrauksen mestari....
tyttö haluaa koneelle...kai se pitää päästää...laitan loppukommenttini vaikka ...
meinaan muuttaa makkariin,mainio mimmi mahtailee...menes mamma mainosteeveen mainikeihin makkariin, minä menen meseen! mars matkaan mamma! mammoille meinataan maalata maailmanloppu,menen maltillisena miettimään mamman mahtia, mese mestana mimmille maukas. murjooko maailma muoria? murjooko mese miimmiä? mitä miettii maailmasta mamma maalta?- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
eihän tuosta pysty petraamaan vanha erkikkään...ja erkki oli sentään petrauksen mestari....
tyttö haluaa koneelle...kai se pitää päästää...laitan loppukommenttini vaikka ...
meinaan muuttaa makkariin,mainio mimmi mahtailee...menes mamma mainosteeveen mainikeihin makkariin, minä menen meseen! mars matkaan mamma! mammoille meinataan maalata maailmanloppu,menen maltillisena miettimään mamman mahtia, mese mestana mimmille maukas. murjooko maailma muoria? murjooko mese miimmiä? mitä miettii maailmasta mamma maalta?maistelee mansikkaa...Makealle maistuu..mjam:o))))
Muistan maun miehen mun....mestarin maailmanin miellyttävimmän...Murhe musta mileni mursi. Maailma mieluinen merensuolainen muuttui muuriksi, mieleni manasi myrskyksi moneksi.
- Quuuuuuuuuu
kaipailen välillä...Oli hauskaa...Välillä olin sekas et kenen kanssa keskustelin...Niin tai ei kai kukaan tiennyt...Muistatko miksi mä itseäni kutsuin....?? Sä et pitänyt siitä
- jeffjeff
hyvinkin se alkoi n:llä...
mä muuten taidan lähteä huomenna vielä
vähäksi aikaa vesille. - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
hyvinkin se alkoi n:llä...
mä muuten taidan lähteä huomenna vielä
vähäksi aikaa vesille.Toivottavasti säät suosii sua! Nauti ja pidä hauskaa!
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Toivottavasti säät suosii sua! Nauti ja pidä hauskaa!
justiin niin hauskaa kun siellä voi:o)))
sitä ei kyllä tiedä varmasti vaikka aamulla
mieli muuttuisikin ja jäisin rannalle:o)))
pidä sinäkin huomenna hauskaa siellä:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
justiin niin hauskaa kun siellä voi:o)))
sitä ei kyllä tiedä varmasti vaikka aamulla
mieli muuttuisikin ja jäisin rannalle:o)))
pidä sinäkin huomenna hauskaa siellä:o)))hauskuuden niin pidän:o))))
Mikä voi muuttaa mielesi??..Missi roikkuu lahkeesta ja anoo ettei merisairautta...pliis...?? - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
hauskuuden niin pidän:o))))
Mikä voi muuttaa mielesi??..Missi roikkuu lahkeesta ja anoo ettei merisairautta...pliis...??olet utelias enpä kerrokaan:o)))))
ainakin talon väki tietää aina koska tulemme
kun missi huutaa että käytävä raikaa:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
olet utelias enpä kerrokaan:o)))))
ainakin talon väki tietää aina koska tulemme
kun missi huutaa että käytävä raikaa:o)))Höh...äläs sit kerro....Talonväki luuleet et sä rääkkäät Missiä ja ilmoittaa eläinsuojeluun...:o/
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Höh...äläs sit kerro....Talonväki luuleet et sä rääkkäät Missiä ja ilmoittaa eläinsuojeluun...:o/
taas tuo oikeanjalan pikkuvarvas:o)))
missi on talon yhteinen lemikki:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
taas tuo oikeanjalan pikkuvarvas:o)))
missi on talon yhteinen lemikki:o)))Nyt kyl kerrot mitä se varvas kertoo...joohan...Vai sanoiks se just sen et olen utelias:o/...
Mä kaappaan sun Missin..jos kiusaat! - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Höh...äläs sit kerro....Talonväki luuleet et sä rääkkäät Missiä ja ilmoittaa eläinsuojeluun...:o/
sinulle Quu oikein hyvää yötä ja hauskoja unia:o)))
palataanko asiaan? - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Nyt kyl kerrot mitä se varvas kertoo...joohan...Vai sanoiks se just sen et olen utelias:o/...
Mä kaappaan sun Missin..jos kiusaat!vaan jotain muuta:o)))))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
sinulle Quu oikein hyvää yötä ja hauskoja unia:o)))
palataanko asiaan?ja kauniit unet suinne teille molemmille:o)))
Tietysti palataan...:o)) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
vaan jotain muuta:o)))))
olla meedio...Pää kyl omituisen tuntuinen...Taidankin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja tunkeutua oikean jalkasi pikkuvarpaan mietteisiin;o)))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
olla meedio...Pää kyl omituisen tuntuinen...Taidankin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja tunkeutua oikean jalkasi pikkuvarpaan mietteisiin;o)))
tunkeutua luvan kanssa ehtona se että
kerrot mitä saat selville:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.28411249Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153161Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951798- 821585
- 681500
- 861056
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411021Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252868